Uroš S. napisao:Saće Xeroj objasni zašto bolji Golf od 55.000 evra.
Sta ti je Tokyo drifte, mnogo si se naprzio za kratko vreme...
Ne valja to, daj malo vremena da se slegne.
Kako bese ono tvoje omiljeno, no turbo=no fun?
Nemam ja sta da kazem, vozio sam Swift sport sa svega par hilkada na satu i utisak je bio ok, ni blizu nekom HHu dosta starijem od njega, koji je brzi od njega, ostavlja bolji filing i kosta daleko manje kao polovnjak, ako su vec pare problem da se dosegne do recimo mog favorita medju civilnim hh-ima nizeg segmenta, Fieste st.
Dakle nista spektularno, ali daleko od toga da mu nesto ozbiljno fali.
Meni licno smeta sto mu treba skoro 9s do 100. Da, filing je ok i vozacki je ok, ali jednostavno mi je falilo jedno 40ks da to upotpuni.
Dodatno to sto su nasvirali 1.6 atmo, koji ne daje neke posebne performanse sa svojih 136ks, a moras da tocis premium gorivo kao u turbaka, koji dodatno manje trosi.
Najvise mi se svideo osecaj volana i osecaj kartinga, jer je auto bas lagan, a volan direktan.
Dakle, super zabava za normalne pare, ali od performansi( nesto sto bi moglo da bude bitno kupcu hha) nema mnogo da ponudi, ni problizno u odnosu na skuplje hh-eve iz b segmenta.
Dodatno mu neki tuning kosta daleko vise od nekih brzih turbo hh-eva.
Za 16000e, nije ni jeftin, ako se uzme u obzir da za svega 2.500e vise, imas Fiestu ST, koja, pored toga sto se bolje ponasa i fun factor je jos veci, ide do 100 za 6.5s, sto je vec jako ozbiljna cifra.
Takodje se odmah vidi da se radi o dosta ozbiljnijem automobilu, cim se malo baci pogled.
I ja, znajuci to, ne mogu da gledam Swift kao poslednjeg atmo samuraja.
Suzukiju je super odmerena cena, ali Ford je jednostavno uzasno povoljan, a prave fenomenalne vozacke masine, u svakom pogledu.
Pa Focus st sa 250ks im je 25 soma, a za razliku od takodje povoljnog Seata, ne izgleda kao Recycle Bin
Sent from my Sony