Stranica 10 od 21

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:01
od Ivan

123456 napisao:. Za 50k koliko sam ga vozio to je bio jeda jedini kvar, ni gume, ni aku, ni brisace, nista. I s tim autom sam izuzetno zadovoljan. Tako da je sam trosak osim goriva bio 300 e za 50k.
Veliki servis, ajde I razumem sto nije radjen na polovnom tdi, ali mali? :D

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk


Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:03
od Vladapetr
Jer perpetum mobile :mrgreen: Veliki servis kad se kupi polovan auto radimo samo mi neuki.

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:04
od Ogi
Disi profesore, disi duboko. Sve je u redu.

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:14
od Vladapetr
Šalterušo, udalji se u troskocima.

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:18
od 123456
Vladapetr napisao: 29 Jan 2018, 12:51 @123456: Ako ti je cimanje za servis i šlep, nemoj da putuješ van svog grada. Simple as that.
Auto star 3 godine te ostavi da ne možeš da ga pokreneš, a ti onda drugima spočitavaš kako voze nepouzdana vozila? Lol samo takav :D

Automobili se kvare, meni je to sumorna realnost a tebi imaginarna opasnost koja preti nekim drugim vozačima. Auto kupujem tako da me nijedan njegov kvar ne može ojaditi niti poremetiti, osim možda neprijatnosti ako me izda na nekom bitnom putu ili u nezgodnoj situaciji.
Za mene je nepouzdan auto onaj na kojem se iznova dešavaju isti kvarovi, sve ostalo je stvar organizacije.
ftj napisao: 5 hiljada za 4 godine u fokusu je zaista solidna cifra za cist trosak. Nije isto kad kupis auto za 7 ili kad kupis 5 pa ulozis 2(u drugom slucaju si u vecem minusu). E sad sto takve stvari znaju da zavaraju to je drugo al boze zdravlja bice prilike za ispravku.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
To je ukupna cifra za sve troškove osim goriva, za 5 godina. Kvarovi su manje od pola te cifre, ostalo su servisi i moje zayebancije.

Pa na S-Maxa sam do sada potrošio nekih 700e na gluposti (multimedija, felne, šrafovi, patosnice...) u ova 3 meseca, a nisam imao nijedan kvar.
U tome i jeste problem sto ja nisam rekao za taj moj bivši auto da je pouzdan. Koji mi je uzeo 300 e za svo odrzavanje sto je u odnosu na njegovu tadašnju vrednost bilo par %. I da je otisla jos jedna i najmanja sitnica auto bi bio prodat. Tako je i s audijem. On mi je do sada uzeo 240 e (zamenjena brava vozačevih vrata). Moglo ja da se otvara na ključ, ne i na daljinac, dok se je zaključavalo normalno. Ali jos jedan kvar i auto ide i nema razgovora vise, i ako sam i sa njim prešao do sada 20k bez problema.

Za razliku od tebe, koji ulazes 112,8 % vrednosti auta u popravke i ne smes s njim da izdjes izvan Bg, dobro ponekad se okuražiš pa odes do Pančeva. Kod mene toga nema, ili sve ili nista. Ne volim da igram poker i domine sa majstorima kao ti. I sta je tu problem. Kapiras poentu?
Jednostavno nije tu toliko pitanje novca koliko poverenja i sigurnosti.

Naravno da na svakom autu redim servise, to nisam ni pomenuo jer se podrazumeva...

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:23
od Vladapetr
Da, podrazumeva se kod tebe pa ih ne spominješ, ali kod mene se i dalje hvataš za ukupnu cifru koja sadrži 8 malih i dva velika servisa :)

Sa svojim autom sam otišao do Grčke, Zagreba, dva puta do Makedonije, nekoliko puta do Vranja i Bosne, do Debrecina, u Kruševcu bio barem 20 puta. Gde bih sve stigao da sam smeo da izadjem van BG-a, ne smem ni da pomislim.

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 13:36
od dragvorl
Jeste dosuli antifriz? :think:

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 14:50
od igor_harris
Ja evo pijuckam i trazim predstavljanja te dve cuvene fauve masine ali mi nesto ne ide. A verovatno i nema sta da se procita mnogo, posto se verovatno po starom srpskom obicaju servis i ne posecuje sve i da delovi sa njega otpadaju. :)

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 29 Jan 2018, 15:18
od trojanac
Lock dok ne izdvojim zasebnu temu.

Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk


Re: Troškovi održavanja polovnjaka

Poslato: 29 Jan 2018, 22:56
od trojanac
Izdvojena posebna tema, sa namerom da i drugi napišu koliko ih je koštalo održavanje polovnjaka u periodu od nekoliko godina.

@Ogi i @Vladapetr se opominju. Prozivke i prepucavanja se neće tolerisati.

Re: Troškovi održavanja polovnjaka

Poslato: 30 Jan 2018, 07:19
od Ogi
:sesir:

Re: Ford Focus C-Max 2.0 Ghia

Poslato: 30 Jan 2018, 07:53
od nidza
ftj napisao:5 hiljada za 4 godine u fokusu je zaista solidna cifra za cist trosak. Nije isto kad kupis auto za 7 ili kad kupis 5 pa ulozis 2(u drugom slucaju si u vecem minusu). E sad sto takve stvari znaju da zavaraju to je drugo al boze zdravlja bice prilike za ispravku.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Većina ljudi koja učestvuje u diskusijama ovog tipa zapravo ne vodi tačnu evidenciju svojih ulaganja, a u dužem vremenskom periodu ti se ta ulaganja čine manjim, jer se deo prosto zaboravi. Kada bi stavili na papir svaki dinar utrpan u polovan auto, mislim da bi se svi iznenadili.


Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Re: Troškovi održavanja polovnjaka

Poslato: 30 Jan 2018, 08:46
od McGruja
Slažem se
Isto tako, nemaju svi isti odnos prema održavanju

Re: Troškovi održavanja polovnjaka

Poslato: 30 Jan 2018, 09:20
od trojanac
Upravo što kaže Nidža. Pa opet iz glave samo kad saberem male i velike servise, popravke limarije i kvarove kojih se sećam ode cifra preko 2k evra. A gde su gume, trap i još brdo stvari kojih se i ne sećam.

Auto plaćen 3.5k, a prešao kod mene 100k km za 6 godina. Prosto, kupio sam polovnjak, star u tom trenutku 8 i po godina sa nepoznatom kilometražom i servisnom istorijom.

Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk


Troškovi održavanja polovnjaka

Poslato: 30 Jan 2018, 09:24
od Laki021
Stokholmski sindrom primenjen na automobile, iznenadjujuce cesta pojava.