Re: Banke - odabir, utisci...
Poslato: 07 Feb 2019, 09:21
Kad tako postavis stvari ja isto tako ne smatram da sam odgovoran sto je greska nastala greskom bakomata kasnim rasknjizenjem. Gledam na NBS do tri meseca se ceka za odgovor.
Generalno ja cu ''svoj dug'' morati da platim banci ali me nervira nepravda a nisam pesimista vec nekako nemam poverenja niti verujem da neko ima volju da resava prituzbe klijenata.
Poslacu sada dopis pa da vidimo ali jos nesto. Toliko su iz obe banke nadrkani kada zelis da reklamiras neku nepravilnost da je to strasno.
Ja kao i vecina ne mogu da izbegnem poslovanje sa bankama ali verujem da bi novac bio sigurniji kod zelenasa bem ti sve...
Ovo je odgovor intese
----------------------------------------------------------------------------
Milentija Popovića 7b, 11070 Novi Beograd PIB: 100001159 / Matični broj: 07759231
www.bancaintesa.rs
Datum: 11.09.2018.
ODELJENJE ZA UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATA
Obaveštenje o dopisu:
Poštovani,
Zahvaljujemo Vam se na ukazanom poverenju i dosadašnjoj saradnji sa Banca Intesa ad
U vezi sa Vašim obraćanjem koji ste prosledili Odeljenju za upravljanje zadovoljstvom klijenata, koje je zavedeno pod brojem ********, obaveštavamo Vas kako sledi.
Postupajući po Vašem prigovoru, kontaktirali smo nadležne službe. Na osnovu izvršene analize potvrđeno je da ste dana 30.6.2018. u 11:17:57 , izvršili transakciju na bankomatu EXB01064 u iznosu od RSD14.000,00.
Navedena transakcija je odobrena od strane procesora (trećeg učesnika) i rezervacija po računu je postavljena u 17:44h.
U međuvremenu imali ste podizanje gotovine na bankomatu u 15:37h u iznosu od 5,000.00 RSD i 15:41h u iznosu 11,000.00 RSD , koje su regularno odobrene od strane Banke, jer još uvek nije bilo umanjeno raspoloživo stanje za prethodnu transakciju.
U navedenim situacijama transakcija će biti rasknjižena bez obzira na raspoloživo stanje, a imajući u vidu da je bila uspešna.
U situacijama kao što je konkretna, a kako je Aneksom ugovora, član 5, o tekućem računu predviđeno, klijent je u obavezi da prati ostvarenu potrošnju i transakcijama ne prekorači raspoloživa sredstva.
Nadamo se da smo ovim obrazloženjem uspeli da objasnimo proces odobravanja transakcija i na taj način obrazložimo konkretnu situaciju, te da ćete naš odgovor prihvatiti sa razumevanjem.
Molimo Vas da dugovanje po računu, a imajući u vidu da ste sredstva podigli, izmirite u najkraćem roku. Za sva dodatna pitanja i sugestije, Odeljenje za upravljanje zadovoljstvom klijenata Vam stoji na raspolaganju, kao i sledeći dostupni kanali za obraćanje:
-------------------------------------------------------------------------
Generalno ja cu ''svoj dug'' morati da platim banci ali me nervira nepravda a nisam pesimista vec nekako nemam poverenja niti verujem da neko ima volju da resava prituzbe klijenata.
Poslacu sada dopis pa da vidimo ali jos nesto. Toliko su iz obe banke nadrkani kada zelis da reklamiras neku nepravilnost da je to strasno.
Ja kao i vecina ne mogu da izbegnem poslovanje sa bankama ali verujem da bi novac bio sigurniji kod zelenasa bem ti sve...
Ovo je odgovor intese
----------------------------------------------------------------------------
Milentija Popovića 7b, 11070 Novi Beograd PIB: 100001159 / Matični broj: 07759231
www.bancaintesa.rs
Datum: 11.09.2018.
ODELJENJE ZA UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATA
Obaveštenje o dopisu:
Poštovani,
Zahvaljujemo Vam se na ukazanom poverenju i dosadašnjoj saradnji sa Banca Intesa ad
U vezi sa Vašim obraćanjem koji ste prosledili Odeljenju za upravljanje zadovoljstvom klijenata, koje je zavedeno pod brojem ********, obaveštavamo Vas kako sledi.
Postupajući po Vašem prigovoru, kontaktirali smo nadležne službe. Na osnovu izvršene analize potvrđeno je da ste dana 30.6.2018. u 11:17:57 , izvršili transakciju na bankomatu EXB01064 u iznosu od RSD14.000,00.
Navedena transakcija je odobrena od strane procesora (trećeg učesnika) i rezervacija po računu je postavljena u 17:44h.
U međuvremenu imali ste podizanje gotovine na bankomatu u 15:37h u iznosu od 5,000.00 RSD i 15:41h u iznosu 11,000.00 RSD , koje su regularno odobrene od strane Banke, jer još uvek nije bilo umanjeno raspoloživo stanje za prethodnu transakciju.
U navedenim situacijama transakcija će biti rasknjižena bez obzira na raspoloživo stanje, a imajući u vidu da je bila uspešna.
U situacijama kao što je konkretna, a kako je Aneksom ugovora, član 5, o tekućem računu predviđeno, klijent je u obavezi da prati ostvarenu potrošnju i transakcijama ne prekorači raspoloživa sredstva.
Nadamo se da smo ovim obrazloženjem uspeli da objasnimo proces odobravanja transakcija i na taj način obrazložimo konkretnu situaciju, te da ćete naš odgovor prihvatiti sa razumevanjem.
Molimo Vas da dugovanje po računu, a imajući u vidu da ste sredstva podigli, izmirite u najkraćem roku. Za sva dodatna pitanja i sugestije, Odeljenje za upravljanje zadovoljstvom klijenata Vam stoji na raspolaganju, kao i sledeći dostupni kanali za obraćanje:
-------------------------------------------------------------------------