Stranica 92 od 100

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 25 Avg 2020, 21:07
od Klaus
Hvala na odgovorima. Bas me to bunilo ali sam pretpostavio da razocarenje odredjenih korisnika dolazi iz cinjenice da su prethodno vozili dizele, tada je i razumljivo razocarenje na malom broju obrtaja. Meni je dovoljno saznanje da imam moc kroz sajam malo brzinsko setanje iz trake u traku :D

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 25 Avg 2020, 23:19
od dragvorl

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 25 Avg 2020, 23:41
od sarajevo123
pedja napisao:Ide, ide, nije mrtav, na magistrali sasvim lepo kotrlja. Ovog mog retko ko stigne :D

Po gradu ide koliko se stisne, a srazmerno i troši. AP nije njegovo prirodno stanište, zbog oblika, međuosovinskog, nešto slabije izolacije... Ipak, šiba svojih 140-150 i ne buni se. Može i brže, naravno, ali nema poente.

Troškovi sređivanja ventila i sl idu od 650-1000€, u zavisnosti od servisa, kao i delova za zamenu. Moj trošak je teško definisati, iz različitih razloga.





T-T
A sta raditi da ne dodje do toga troska od 650-1000 eura? Jel ovaj sistem sa stelovanjem svako 30-40k realan i moguc?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 26 Avg 2020, 00:26
od BigMazzy
Ne znam za auto na kom se radi štelovanje ventila na tako malim kilometražama. Čak se i na yugu štelovalo na 50k km a i to se retko radilo.
U savremenijim motorima ventili su samoštelujući.
E sad, materijali od koga su izrađeni ventili se razlikuju pa može doći do toga da neki jednostavno ne trpe visoke temperature sagorevanja plina i onda odlaze ventili, sicevi itd bez obzira na dodatno pidmazivanje koje se ugrađuje sa plinom
Takođe , vožnja na visokim obrtajima na plinu može dovesti do bržeg propadanja ventila, siceva......
Jednostavno, kako te zapadne i kakav ti je stil vožnje.
Ima dosta modela autimobila, motora, za koje se ne preporučuje LPG, upravo iz gore navedenih razloga.



Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 26 Avg 2020, 13:48
od sarajevo123
BigMazzy napisao:Ne znam za auto na kom se radi štelovanje ventila na tako malim kilometražama. Čak se i na yugu štelovalo na 50k km a i to se retko radilo.
U savremenijim motorima ventili su samoštelujući.
E sad, materijali od koga su izrađeni ventili se razlikuju pa može doći do toga da neki jednostavno ne trpe visoke temperature sagorevanja plina i onda odlaze ventili, sicevi itd bez obzira na dodatno pidmazivanje koje se ugrađuje sa plinom
Takođe , vožnja na visokim obrtajima na plinu može dovesti do bržeg propadanja ventila, siceva......
Jednostavno, kako te zapadne i kakav ti je stil vožnje.
Ima dosta modela autimobila, motora, za koje se ne preporučuje LPG, upravo iz gore navedenih razloga.



Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Nema hidropodizace i trebalo bi ds se radi...valjda ce neko znati vise.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 19 Sep 2020, 20:11
od pedja
Pretprošle subote smo krenuli na odmor(e). Odlazili i vraćali se, tri dana smo bili u BG, dakle: 12 dana vožnje - 3202km

Zuki je momački obavio posao, manje na AP, više po magistralama, ali i malo skrajnutim putevima, pa i neasfaltiranim.

Sutra ću sipati i imati konačni potrošnju.

Ovako, odokativno, bio je na nešto manje od 10l TNGa. Zatim sam zapucao u CG, nenadano, i BG - CG - ČA je na oko 8.6l, po čepu.

Dosta dobro, idemo dalje, sada je na na ~132550

Sledi dobro dubinsko pranje, zaslužio je za 10 godina teškog rada :D

Dodatak:
Nisam osetio ništa u leđima, na istoj relaciji za CG, gde mi Touran i Oktavija uvek izazovu bol, na istom mestu (na leđima), još u odlasku. Astra ne uvek, i to obočno u po ratku, pred BG.

T-T



Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 01 Okt 2020, 16:03
od pigeon
Posle dužeg stajanja u garaži (oko 4 meseca), imam problem sa keylessom... Neće da otključa/zaključa auto(LED na ključu se pali), neće da startuje motor (gori crveni ključ na tabli kada se pokuša startovanje). Menjao sam baterije u oba ključa, ali to ne pomaže... Gledao sam po netu, ali nisam našao neko rešenje. Ponovno registrovanje ključa koliko razumem ne bi bilo rešenje jer ovo nisu novi ključevi već su već bili u upotrebi. Auto normalno funkcioniše kada se koristi mehanički ključ...

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 06 Okt 2020, 17:57
od pigeon
pigeon napisao: 01 Okt 2020, 16:03 Posle dužeg stajanja u garaži (oko 4 meseca), imam problem sa keylessom... Neće da otključa/zaključa auto(LED na ključu se pali), neće da startuje motor (gori crveni ključ na tabli kada se pokuša startovanje). Menjao sam baterije u oba ključa, ali to ne pomaže... Gledao sam po netu, ali nisam našao neko rešenje. Ponovno registrovanje ključa koliko razumem ne bi bilo rešenje jer ovo nisu novi ključevi već su već bili u upotrebi. Auto normalno funkcioniše kada se koristi mehanički ključ...
Rešeno malo jačim podizanjem papučica za kontakt sa baterijom. Iako je LED gorela na pritisak dugmića, čini se da kontakti nisu bili dovoljno zdravi da se otključa/zaključa/startuje motor.... Sada je sve OK :)

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 15 Okt 2020, 01:41
od gazza
I posle svega, jel nađen neki normalan majstor za Suzuki u Beogradu ili okolini ili i dalje treba da se izlažemo teškim oblicima stresa kod Muse Racinga, onog lika u šumi na autoputu ili Euro Sumaru.

Znam za TRIO, rado odem kod njih ali ne mogu baš za svaku stvar da potežem 200km tamo nazad. Sad treba da sredim trap (lupa) pa ne bi u tom stanju da idem u NS.

Ko je taj majstor iz Kaluđerice koga neki pominju? Čuo sam za dobrog majstora za Subaru tamo, da nije isti čovek? Ima li neko kontakt?

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 15 Okt 2020, 07:21
od Skipper
U Kaluđerici znam za Japan shop. Oni pretežno rade toyote i honde ali te ne košta da pitaš i za suzuki.

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 09 Nov 2020, 22:33
od sarajevo123
Danas malo neugodno iznenadjenje na suzukiju.
Citav dan je cca 7-8 stepeni i auto mi od 12h danas do 21:30 stoji vani.U 21 je bilo cca 3 stepena.

Kad sam ga upalio cuo sam karakteristicni zvuk remena.Trajao je 4-5 sec i prestao.Poslje u voznji se nije cuo, samo pri paljenju.Palio sam auto 2h poslje ali nista.Znaci samo na hladno

Fazon je to sto sam ja proslo ljeto (2019) zamjenio 2x mikroremena koliko ide u auto, vodenu pumpu i jedan roler (kataloski broj Rp-802).
Imam osjecaj da nije sve zamjenjeno u tom razvodu iako sam reko majstoru da zamjeni "sve sto se okrece".Ne razumijem se ali mislim da tu ima jos matwrijala za zamijeniti i da mi to sad uzrokuje ovu skripu.

Imal ko ideju sta jos treba promjeniti tu?

1.6 benzin 88kw 2012g

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 09 Nov 2020, 23:09
od BigMazzy
Meni je posle velikog servisa , drugi auto je u pitanju,nakon nekog vremena proškripao remen kad je velika vlaga napolju. Treba se samo našpanovati. Dešava se.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 10 Nov 2020, 10:02
od ljubitelj
Velika vlaga i prazan aku i dodje do toga, sasvim normalna pojava i ništa strašno ako je kratko nekoliko sekundi i tek povremeno.
Ako nema automatsko zatezanje, proveriti ručno zategnutost i po potrebi dotegnuti (obično preko poluge- pomeranja alternatora u nosaču).

Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 10 Nov 2020, 10:46
od sarajevo123
ljubitelj napisao:Velika vlaga i prazan aku i dodje do toga, sasvim normalna pojava i ništa strašno ako je kratko nekoliko sekundi i tek povremeno.
Ako nema automatsko zatezanje, proveriti ručno zategnutost i po potrebi dotegnuti (obično preko poluge- pomeranja alternatora u nosaču).
Za vlagu ne znam ali aku je dobar.
Prije 3 dana bio kod elektricara, provjerio akumulator na nekakve 3-4 sprave.Napon, punjenje, sve...kaze odlican.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Re: Suzuki SX4 - generalna tema

Poslato: 10 Nov 2020, 10:56
od ljubitelj
Može aku da bude odličan, odnosi se na to da li je prazan pri tom trenutku kada se čuje kaiš koji proklizava pri pokretanju. Alternator može da bude ogromna kočnica ako radi punom snagom i može da dovede do proklizavanja kaiša, pogotovu u kombinaciji sa vlažnim remenicama.

A može da bude i neki od ležaja da blokira, otežava, okretanje kaiša- efekat kočenja je isti.

To se pre svega odnosi na klinaste kaiševe, mnogo redje je kod kanalnih koji su i dosta širi pa time imaju znatno veću površinu za potrebno trenje.
Obično se rešava dotezanjem ili uz šmirgl papir ako su remenice uglačane.