Heinz napisao: 24 Feb 2025, 10:12
Pali, radi, ide, ne troši ulje, zašto otvarati motor? Da ubaci neke aftermarket delove koji će preći 50-60k?
Ja mislim da mu je cilj da vidi kakav je taj motor posle toliko km kad se rasturi, vrv ga kopka na sta to lici posle 400k km, stanje klipova, karika, cilindara, lezajeva, itd. cisto sumnjam da ce raditi ful generalku jer nema potrebe sem ako se ne ukaze neki potencijalni problem i primeti nesto ali neko osvezenje sigurno ce odraditi kad ga je vec otvorio, makar glavu ako nista drugo.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 11:47
od Heinz
A može i da, kao Sreten, samo ubaci endoskop da vidimo cilindre.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 11:56
od OMP
Vidis da covek voli da se igra, mene bas zanima kakav je taj motor kad se otvori pa jedva cekam taj video kad bude.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 11:57
od schonenk
Ja mu ne verujem da nije potrosio ulja nakon testiranja max brzine i onolike kmtraze.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 12:09
od sebekkg
Kažeš ni boju ne menja. Jeste da nije dizel ali zar teranje na maksimalnu brzinu ne bi barem malo izgorelo ulje da promeni boju?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 12:33
od OMP
Pa ne mora da znaci da bi promenilo boju, mala je to km da bi se nesto drasticno desilo ali malo i jeste potamnelo ili samo tako deluje a sto se potrosnje tice hm, ne verujem da ima razlog da laze nije to neka km da odmah pokaze potrosnju bez obzira na voznju.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 12:41
od Bax
Nisi ti imao auto koji trosi ulje, na putu BG- NS, se vidi potrosnja ulja, i to kad trosi par deci na 1000km, sto ce reci, moze jos ihaha da se tera.
Mada, ako je prvo merenje radio sa hladnim autom, a drugo sa zagrejanim autom, tu moze par deci da slaze, usled expanzije ulja od zagrevanja.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 12:44
od Kuzmanovic
Ulje je novo, nije sa starim uljem koje je izgubilo svoja svojstva izasao i vozio auto u ne toliko visokim obrtajima, ako izuzmemo deonice bez ogranicenja u Nemackoj. Nema razloga da sagori ulje ako je ispravan motor.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 13:05
od ljubitelj
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 13:08
od dragvorl
Taj motor se svakako vrti visoko, i na 120-30. A tacno je da se novo ulje manje trosi. Secam se, 1.5 tsi je pocinjao da trosi tek na 25kkm+.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 13:56
od OMP
Bax napisao: 24 Feb 2025, 12:41
Nisi ti imao auto koji trosi ulje, na putu BG- NS, se vidi potrosnja ulja, i to kad trosi par deci na 1000km, sto ce reci, moze jos ihaha da se tera.
jok i nisam alfini ts motori, trose pola litre na 1000km, i to je ok potrosnja time mozes i da se pohvalis nije problem nikakav bio tako su konstruisani, tako da znam sta je potrosnja kad moras na svakih 1000km da vadis merac, burazerova 147ica trosila 0.8l na 1000km, jedva sa nekim ulje posle nekoliko isprobanih spustio na pola litre.
Kod vecina kola tek posle odredjenih km kad ulje pocne da gubi svojstva pocinje i njegova potrosnja, gledam i po svojim kolima, najvise mi smakne u periodu od nekih 7k km do zamene na 10.
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 14:03
od Sinisa G.
Meni isto pocne poslje 7 da trosi,
Ali kad majstor nabavlja ulje.
A kad sam mjenjam i kupim ulje u lokalnim auto djelivima, pocne da ga srce od
2500-3000km.
Isto ulje (total quartz)
Re: Domaće auto emisije
Poslato: 24 Feb 2025, 14:22
od OMP
Ja sam sinoc na djulieti promenio ulje pa cu da ispratim, isto ulje (wolf) sam sipao i u punta i sad je na nekih 5-6k od zamene nisam proveravao merac moram da pogledam kad se setim.