Re: VW Golf VII
Poslato: 24 Sep 2013, 22:56
Zapravo mislim da nije skuplji, posebno kako cena i oprema idu na gore sve je izjednačenije, to smo više puta apsolvirali posebno Heroj na starom forumu se tada detaljno upustio u analizu cena pa je ispala neka smešna razlika, cena je oko 5-15% max razlike, sa većom razlikom kod klotara nego kod napucanih.paja napisao:Aj mi objasni što misliš da golf vredi više od konkurencije.Uroš S. napisao:Smatram da vredi, tj. meni vredi.
Kod takve vožnje potrošnja je bila daleko veča od moje napisane verujUroš S. napisao:Zapravo mislim da nije skuplji, posebno kako cena i oprema idu na gore sve je izjednačenije, to smo više puta apsolvirali posebno Heroj na starom forumu se tada detaljno upustio u analizu cena pa je ispala neka smešna razlika, cena je oko 5-15% max razlike, sa većom razlikom kod klotara nego kod napucanih.paja napisao:Aj mi objasni što misliš da golf vredi više od konkurencije.Uroš S. napisao:Smatram da vredi, tj. meni vredi.
Onda ide to da mi se ni jedan drugi ne sviđa ni približno u toj klasi, tj. ne mogu da kažem sviđa, preciznija reč bi bila - odgovara. Uopšte ne bih gledao ništa drugo da kupujem C segment, eto. Možda bih trebao da odem bar da pogledam, ali opet ne bih to uradio.
Maniax: Video sam koliko si pisao da ti je trošio, ja ne znam, meni je to neverovatno. Opet, meni je pouzdan i znam nekoliko ljudi sa Yetijima da ih odlično služi. Treba malo i znati voziti taj motor i biti svestan čemu je namenjen. 190 na autobanu i potezanje sa semafora to nije.
Aj da batalimo priču ko bi šta kupio jer je nebitna u konkretnom slučaju (možda bih i ja uzeo golfa u nekoj situaciji jer uopšte nisam gadljiv na njega) i da izvučemo prosek od 10% više cene u odnosu na rivale i sad mi reci što misliš da je to opravdano.Uroš S. napisao:Zapravo mislim da nije skuplji, posebno kako cena i oprema idu na gore sve je izjednačenije, to smo više puta apsolvirali posebno Heroj na starom forumu se tada detaljno upustio u analizu cena pa je ispala neka smešna razlika, cena je oko 5-15% max razlike, sa većom razlikom kod klotara nego kod napucanih.paja napisao:Aj mi objasni što misliš da golf vredi više od konkurencije.Uroš S. napisao:Smatram da vredi, tj. meni vredi.
Onda ide to da mi se ni jedan drugi ne sviđa ni približno u toj klasi, tj. ne mogu da kažem sviđa, preciznija reč bi bila - odgovara. Uopšte ne bih gledao ništa drugo da kupujem C segment, eto. Možda bih trebao da odem bar da pogledam, ali opet ne bih to uradio.
Floyd napisao:Ne znam kako je tamo ali ovde svi sa kojima sam pricao imaju losa iskustva sa VW-ovom prodajnom i servisnom mrezom.
Bas zato sto prodaju puno vozila, kupce tretiraju kao stoku.
Ja bih u toj klasi gledao Giuliettu, Mazdu 3 pa tek onda mozda Golfa uz jos neke druge modele.
Mala je verovatnoca da bi Golf bio moj izbor posebno u visim paketima opreme gde kosta isto kao ekvivalntna A klasa i serija 1.
Evo npr C4 1.6 HDI 112ks je od 15.800e. + corner maglenke koje Golf ima 400e, + multimedija uz koju ide BC 400e, automatska klima 400e + metalik 430e
A Golf 1.6 TDI na akciji,koja ne traje večno "Cena vozila sa popustom, carinom i PDV-om: 19.400,00 Eur" a tempomat malo teže za 150eUroš S. napisao:
Evo npr C4 1.6 HDI 112ks je od 15.800e. + corner maglenke koje Golf ima 400e, + multimedija uz koju ide BC 400e, automatska klima 400e + metalik 430e
To je već 17400e a pritom nema ESP i ASR, nema naslon za ruku, nema Autohold funkciju, nema kožni menjač, multimedija zaostaje 6 naprema 8 zvučnika a za Bluetooth dodatnih 300e. Jedino ima tempomat što Golf nema a to nije više od 150e kod Golfa.
Golf ima i ISOFIX i duplo dno gepeka što se ne pominje kod C4. Plus je neka klima sa digitalnim prikazom dodatnih 320e, znači uz Bluetooth to je 18000e.
Vozači VW-a i njihov pojmovnik
Passat - San svakog VW-ovca. "To ti'j auto." Ferrari medju svim jaranima ovog svijeta.
Vento - Klasa iznad Golfa, isti auto kao Passat, ali 1 cm. uži. Za zemljake koji baš nemaju hrpu para, ali imaju više nego za Golf.
Golf - VW-ovska klasika. Onaj tko se domogne Golfa, praktično kao da je ostvario sve životne ciljeve i došao na vrh hijerarhijske piramide. Moze ici i iznad - Vento ili Passat, ali već i sa Golfom upisao se na listu "besmrtnih zemljaka". Još ako je Diesel - dobija mjesto na nebu, jer, jel'te, troši 4 litre po gradu...
Polo Classic - smanjeni Vento. Namijenjen uglavnom za jaranske hanume i prijevoz musave dječurlije od vrtića do kuće i natrag. Pošto je riječ o relativno novom modelu, statusni simbol među ženskom čeljadi vlasnika Golfova i Passata.
Polo - Donekle avangarda, jer najmanje podsjeća na odvratnu VW-ovsku marku, a i nema Diesel verzije. VW-ovci ga mrze jer sa njim serijski dolazi servo volan, a poznato je da oni ne podnose bilo kakve dodatke koji omogućavaju lakšu vožnju, zamjenjuju ljudsku snagu itd. (centralna brava, podizači stakala, servo volan, itd.). Nekima koji nisu VW-ovci, ovaj autić je čak i simpatičan.
Sharan - Najnoviji trend medju VW-ovcima, u 1.9 TDi izvedbi (troši dve mjer'ce Dizla na 100 kilometara) posebno pogodan za prijevoz igrača lokalnih klubova (Drkovac Donji, Ma'la gornja, Pale, Tuzla, Vrbik Musavi, itd.), na konfederalne susrete u drugi kanton.
Ge-Te-i - Mistični pojam na spomen kojega zatitra srce svakog pravog VW-ovca koji je imao najmanje tri Golfa I Diesel i sa svakim prošao u prosjeku 780.000 km., bez servisa i izmjene ulja.
VR6 - Nesto daleko, nedodirljivo i mistično. Na spomen tog motora, pravi VW-ovac zapadne u trans, i zamisli sam sebe kako vozi hanumu u lokalni disco u Golfu III sa tom oznakom na prednjem i zadnjem kraju auta. Doduše, crv sumnje je ipak prisutan i ovdje: to je benzinac, to troši, ne mereš' uzet' lož ulje iz babinog traktora!
Diesel - Gorivo buducnosti kojemu teži svaki VW-ovac, motor pogonjen tim gorivom mračni je, mistični i krajnji cilj svakog štovatelja prave volfsburske tradicije, riječ je o pojmu koji se prenosi s koljenja na koljenje poput nekog plemenskog totema vrijednog štovanja. VW-ovac nije VW-ovac ako nije imao Golfa Diesel, ako nije u njega ulijevao aditiv protiv smrzavanja nafte, ako nije mijenjao grijače...
VW Buba - "Bas je slatka, to ti je u stvari Porsche 911". "Tko ne moze napraviti auto od 105 hp na 1500 ccm boxeru, radi 45 hp na 1600 ccm boxeru" - izreke su kojima bi se dao napisati ovaj ogavni nusprodukt automobilske industrije, a koji predstavlja pozivanje na tradiciju modernih vlasnika Golfa Diesel. Kao što je mudri čovjek rekao; "Tko je nije vozio, ima pravo tvrditi da je simpatična".
Benzin - Agresor kojeg treba uništiti. Gorivo na koje idu tamo neki BMW-i, Alfa Romeo, Ferrari-ji, Porsche-i, Audi-ji... Navodno ga koriste i nacionalni neprijatelji u svrhu uništavanja svjetle Dieselske tradicije našeg dragog konfederalnog susjeda.
Mercedes 200 D - Zamjenski automobil koji se prema "Statutu Zemljona" smije kupiti i voziti u slučaju da na pazaru taj dan nije bilo Golfa Diesel.
Alfa Romeo - Nacionalni neprijatelj br. 1. Svaki pravi vlasnik Golfa Diesel ima primary directive pričati o tome kako se kvare, kako su nekvalitetni i sto je najvažnije - isticati kako puno troše, i to, gle čuda, uvijek u trenutku dok isti prolazi na cesti s njihove lijeve strane.