Stranica 10 od 93
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 08:48
od Comi
Enterijer razocarenje, da ne kucam sad kilometarski post.
Tablet koji se izgleda ne uvlaci, dve pregradice ispod i pored menjaca naustrb dubine naslona za ruku, deo oko upaljaca tj tastera za startovanje motora, gola neka plstika, volan onako....
Ocekivao sam mnogo vise.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 08:49
od Mr.Rotor
Hahahaha ma ne zajebavaj.
Navigacija se naravno uvlači. Nije to Mercedes sa kinezom.
Enterijer je odličan.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 08:59
od Comi
Fanboy? Nema potrebe da se vredjas i ostalo.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:11
od Day Walker
I dalje ne vidim zasto bih s B8 presao na B9.
Enterijer je lepsi nego na B8, spolja mi je korak unazad.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:13
od Mr.Rotor
Comi napisao:Tu kad napada prasine

Meni se enterijer svidja, a spolja jadac.
Prerano sudite od b9, pa ovo je crna boja, nije crvena, bela, mis siva itd koje lepo pokazuju crte i otvaraju se.
Uostalom, ovo je daleko od pravih, zvanicnih slika...samo polako.
Zašto si se predomislio pa ti je odjednom razočarenje.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:19
od Markoni
Meni je OK auto, ono sto sam i ocekivao. Nikakav spektakl, ali sve kako treba.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:27
od Comi
Mr.Rotor napisao:Comi napisao:Tu kad napada prasine

Meni se enterijer svidja, a spolja jadac.
Prerano sudite od b9, pa ovo je crna boja, nije crvena, bela, mis siva itd koje lepo pokazuju crte i otvaraju se.
Uostalom, ovo je daleko od pravih, zvanicnih slika...samo polako.
Zašto si se predomislio pa ti je odjednom razočarenje.
Ako si citao ranije moje postove, rekao sam da ce biti na isti fazon kao Q7 kojem taj fazon odlicno stoji zbog siroke i masivne centralne konzole. Jos kad uzmes onaj deo oko menjaca kao i sam menjac (menjac fenomenalan) enterijer je bas kompletan ako izuzmemo ventilaciju.
Ali sam napomenuo da se brinem kako ce to da izgleda na A4 jer ne moze tako masivna i siroka da bude...jednostavno, fizicki ne moze.
Ta koncepcija jednostavnosti mi se dopada, ali vec nabrojao par detalja koji mi dizajnerski kvare kompletnu sliku. Jos ako manuelni menjac bude uzas uklopljen kao kod C klase..ne znam sta da mislim.
Nema potrebe da se sad tu uzbudjujemo, svako ima svoj ukus. Ako se ekran uvlaci onda ok, moguce da sam preko telefona to pogresno video i to mi je bio prvi los utisak.
Volan, voleo bih da ima malo vise "mesa", sta je falilo trokrakom burencetu pa cak i trokrakom pre burenceta, nije mi jasno.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:56
od Raki_Audi
Mnogo mnogo lepsi nego na renderima
Auto mi se bas svidja i bas je kakav i A4 i treba da bude
Kao i sa svakom cetvorkom isti je slicaj i ovde
Avant je malcice lepsi
Farovi su mi lepi, masku su lepo odradili, enterijer u stilu TT i Q7 i A6
Volan mi se ne svidja, ali on se lako moze menjati
Retrovizori su lepi, rucica menjaca takodje ...
Sve su svemu pun pogotak
A4 kakav i treba da bude

Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:56
od Mr.Rotor
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1009551
Sa 4.726 mm, Audi A4 Sedan duži je od prethodnika za 25 mm. Automobil je širi od aktuelne verzije za 16 mm (1.842 mm), dok je međuosovinsko rastojanje poraslo za 12 mm (2.820 mm).
Visina je ostala nepromenjena (1.427 mm).
Audi je poboljšao aerodinamičke karakteristike vozila - koeficijent otpora vazduha limuzine je 0,23, a karavana 0,26, što će se odraziti i na manju potrošnju goriva.
Proizvođač se pohvalio i da je smanjio masu automobila čak do 120 kg (u zavisnosti od verzije), u poređenju sa prethodnom generacijom.
Bazna limuzina sa 1.4 TFSI motorom teška je 1.320 kg, bez vozača.
Ponuda motora:
Ponuda motora u početku će obuhvatiti tri benzinca i četiri dizelaša.
Osnovni 1.4 TFSI proizvodi 150 ks (110 kW) i 250 Nm, a u kombinaciji sa S-tronic menjačem 0-100km/h stiže za 8.9 s.
Dvolitarski TFSI dostupan u varijantama sa 190 ks (140 kW) i 320 Nm, i 252 ks (185 kW) i 370 Nm.
Slabiji model do stotke ubrzava za 7,3 s, a jači za 5,8 s (u oba slučaja za prenos snage se koristi S-tronic menjač).
Dizel opciju pokrivaju dva motora - četvorocilindarski 2.0 TDI sa 150 ks (110 kW) i 320 Nm, i 190 ks (140 kW) i 400 Nm, te šestocilindarski 3.0 TDI u verzijama sa 218 ks (160 kW) i 400 Nm, i 272 ks (200 kW) i 600 Nm.
Najsnažniji dizelaš od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,3 s.
U ponudi će se naći i A4 Avant g-tron, koji osim benzina za pogon može da koristi i komprimovani prirodni gas (metan). Ovaj model ispod haube ima 2.0 TFSI sa 170 ks (125 kW) i 270 Nm.
Audi A4 sa TFSI motorima i četvorocilindarskim TDI dizelašima standardno je opremljen šestobrzinskim manuelnim menjačem koji je za 16 kg lakši od aktuelnog.
Kao opcija na raspolaganju je novi automatski sedmostepeni S-tronic sa duplim kvačilom.
Najsnažniji 3.0 TDI sa 272 "konja" opremljen je unapređenim osmobrzinskim tiptronic automatikom.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 09:59
od Mr.Rotor
https://www.youtube.com/watch?v=8TlAAOEX9EY
https://www.youtube.com/watch?v=A9156R-F9ik#t=501
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 10:52
od Laki021
Spolja, nisam siguran da ce ga ni Audi fanovi moci lako razlikovati od sadasnjeg.
Enterijer je osom monoventa lep. Treba da izbace dodatak za zapusavanje toga i bice OK.
Ima li kakvih novim mota ili nesto na tu temu, malo tehnikalija?
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 11:03
od Mr.Rotor
Imaš dva upisa iznad.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 11:08
od Laki021
TT mi bio sakrio taj deo posta.
Generalno tehnikalije obecavaju.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 14:17
od HKS
Ok je, mogli su da naprave više promena. Više sam za C klasu, ovako, što se izgleda tiče.
Re: Audi A4 B9
Poslato: 29 Jun 2015, 14:27
od stefanan
Ništa posebno. I dalje b8 pre fl ostaje najlepši a4. Unutra ima par lepih detalja, komande klime i multimedije. Šta je sa volanima ne zna se koji je gori, ovaj prvi bi bio ok da nema ovog hrom dela koji zauzima pola volana