Stranica 10 od 124
Re: Chip-tuning
Poslato: 10 Maj 2012, 22:53
od Xepoj87
RevoChip nema veze sa firmom Revo Technik... Nikako nije vezan za VW grupu i ne predstavljaju se kao njihovi zastupnici,tako da ne vidim odakle si ti izvukao taj zakljucak da su "wanna be" Revo Technik...
Njihovi partneri koji im rade mape su Italijani i ako ne znam ko tacno, tako da sa Nemackom tunerskom kucom Revo Technik nemaju nikakvog dodira.
Imas malo unazad moj post sa iskopiranim njihovim e-mailom.
Ja ne bih olako nekoga hvalio,veruj mi.
Za sada sam preporuke od ozbiljnih ljudi u auto racing svetu kod nas cuo samo za 3 chiptunera i samo me ta 3 zanimaju,SM, Smart i Revo.
Re: Chip-tuning
Poslato: 10 Maj 2012, 22:57
od Heineken
Partner im je Abarth, tako pise na njihovom sajtu!

Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 00:09
od Xepoj87
Ne pravi Abarth mape za chipovanje sigurno

Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 00:46
od ftj
Ocigledno je da su iskopirali naziv poznate tjunerske kuce to je ono sto sam hteo reci. Kakve su im mape ne znam, ali ne mogu biti ozbiljniji od poznatih firmi koje se specijalizuju samo za pojedine brendove/motore.
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 08:05
od sebekkg
a jbg sada ides ti u krajnost. Po mom misljenju da ne mozes ti da poredis firme koje su kao bejbi firme velikih proizvodjaca pa ulozili u neke auto inzenjere-programere. Ali ne branim ove iz pozege, a pogledaj ti koliko "tjunera" ima barem dyno test, svi rade na divljaka, pa kao ako bude problema dodji... mislim gde vi zivite, ovi su se bas odlucili da lepo rade, i ti na samom grafiku vidis kako ti razvlaci snagu, pa mozes da vidis i sam da li je chipovanje dobro i da li vuce istom tendencijom kao sto je bilo na fabrickoj mapi, sa blaaagim pojacanjem amplitude i blagom translacijom u levo.
ako se neko vec odluci za chip tuning on ce se o tome i raspitivati, a net je prepun pravih informacija o tome, pa moze da vidi i po samom grafiku kako bilo ko odradi ct., a ovi koliko sam cuo rade sada i dyno za 4x4 auta.
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 08:27
od dragan
ja bih na osnovu cele ove price zakljucio da ko hoce vise snage kupi jaci auto...

Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 08:36
od sebekkg
jashta, da ne brine.... kao npr sto nudi audi, (sad mi u glavi taj primer) kada imas 2.0 tdi od 140 ks, i pojacanu verziju od 170 ks. ali bese skuplja za 1000 i vise evra ako se ne varam?
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 08:48
od dragan
nemam pojma kolika je razlika nije mi ciljna grupa
malo sam saljivo to napisao, naravno...ali da ne sirim pricu dalje, ne verujem u veca povecanja snage bez posledica, bilo da se radi o chipu ili box-u, bez vecih ulaganja...
sve ostalo su izuzeci koji su imali manje-vise srece...
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 09:37
od sebekkg
pa upravo to, ti mozes malo chipovanjem da sredis pocetak rada turbine i samo blaaaago podizanje snage(jedva) i podizanje vrlo malo obrtnog.
A da se povecava snaga, mora druga turbina, brizgaljke, radilica, menjac, lamela (kad sam pricao sa jednim likom iz ceske, njega je samo lamela kostala 1000e. bez korpe )
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 09:59
od ftj
sebekk jesi ti vozio nekad čipovan i nečipovan turbo auto pa da vidiš razliku?
Ako je 30% blaaaago podizanje snage onda da. Lamela će se brže potrošiti ali menjač uglavnom ne moraš da menjaš osim ako ne povećavaš snagu za 2-3 puta od početne.
U teoriji će se skratiti radni vek ali mnogo više mogu uticati stvari kao npr. kada daješ jak gas sa hladnim uljem ili ako ne stavljaš propisano ulje ili gasiš turbo motor odmah posle jake vožnje.
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 10:44
od dragvorl
Koliko ja shvatam sustina cipa nije u tome da se malo povecaju vrednosti.
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 11:44
od Uroš S.
svakako cip zvuci mnogo bolje nego box jer uzima u racunicu mnogo parametara za razliku od boksa koji, ako sam dobro shvatio, samo preplavljuje motor vecom kolicinom goriva, laze komp da je motor hladan i otud veca snaga, vise goriva=vise izduvnih gasova=ranije "paljenje" turbine=bolje vuče.
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 12:15
od noob
@NexT napisa da je čipovao autiće i kako idu, nema problema a dosta km je pregazio, ali nije preteravao sa čipom već nešto u okviru granica i nije menjao turbinu, menjač itd.

Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 13:30
od sebekkg
@ftj pa zavisi na dizele srednje klase to povecanje je u IDEALNIM SLUCAJEVIMA 20-30ks, ali ti po dynu ces videti da ne mozes dobiti toliko, e sada koliko je ta snaga procenata u odnosu na motor od 100ks i u odnosu na 150 ili 200 videces da nije isto. i jesam vozio chipovane, ali nisam vozio pre i posle chipovanja da bih bas uporedio, i da ide to i te kako dobro. samo valja znati dobro cipovati,a ne preterati.
a ovo za odlazenje odredjenih delova jeste u slucaju kada hoces povecati dosta vise snagu motora, a ne prosto chipovanje.
Re: Chip-tuning
Poslato: 11 Maj 2012, 16:28
od noob
Raspitivao sam se danas kod momaka koji rade Race Chip PRO, to što je nekom ovde dimilo to je do podešavanja, ima da se podesi sve lepo i ne dimi ništa
