Vozio sam Superb 2.0 TDI 190 DSG 4x4 karavan u Style paketu sa doplatama. Kataloska cena 40.000
i 2.0 TDI 150, manuelni, Ambience.
O karavanu ne bih mnogo trosio reci, osim sto 40k za Skodu ne bih dao ni u ludilu. Svakako ne bih otisao ni po Passata za te pare.
2.0 TDI i DSG lepo rade. Menjac je odlican, brzo radi, ne cima, ne oseca se nista osim sto ga nekad vuce u vise obrtaje nego sto bih ja voleo.
Generalno enterijer je jedan solidan prosek. Ne svidja mi se na tapacirima neki mekani jeftini skaj koji kapiram da ce se u nekom trenutku ostetiti. Plastika je relativno dobra, sve je odlicno uklopljeno i sve je nemacki tvrdo. Sedista su pozadi mnogo prijatnija i udobnija (zavaljenija) nego na prethodnom modelu, a i dalje ima brdo mesta. Gepek je
Ono sto mi se jako svidelo, ima rezervni punih dimenzija, i pored toga gepek veci od 99% kola na trzistu. Peta vrata su fantasticno ogromna i ne razmisljas o koferima. Ima i velike boksove sa obe strane, tako da mozes da spakujes sve sto treba, bez da leti po gepeku.
Ne svidja mi se minijaturan osnovni ekran navigacije i nisko je smesten na centralnoj, pa odvraca pogled.
Retrovizori su mali i cudan je oblik, relativno je nepregledan zbog visokog dupeta i ogromnih C stubova, ali senzori lepo rade posao, a oba su imala i kameru za rikverc.
150 konja mu je merka, mada kazu da i 1.6 solidno nosi karoseriju. DSG je lepo imati, ali ne bih doplatio 3000 evra za to. Manuelni je fantasticno precizan, prava VW skola, a prva je iritantno prekratka. TDI je tih, miran, malo trosi, lepo vuce iz niskih obrtaja i ne vidim zasto bi neko kupio TSI. Ovaj je sa svim akanjem kakvo ide uz sluzbeni auto imao prosek ispod 7 na 1500 km.
Najveca mana auta i moj licni problem je to koliko je bucan na losem putu. Poprecne neravnine (recimo raskrsnica O brigada i M.Milankovica) podnosi kao jarac, na rupama lupa (imas osecaj da ce tocak da ostane u rupi), a na kaldrmi dolazi do izrazaja dobro odradjena izolacija motora, a dosta losija buke od tockova i oslanjanja.
Da se razumemo samo, ja to poredim sa Mercedesima i C5.
Da li Ambience (bixenoni, 3z dig klima, parking senzori, el retrovizori, LED, grejaci sedista, navi) sa 2.0 vredi ravno 24.000 eur, koliko mi je ponudjeno sa metalik bojom - da.
I mislim da je to neki limit koliko treba platiti Superb.
Ono sto je lose u celoj prici je AutoCacak.
Nemaju svoj program finansiranja, ne trude se oko klijenta (zapravo, ne da se ne trude, nego ih boli cose sto si usao u salon. Osim Ace(?)), servis se radi na 15.000km i kosta oko 20.000 rsd

...