Stranica 95 od 104
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:30
od Delija
Dodao sam u prethodni post dyno merenje - sve se savrseno lepo vidi sa dijagrama.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:33
od ljubitelj
Ne znam jer nisam probao, citam ono sto pise na dijagramu. A pise da je maksimum dostignut na 4500 i nema dalje porasta bilo kog efekta motora. Samo opadaju sposobnosti motora kako dalje rastu obrtaji.
Ili nije dijagram sa tacnim podacima ili nije tacno taj motor sto si osetio da na 6000 pruza vise nego sto podaci navode.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:35
od ljubitelj
Delija napisao:Ljubitelj, moras da prepoznas trenutak kad je vreme za povlacenje
O kakvom kamenu ti pricas?
Imas pre neku stranicu okacen dijagram VW motora o kome je prica. Treba da kopiram?
Evo da ne trazis, plava linija i od 4500 opada.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:38
od Delija
Ma ljudi iz Skode pojma nemaju - treba ih nauciti

Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:41
od Laki021
ljubitelj napisao:dragan napisao:Meni sad nije jasno, jel taj motor bolje povuče na 1500rpm gde mu je max momenat ili na 4700 gde mu je max snaga? Kad ides u preticanje jel saltas nagore da ulovis 1500-1700rpm zbog momenta, ili gadjas recimo 4000?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Bolje povuce na 1500 rpm nego na 4700 rpm bez dileme su jasni podaci na dijagramu.
Taj motor povuce isto na 1500 rpm i na 4500 rpm. I svuda izmedju mu je max momenat sa istom vucom.
To saltanje menjacem brzinu ii 2 nadole je navika i potreba slabijih motora a pre svega atmosferaca koji sami ne mogu da ostvare dovoljno obrtnog iz motora.
Verujem da ocas posla sa punim gasom i svih 350Nm uz pogon napred slajfuje u prvoj drugoj i trecoj menjaca. Jer se to dogadja kod slicnih auta a vrlo cesto je inace ECU sa fabrickom blokadom kojom se onemogucuje da razvije svih 350Nm u prvih nekoliko brzina. Tzv toque limiter funkcija.
Pri preticanju svakako ne bih zapoceo na 4000rpm i koriscenje samo kratkog opsega 4000 do 4500
U konkretnoj kombinacijai motora i menjca veoma brzo ces sa punim gasom da napunis 4000 do 4500 kada treba da saltas. I tako vise puta mahnito saltas u vrlo kratkim intervalima uz gubitak vremena i vuce tokom saltanja umesto da iskoristis opseg od recimo 2500 do 4500 maksimalne vuce u kontinuitetu.
Svako saltanje manuelnim menjacem je gubitak ubrzanja (ubrzanje pada na 0) dok to traje jer nema prenosa na podlogu, nema vuce pa saltanje treba svesti na minimum.
Sto jaci auto sa vise Nm to je pozeljniji planetarni automatik ili DSG koji nema prekida u prenosu za postizanje maksimalnih ubrzanja.
Epsko lupetanje, frapantna tvrdoglavost i nevidjena samouverenost, ubitacna kombinacija.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:42
od ljubitelj
Naprotiv, ljudi iz Skode tj VW su odlicno uradili posao i napravili sjajan motora sa idealnom krivom.
Bolje tesko da moze.
Samo treba da citas o cemu se pise

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:43
od Delija
Jbg, Laki, ti bas ne umes da budes nezan
A ja sve cekam da ftj da neki komentar...
@ljubitelj
A DSG je glup?

'Ajmo sad jedan blagi reset...
https://www.youtube.com/watch?v=hkPgGQ7P6hs
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:44
od Mladen7
U mene sumnjas

Naravno, to je moj utisak,kako sam izneo i rekao bi da je ispravan.
Mada mi je neverovatno da zapravo uporno branis stav po kome su lose optimizovali rad menjaca na BMW u.
Skoda 2.0tsi ima dijagrame u temi ima i klipove kako ide , nema potrebe za kopiranjem ako si toliko uporan a ne zelis da shvatis da gresis.
Ostani pri svom stavu ,ok
Послато са HUAWEI VNS-L31
Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:45
od Laki021
Kako da budem nezan kad je covek uporan ko mazga, godinama i stotinama post ova gura neku svoju nebuloznu pricu i ni svi dokazi ovog sveta , zakoni fizike i primeri kako zaista rede menjaci izneti u desetinama postova mu nisu dovoljni da se dovede u red.
Uopste nije smesno koliko obnanjuje ljude i dovodi ih u zabludu predstavljajuci se kao strucnjak a pisuci totalne nebuloze.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 10 Feb 2017, 23:46
od Delija
Ma smejurija teska...
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 07:42
od nidza
Bez nervoze molim.
Mislim da smo već dokazali da motor treba držati oko režima maksimalne snage da bi automobil išao najbrže, ne oko maksimalnog momenta. Zato i automatici tako i šaltaju u S modu.
Kad se vozi ekonomično, vozi se oko maksimalnog momenta. Konkretno ovaj TSI izbacuje instrukciju za promenu stepena prenosa na oko 1700rpm. Zapravo te tera da voziš ispod maksimalnog obrtnog, jer ga očigledno ima na pretek i ispod 1700rpm.
Tapatalk
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 08:05
od Ivan
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 08:19
od Velja
Kako ti nije jasno, druže???
Evo Delija postavio klip kako ZF menja na visokim obrtajima kad ide nizbrdo
Delija napisao:Pogledaj na koliko salta ZF8 na 328i - to Mladen pokusava da ti kaze.
https://www.youtube.com/watch?v=eCZBK6upirM
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 08:50
od Kornjaca Rade
Sad je pravi trenutak da se vrati stari naziv teme, bese nesto "Jednostavno objasnjenje sta je snaga a sta moment", il nesto slicno.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 09:05
od Ivan
Sta je jednostavno?
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk