Stranica 10 od 51

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 07 Feb 2016, 20:27
od Heinz
Amerima je ona erupcija prirodnog gasa koju valjda još nisu zatvorili poništila efekat ne znam kog broja vozila koja manje zagađuju (ogromnog, bio je negde članak).

EDIT: npr. http://www.yaleclimateconnections.org/2 ... eak-stats/

In the first three months, the Southern California Gas Company leak had emitted the equivalent of 2.1 million metric tons of carbon dioxide, more greenhouse gas than 440,000 cars emit in one year.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 08 Feb 2016, 21:14
od moimoi
Erupcija nije poništila efekat vozila koja manje zagađuju, jer je erupcija emitovala CO2, a ugljen dioksid nije zagađivač. CO2 doprinosi efektu staklene bašte, a zagađivači su NOx i PM (sitne čestice).

Stanje u Los Anđelesu nekad i sad
Slika
http://www.wsj.com/articles/los-angeles ... 1425506401

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 08 Feb 2016, 21:37
od dragvorl
Ovo je vec nesto.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 08 Feb 2016, 23:21
od Ji 4Tze
Kačio sam vam fotke belog auta posle 5-6-7 dana vožnje u LAu, bar 200ak km. Ta količina prljavštine (čestice i to) se ovde dobije maltene kad izađeš iz perionice :)

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 08 Feb 2016, 23:36
od dragvorl
Treba imati u vidu da je kisa redak gost tamo, mada je neko bas mislim na forumu pominjao kako se recimo i u DE manje prljaju kola nego ovde..

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 08 Feb 2016, 23:40
od Laki021
Ja u Ch prakticno ne perem kola spolja, bukvalno se desi da po 7,8 meseci ne operem kola spolja (ista su posle 3 dana i 6 meseci...)...
Nikada ne mogu biti zaista prljava, nikada necete videti onako crno i prljavo na kolima. Ima tu svasta uticaja, klima, zagadjenje... Kisa ih povremeno opere i tako u krug...

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 09 Feb 2016, 00:40
od Xepoj87
Kupi crni auto, pa ces ga prati gde god da si :)

Sent from my Sony

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 01 Mar 2016, 14:01
od Delija

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 20 Apr 2016, 13:44
od Laki021
B92: Novi skandal: Nije varao samo VW http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1122178

Ko bi reko, i Japanci prave piz...je :)

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 20 Apr 2016, 21:01
od Geza
VW's 'cheat' software said to be developed at Audi
http://europe.autonews.com/article/2016 ... ed-at-audi

BERLIN (Reuters) -- Audi created so-called defeat devices which cut emissions in 1999, years before parent company Volkswagen Group used them to cheat diesel emissions tests, German newspaper Handelsblatt reported.

VW, Europe's largest automaker, admitted in September it had manipulated the engines of around 11 million diesel cars, including its VW, Audi, Porsche, Skoda and Seat brands.

Engineers at Audi developed software capable of turning off certain engine functions in 1999, but it was never used by the VW luxury division, the newspaper said in an advance release of an article due to be published on Wednesday, which cited industry and company sources.

Six years later, when VW engineers at the firm's Wolfsburg headquarters were unable to bring nitrogen oxide emissions below legal thresholds, they started to install the software developed by Audi, Handelsblatt said.

VW and Audi both declined to comment on the report, citing ongoing investigations by U.S. law firm Jones Day into the diesel emissions scandal. VW has said Jones Day will publish a "substantial report" on its findings by the end of April.

VW's supervisory board is due to discuss the potential costs of the emissions scandal and approve 2015 earnings on April 22, a day after a deadline for VW and U.S. regulators to agree a solution for U.S. cars fitted with the software.

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 13:26
od Laki021
Evo jos novosti, VW se generalno dogovorio sa US, kostace ih oko 10 milijardi igrarija... Interesantno je da ih tih 500 000 komada koje su prodali u US kostaju 10 milijardi dok ce ih preostalih 10.5 miliona kostati oko 5-7 milijardi, jer ne dobijaju svi isti tretman kao razmazeni Ameri :)

http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... f-the-road

E sad jos jedna novost, zapetljalo se i kod Mercedesa, sumnja se da i kod njih nisu bas cista posla (mada ne ovako ozbiljno u fazonu da su ugradjivali uredjaje za varanje vec da su malo lagili sa rezultatima testova) te im je nalozena interna kontrola.

http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... automakers

A Mitshubishi je ladno izgubio oko 50% vrednsoti za tri dana zbog varanja :srbin:
Nissan ih ocinkario, ko ce kome ako nece svoj svome :)


U principu sve je OK dok se BMW ne spominje :)
Zapravo izgleda da su njihovi motori i merenja daleko najposteniji, evo Mini (BMW) je bio ubedljivo najposteniji na testu, u laboratoriji prakticno daleko ispod trazenih vrednosti:

http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... -permitted

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 13:42
od Ivan
Bmw takodje bas masno laze, evo za 750d skoro sekundu sporije od deklarisanog, kao i 5l (skoro duplo) veca potrosnja na 100kkm :)

http://www.auto-motor-und-sport.de/einz ... 57280.html

Послато са GT-N7100

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 13:49
od Laki021
Joj aj ne brkaj babe i zabe molim te :)

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 13:59
od Ivan
Vidim koliko su im motori i merenja "najposteniji", a ti slobodno selektivno brkaj kako ti odgovara :)

Mogao si i da kazes da je citroen (pezo) ubedljivo najposteniji, iako je najgori na drugom testu, ali je svaka prilika dobra da se pobrkaju babe i zabe i izvuce deo gde je bmw u nekom vidu najbolji i plasira.

Malo je zamorno, a to kazem drugarski kao neko ko je imao bmwa, a i vise volim bmwa od vwaudija i ostalih brendova :)

Послато са GT-N7100

Re: Emisije CO2 i NOx

Poslato: 22 Apr 2016, 14:04
od Laki021
Vidi ovako, ako iko potcenjuje svoja deklarisana vremena to je BMW, svi znaju da npr M5 koji je deklarisan na 4.4 u dobrim uslovima ide 3.7s do 100. Za ovam 750D ko zna sta su oni merili, kakvi su bili uslovi sta nije valjalo, evo baci pogled, stize do 100 za ~5s:

https://www.youtube.com/watch?v=DrgzPcpXMrk

Bila je prica da je BMW lagao i za 5GT i daje osetno sporiji od deklarisanog pa sam cak i ja stavio snimak mog auta ged se vidi da nije vec da mozda cak i brze stize do 100 od fabrickih podataka.

Da svaki auto u praksi trosi vise nego sto je deklarisano (ali to je deklarisano na osnovu propisanih merenja, to nije varanje) to je svima jasno. Sad sto nacin testiranja treba promeniti to nije problem BMW-a ili bilo kog drugog proizvodjaca.

Samo sam izneo ono sto je napisano u clanku i nagalsio ono sto se meni svidja :)

Cinjenica je da se za sada BMW nigde ne spominje oko namestanja rezultata, mozda sutra osvane nesto novo, no na osnovu svega do sada dostupnog uvek su medju najboljima na testovima.
Bila je jedna novinarska patka iz Nemacke koja se pokazala brzo kao obmana.