Stranica 91 od 230
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 13:29
od Markoni
Cuprica je Best Buy HH trenutno.

Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 13:48
od starac vujadin
U Srbiji?
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 13:49
od ftj
Kolko je cupra? Naravno na sajtu nema cenovnik.
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:13
od Markoni
Da, u Srbiji.
Kosta 27500 EUR sa staklenim krovom. Ona fabricki ima dobru opremu, LED farove, 19, multimedija sa vecim ekranom...
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:14
od Geza
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:42
od Uroš S.
Oktavija je bila bestbuy ono kad je bilo 22.700 ili 23.700 za 2.0TSI RS.
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:44
od Markoni
Pa dok dodas tih nekoliko stvari koje Cupra ima za te pare dodje se na slicnu cifru, ali motor u Cupri je ozbiljniji, ima LSD itd...
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:46
od veljabandit
Dobra cena za cupru.... onaj ST narandzasti sto je prodat letos bio je 25 soma...
starac vujadin napisao:Za 40000 možeš da ostaneš u Fordovoj štali, samo da upregneš Mustanga V8

Focus RS !
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:48
od ftj
22,900 je i dalje -
http://www.skoda.co.rs/new-octavia-rs-p ... -cenovnik/
kupra ima mnogo jaci motor al ne znam kakva je iznutra, tj. dal je i dalje zavrsna obrada seatovska.
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:48
od Uroš S.
Markoni napisao:Pa dok dodas tih nekoliko stvari koje Cupra ima za te pare dodje se na slicnu cifru, ali motor u Cupri je ozbiljniji, ima LSD itd...
Verujem, nisam ulazio u dublju analizu, niti sam znao za LSD. Koja je razlika u motorima?
Re: Hot hatch
Poslato: 22 Okt 2015, 14:59
od Markoni
Pa motor u Cupri je onaj koji ide u S3 i R. A razlike su slicne kao i kod prethodne generacije. Generalno motor ozbiljniji, trpi veca opterecenja.
Da ne prevodim sad...
"Cylinder head (made from a different alloy compared to other engines in this module because of higher thermal stress)
Exhaust valves (hollow, higher Ni content, nitrided)
Exhaust valve seat rings (improved temperature stability and wear resistance)
Exhaust camshaft (adapted valve timings)
Compression ratio 9.3:1 with different pistons
Piston cooling jets (higher flow rate)
High pressure injectors (even higher flow rate)
Exhaust turbocharger
Charge pressures of up to 17.4 PSI (1.2 bar)
High performance main radiator with 1-2 auxiliary radiators (depending on country specifications)"
Cupra sa stage 1 ide na oko 350-360 KS, nekada i vise.
Re: Hot hatch
Poslato: 24 Okt 2015, 01:08
od dragan
kupra je stvarno odlicna kupovina...
moram da primetim da je produkcija motora otisla toliko daleko da se snage superautomobila od pre deceniju, da ne kazem manje, izvlacene iz egzoticnih kubikaza, sada uz relativno jeftine i manje izmene dobijaju iz doskora maltene konfekcijskih kubikaza u konfekcijskim automobilima...
dakle, snaga vise nije problem, definitivno, proslo je vreme sizifovski izvucenih ks, sad definitivno neke druge, mozda malo subjektivnije stvari dolaze na scenu...
drugim recima, sad svaki hatch od dve litre sa par somica ulaganja snagom/performansama hvata doskora egzoticne v6/v8 motore/automobile.
Re: Hot hatch
Poslato: 24 Okt 2015, 05:58
od Xepoj87
Zavisi kako gledas na automobil. Performanse ima.odlicne, ali ne bih pazario onako jeftino sklopljen auto u zivotu.
Nije uspeo da me privuce cak ni najskupljom verzijom.
To je naravno, my two cents, nekome ne smeta.
A pitanje je kakve performanse ima bez slik guma, koje svakako ne bih vozio, to jest, da li odskace od konkurencije, koja nudi realno bilje automobile, ako se sveukupno gleda.
Sent from my Sony
Re: Hot hatch
Poslato: 24 Okt 2015, 06:41
od Milos
A45 je realno i otac i majka trenutno.Mada bih ja licno uzeo RS3 da me pitaju koji hoces od aktuelnih HH.
Re: Hot hatch
Poslato: 25 Okt 2015, 01:04
od AcaKayak
A45 sa čipom je užasno brz auto.