Re: Ne brže od života!
Poslato: 09 Avg 2021, 17:48
NIsam vozio a nisam ni čuo da se pregreva turbo dizel, ovde sam prvi put pročitao da se nekome dogodilo da primeti pad snage i da mora/treba da gasi klimu.
Informišem se i ovde na forumu, i verujem u to što neko napiše da mu se dešavalo da oseti promenu, a jedino mi je logično ono što je tehnički opisano u linku da prelazi u safe režim rada kao mogući razlog.
Odavno mi nijedan auto koji sam vozio nije ni blizu bio situaciji da se pregreje niti ulazi u safe mode.
2.0HDI leti uzbrdo dodje do 106-107C na dužim jačim usponima i tada mu se pali druga brrzina ventilatora pa je za njega to u okviru normale.
U kabini se naravno ne čuje kada se to dešava u toku vožnje.
To ako se očita temperatura iz računara (stvarna sa senzora) dok je na skali skazaljka negde izmedju 90-100C.
Tako je predvidjeno da radi, takodje informacija iz servisnog uputstva.
Informišem se i ovde na forumu, i verujem u to što neko napiše da mu se dešavalo da oseti promenu, a jedino mi je logično ono što je tehnički opisano u linku da prelazi u safe režim rada kao mogući razlog.
Odavno mi nijedan auto koji sam vozio nije ni blizu bio situaciji da se pregreje niti ulazi u safe mode.
2.0HDI leti uzbrdo dodje do 106-107C na dužim jačim usponima i tada mu se pali druga brrzina ventilatora pa je za njega to u okviru normale.
U kabini se naravno ne čuje kada se to dešava u toku vožnje.
To ako se očita temperatura iz računara (stvarna sa senzora) dok je na skali skazaljka negde izmedju 90-100C.
Tako je predvidjeno da radi, takodje informacija iz servisnog uputstva.