Vesti iz auto-industrije
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Meni se i ovo sviđa.
Imam utisak da i BMW hoće lagano i stidljivo da siđe među običnu raju...
Imam utisak da i BMW hoće lagano i stidljivo da siđe među običnu raju...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Auto na struju će se praviti u Srbiji?
http://www.mondo.rs/s290934/Info/Ekonom ... rbiji.html
Mali automobil na struju MIA možda će se praviti u Srbiji i na našem tržištu prodavati za 10.000 evra. Cena za trosed možda nije mala, ali kada se pomisli na uštede za gorivo...
Mia u Beogradu

Neobičan automobil ovih dana privlači pažnju Beograđana. Mali auto sa vozačkim sedištem na sred prednjeg dela kabine i još dva za suvozače na zadnjem delu, gotovo se i ne vidi kada ga okruže brojni znatiželjnici u centru Beograda i zaviruju u njegovu unutrašnjost.
Kako je za MONDO objašnjeno radi se o električnom, ekološkom vozilu MIA koje će se možda proizvoditi u Srbiji.
Ovaj automobil na električnu energiju proizvodi se u više modela, a cena za naše tržište najmanjeg modela sa fotografije, sa osnovnom opremom, bila bi oko 10.000 evra.
Mali jeste, ali ima sve što poseduje i svaki drugi automobil: klimu, muziku, er beg... samo što je mnogo zgodniji za vožnju po gradu, praktičniji za parkiranje i nema troškova za benzin ili dizel.
MIA trosed

MIA je sto odsto električno vozilo koje troši 10 kilovat sati na 100 kilometara. U nju može biti ugrađena litijum-gvožđe-fosfatna baterija od 8 kilovat sati sa kojom je moguće preći 80 do 90 kilometara ili moćnija baterija od 12 kilovat sati sa kojom se prelazi do 120 kilometara.
Maksimalna brzina koju ovaj automobil može da postigne je 100 kilometara na čas.
Iako izgleda kao igračka ovaj automobil je prošao sve bezbednosne testove i izrađen je po vrlo strogim evropskim standardima.
S obzirom na to da je najmanji model dugačak svega 2,87 metara, a najveći 3,19 metara i da teži 850 kilograma automobil je odličan izbor za vožnju po gradu.
Vozač je pozicioniran u centru, dok su dva suvozačka mesta iza njega, sa dovoljno prostora i za duge noge naše visoke nacije.
S obzirom na to da su vrata klizeća, to umnogome olakšava izlaženje i ulaženje u automobil i kada uspete da ga uparkirate u skučeni prostor između druga dva četvorotočkaša.
Ono što je najvažnije je da vas, prema francuskim cenama struje, 100 pređenih kilometara košta svega jedan evro, a proizvođači tvrde da je održavanje ovog automobila jeftinije nego kod konvencionalnih benzinaca i dizelaša.
Baterije od 8 kilovat sati pune se za tri časa, a one od 12 kilovat sati za pet časova. Sve što vam treba je utikač šuko od 220 volti i 16 ampera, a može da se puni kod kuće ili na benzinskim stanicama.
Da biste punili ove baterije nije potrebno da čekate da se isprazne, možete ih puniti kad god hoćete, a 10 minuta provedenih kraj utikača, biće dovoljno za osam kilometara. Ako se "ne vadite iz kola" možete dva puta da ga napunite po pet sati i pređete čitavih 250 kilometara.
U Francuskoj fabrici proizvode se četiri modela automobila za ličnu i profesionalnu upotrebu, različitih veličina.
Fabrika godišnje prozivede 12.000 vozila koja prodaje širom sveta, a najviše dilera ima po Evropi. Za izgled je zadužen Murat Gunak koji se već dokazao radom u Mercedesu, Pežou i Folksvagenu gde je bio i glavni dizajner.
MIA se proizvodi u četiri osnovna modela i dva specijalna.
Na fotografiji je trosed MIA, nešto veći je MIA L dugačak 3,19 metara sa četiri sedišta – centralnim vozačevim i još tri pozadi. MIA U odličan je izbor za svakog ko se bavi nekim privatnim biznisom i treba da raznosi robu po gradu. To je vrsta kombija sa jednim vozačkim centralnim sedištem i mogućnošću dodatka drugog sedišta za kolegu. Kapacitet gepeka je 1.500 litara.
Proizvode se i dva modela "specijalnog izdanja" MIA BluStar i MiAmore zanimljivog dizajna i boja.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0AE6tagk28
Proizvođač posebno ističu glavnu prednost ovog vozila nad drugim – ono je 100 odsto ekološko, proizvodi 0 ugljen dioksida i 95 odsto vozila moguće je reciklirati. Baterija, tj. 90 odsto nje, takođe se reciklira u specijalizovanim fabrikama u Francuskoj.
U Britaniji ovo najmanje vozilo košta čak 22.000 evra, a cena većih modela, zavisno od opreme, kreće se i do 30.000 evra. Skupo jeste, ali proizvođač kaže da se vrlo brzo isplati, naročito kada se ima u vidu ušteda na ceni goriva. Ipak, u Srbiji je ova cifra visoka za trosed, ali ako bi fabrika bila ovde otvorena, kažu predstavnici firme, malu MIU bi mogli da vozimo i za 10.000 evra – više za 900 evra nas je koštao Fiatov novi "fića nacionale" s popustom, a za MIU ne moramo da plaćamo benzin.
http://www.mondo.rs/s290934/Info/Ekonom ... rbiji.html
Mali automobil na struju MIA možda će se praviti u Srbiji i na našem tržištu prodavati za 10.000 evra. Cena za trosed možda nije mala, ali kada se pomisli na uštede za gorivo...
Mia u Beogradu

Neobičan automobil ovih dana privlači pažnju Beograđana. Mali auto sa vozačkim sedištem na sred prednjeg dela kabine i još dva za suvozače na zadnjem delu, gotovo se i ne vidi kada ga okruže brojni znatiželjnici u centru Beograda i zaviruju u njegovu unutrašnjost.
Kako je za MONDO objašnjeno radi se o električnom, ekološkom vozilu MIA koje će se možda proizvoditi u Srbiji.
Ovaj automobil na električnu energiju proizvodi se u više modela, a cena za naše tržište najmanjeg modela sa fotografije, sa osnovnom opremom, bila bi oko 10.000 evra.
Mali jeste, ali ima sve što poseduje i svaki drugi automobil: klimu, muziku, er beg... samo što je mnogo zgodniji za vožnju po gradu, praktičniji za parkiranje i nema troškova za benzin ili dizel.
MIA trosed

MIA je sto odsto električno vozilo koje troši 10 kilovat sati na 100 kilometara. U nju može biti ugrađena litijum-gvožđe-fosfatna baterija od 8 kilovat sati sa kojom je moguće preći 80 do 90 kilometara ili moćnija baterija od 12 kilovat sati sa kojom se prelazi do 120 kilometara.
Maksimalna brzina koju ovaj automobil može da postigne je 100 kilometara na čas.
Iako izgleda kao igračka ovaj automobil je prošao sve bezbednosne testove i izrađen je po vrlo strogim evropskim standardima.
S obzirom na to da je najmanji model dugačak svega 2,87 metara, a najveći 3,19 metara i da teži 850 kilograma automobil je odličan izbor za vožnju po gradu.
Vozač je pozicioniran u centru, dok su dva suvozačka mesta iza njega, sa dovoljno prostora i za duge noge naše visoke nacije.
S obzirom na to da su vrata klizeća, to umnogome olakšava izlaženje i ulaženje u automobil i kada uspete da ga uparkirate u skučeni prostor između druga dva četvorotočkaša.
Ono što je najvažnije je da vas, prema francuskim cenama struje, 100 pređenih kilometara košta svega jedan evro, a proizvođači tvrde da je održavanje ovog automobila jeftinije nego kod konvencionalnih benzinaca i dizelaša.
Baterije od 8 kilovat sati pune se za tri časa, a one od 12 kilovat sati za pet časova. Sve što vam treba je utikač šuko od 220 volti i 16 ampera, a može da se puni kod kuće ili na benzinskim stanicama.
Da biste punili ove baterije nije potrebno da čekate da se isprazne, možete ih puniti kad god hoćete, a 10 minuta provedenih kraj utikača, biće dovoljno za osam kilometara. Ako se "ne vadite iz kola" možete dva puta da ga napunite po pet sati i pređete čitavih 250 kilometara.
U Francuskoj fabrici proizvode se četiri modela automobila za ličnu i profesionalnu upotrebu, različitih veličina.
Fabrika godišnje prozivede 12.000 vozila koja prodaje širom sveta, a najviše dilera ima po Evropi. Za izgled je zadužen Murat Gunak koji se već dokazao radom u Mercedesu, Pežou i Folksvagenu gde je bio i glavni dizajner.
MIA se proizvodi u četiri osnovna modela i dva specijalna.
Na fotografiji je trosed MIA, nešto veći je MIA L dugačak 3,19 metara sa četiri sedišta – centralnim vozačevim i još tri pozadi. MIA U odličan je izbor za svakog ko se bavi nekim privatnim biznisom i treba da raznosi robu po gradu. To je vrsta kombija sa jednim vozačkim centralnim sedištem i mogućnošću dodatka drugog sedišta za kolegu. Kapacitet gepeka je 1.500 litara.
Proizvode se i dva modela "specijalnog izdanja" MIA BluStar i MiAmore zanimljivog dizajna i boja.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0AE6tagk28
Proizvođač posebno ističu glavnu prednost ovog vozila nad drugim – ono je 100 odsto ekološko, proizvodi 0 ugljen dioksida i 95 odsto vozila moguće je reciklirati. Baterija, tj. 90 odsto nje, takođe se reciklira u specijalizovanim fabrikama u Francuskoj.
U Britaniji ovo najmanje vozilo košta čak 22.000 evra, a cena većih modela, zavisno od opreme, kreće se i do 30.000 evra. Skupo jeste, ali proizvođač kaže da se vrlo brzo isplati, naročito kada se ima u vidu ušteda na ceni goriva. Ipak, u Srbiji je ova cifra visoka za trosed, ali ako bi fabrika bila ovde otvorena, kažu predstavnici firme, malu MIU bi mogli da vozimo i za 10.000 evra – više za 900 evra nas je koštao Fiatov novi "fića nacionale" s popustom, a za MIU ne moramo da plaćamo benzin.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Video sam ovo malo cudo na Bezaniji pre neki dan, totalno je zanimljiva naprava.
- Day Walker
- Postovi: 23529
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Video sam ga i ja kod hotela na koji Next sokic baca stojaka
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kraj jedne ere.
Ford to Close Australian Car Plants After 9 Decades on Costs
http://www.businessweek.com/news/2013-0 ... fr-reports
Ford Motor Co. (F) will stop making cars in Australia, nine decades after founder Henry Ford first began building Model Ts in the country, as a surge in the currency undermines the local industry’s ability to compete with imports.
Ford Australia faces costs double those in Europe and four times those of its Asian divisions, local President Bob Graziano told reporters today. He announced the loss of 1,200 jobs from October 2016 at two plants in Melbourne and Geelong.
Australia’s three car makers have struggled as a 28 percent rise in the local dollar against the yen over the past year stoked sales of cheaper imported vehicles and cut exports. The closure of one threatens the viability of the whole industry and is a blow to Prime Minister Julia Gillard, whose Labor party is trailing in polls ahead of a Sept. 14 election.
“Australian manufacturing can’t keep its head above water,” said Katrina Ell, an economist at Moody’s Analytics in Sydney. “High labour costs mean we can’t compete long-term against lower cost countries, especially in Asia. The strong exchange rate is exacerbating Australia’s lack of competitiveness.”
Ford, which began assembling Model Ts at Geelong west of Melbourne in 1925, is the smallest of the nation’s three manufacturers after units of Toyota Motor Corp. (7203) and General Motors Co. (GM)
Domino Effect
The removal of one could spark a “domino effect” as the industry as a whole becomes too small to support its own supply chain, Jac Nasser, chairman of the world’s largest miner BHP Billiton Ltd. (BHP) and former chief executive of Ford globally, told an event in Melbourne last month.
Ford’s forecasts showed its local plants weren’t able to make a return, even if the company assumed almost double the likely level of government assistance, Graziano said today.
“Manufacturing is not viable for Ford in Australia for the longer term,” he said. “Our locally-made products continue to be unprofitable, while our imported products continue to be profitable.”
The car industry directly employs more than 45,000 people across the country, according to industry group the Federation of Automotive Products Manufacturers. A further 250,000 jobs are derived from related activities.
“There will certainly be very large implications for businesses on the supply chain,” Richard Reilly, chief executive officer of the Federation, said by phone today ahead of Ford’s announcement.
Political Fallout
Ford’s closure is a further sign of Australia’s weakening labor market amid sustained strength in the currency that renders trade-exposed industries uncompetitive. The Treasury, in its budget released last week, projected unemployment would rise to 5.75 percent next fiscal year, the highest since 2009.
Australia’s hourly compensation cost in manufacturing was $46.29 in 2011, compared with $47.38 in Germany, $35.71 in Japan, $35.53 in the U.S. and $11.65 in Brazil, according to a survey of 33 countries by the U.S. Department of Labor.
“Our members are shocked at the news,” Australian Manufacturing Workers’ Union assistant secretary Leigh Diehm told reporters in Melbourne. “They’re devastated.”
Australia’s government supports the car industry through a A$5.4 billion fund, including a A$34 million co-investment with Ford Australia announced last year. Gillard today detailed government packages totaling A$51 million to support suppliers and communities affected by the closures.
Tough Times
“It’s not easy days in manufacturing. The strength of the Australian dollar obviously bears down on Australian manufacturing,” Gillard told reporters in Sydney today. The government wants to make sure that “we are still a nation that makes things, that manufactures goods.”
Opposition leader Tony Abbott described the announcement as a “black day for Australian manufacturing,” and said the government needed to cut taxes and regulation to encourage investment.
“It’s a blow for the government,” said Zareh Ghazarian, a lecturer in politics at Monash University in Melbourne. “Realistically, there was not much more Gillard could have done after pumping so much money into Ford.”
Holden Cuts
GM’s local Holden division said last month it would cut about 500 jobs, blaming currency devaluations in competing markets for making its plants among the most expensive in the world. Costs at Australian plants were up about 60 percent over the past decade, Mike Devereux, Holden managing director, told a media conference in Adelaide on April 8.
The currency was one of a “number of different factors” that contributed to Ford Australia’s high costs, Graziano said today.
Sales of cars made in Japan, Australia’s largest imports from the Asian country, surged to their highest in at least seven years in 2012 as Prime Minister Shinzo Abe pledged to kickstart the economy through aggressive monetary policy.
Australia has been a cradle for executive leadership within Ford. Nasser, 65, started his more than three decade career with the company in Australia before becoming CEO in 1999. Chairman Bill Ford replaced him in October 2001. Before Marin Burela became president of Ford’s Chinese joint venture with Chongqing-based Changan Automobile Co., he led the company’s Australian unit.
GM and Toyota will continue manufacturing cars in Australia, the two companies said in separate e-mailed statements today.
“The industry can survive in Australia,” Holden’s Devereux said in a statement. Toyota was considering the impact of Ford’s withdrawal on its local suppliers and “intends to maintain its operations in Australia,” the company said.
Ford to Close Australian Car Plants After 9 Decades on Costs
http://www.businessweek.com/news/2013-0 ... fr-reports
Ford Motor Co. (F) will stop making cars in Australia, nine decades after founder Henry Ford first began building Model Ts in the country, as a surge in the currency undermines the local industry’s ability to compete with imports.
Ford Australia faces costs double those in Europe and four times those of its Asian divisions, local President Bob Graziano told reporters today. He announced the loss of 1,200 jobs from October 2016 at two plants in Melbourne and Geelong.
Australia’s three car makers have struggled as a 28 percent rise in the local dollar against the yen over the past year stoked sales of cheaper imported vehicles and cut exports. The closure of one threatens the viability of the whole industry and is a blow to Prime Minister Julia Gillard, whose Labor party is trailing in polls ahead of a Sept. 14 election.
“Australian manufacturing can’t keep its head above water,” said Katrina Ell, an economist at Moody’s Analytics in Sydney. “High labour costs mean we can’t compete long-term against lower cost countries, especially in Asia. The strong exchange rate is exacerbating Australia’s lack of competitiveness.”
Ford, which began assembling Model Ts at Geelong west of Melbourne in 1925, is the smallest of the nation’s three manufacturers after units of Toyota Motor Corp. (7203) and General Motors Co. (GM)
Domino Effect
The removal of one could spark a “domino effect” as the industry as a whole becomes too small to support its own supply chain, Jac Nasser, chairman of the world’s largest miner BHP Billiton Ltd. (BHP) and former chief executive of Ford globally, told an event in Melbourne last month.
Ford’s forecasts showed its local plants weren’t able to make a return, even if the company assumed almost double the likely level of government assistance, Graziano said today.
“Manufacturing is not viable for Ford in Australia for the longer term,” he said. “Our locally-made products continue to be unprofitable, while our imported products continue to be profitable.”
The car industry directly employs more than 45,000 people across the country, according to industry group the Federation of Automotive Products Manufacturers. A further 250,000 jobs are derived from related activities.
“There will certainly be very large implications for businesses on the supply chain,” Richard Reilly, chief executive officer of the Federation, said by phone today ahead of Ford’s announcement.
Political Fallout
Ford’s closure is a further sign of Australia’s weakening labor market amid sustained strength in the currency that renders trade-exposed industries uncompetitive. The Treasury, in its budget released last week, projected unemployment would rise to 5.75 percent next fiscal year, the highest since 2009.
Australia’s hourly compensation cost in manufacturing was $46.29 in 2011, compared with $47.38 in Germany, $35.71 in Japan, $35.53 in the U.S. and $11.65 in Brazil, according to a survey of 33 countries by the U.S. Department of Labor.
“Our members are shocked at the news,” Australian Manufacturing Workers’ Union assistant secretary Leigh Diehm told reporters in Melbourne. “They’re devastated.”
Australia’s government supports the car industry through a A$5.4 billion fund, including a A$34 million co-investment with Ford Australia announced last year. Gillard today detailed government packages totaling A$51 million to support suppliers and communities affected by the closures.
Tough Times
“It’s not easy days in manufacturing. The strength of the Australian dollar obviously bears down on Australian manufacturing,” Gillard told reporters in Sydney today. The government wants to make sure that “we are still a nation that makes things, that manufactures goods.”
Opposition leader Tony Abbott described the announcement as a “black day for Australian manufacturing,” and said the government needed to cut taxes and regulation to encourage investment.
“It’s a blow for the government,” said Zareh Ghazarian, a lecturer in politics at Monash University in Melbourne. “Realistically, there was not much more Gillard could have done after pumping so much money into Ford.”
Holden Cuts
GM’s local Holden division said last month it would cut about 500 jobs, blaming currency devaluations in competing markets for making its plants among the most expensive in the world. Costs at Australian plants were up about 60 percent over the past decade, Mike Devereux, Holden managing director, told a media conference in Adelaide on April 8.
The currency was one of a “number of different factors” that contributed to Ford Australia’s high costs, Graziano said today.
Sales of cars made in Japan, Australia’s largest imports from the Asian country, surged to their highest in at least seven years in 2012 as Prime Minister Shinzo Abe pledged to kickstart the economy through aggressive monetary policy.
Australia has been a cradle for executive leadership within Ford. Nasser, 65, started his more than three decade career with the company in Australia before becoming CEO in 1999. Chairman Bill Ford replaced him in October 2001. Before Marin Burela became president of Ford’s Chinese joint venture with Chongqing-based Changan Automobile Co., he led the company’s Australian unit.
GM and Toyota will continue manufacturing cars in Australia, the two companies said in separate e-mailed statements today.
“The industry can survive in Australia,” Holden’s Devereux said in a statement. Toyota was considering the impact of Ford’s withdrawal on its local suppliers and “intends to maintain its operations in Australia,” the company said.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Amerika...
Folksvagen će "ispraviti" 250.000 dizelaša jer ih vlasnici u Americi pune benzinom
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... e-benzinom
Evropskim proizvođačima bi možda bilo najpametnije da prestanu sa dizelskom ofanzivom na SAD, jer se ta avantura sve više pokazuje kao Sizifov posao. U Folksvagenu su tako odlučili da isprave nepostojeću grešku na četvrt miliona svojih vozila i to samo zato jer njihovi vlasnici u rezervoar toče pogrešno gorivo.
Vozači u Americi zbunjeni dizel motorima
Isti ti vozači zatim prijavljuju nepouzdanost vozila nacionalnoj agenciji za bezbednost u saobraćaju, NHTSA, jer im automobil, tačnije pumpa goriva, otkaže poslušnost nakon nekoliko kilometara.
Uprkos tome što korišćenje benzinskog goriva u automobilu sa dizel motorom TDI poništava garanciju, u VW-u su odlučili da je pametnije popustiti pe će o svom trošku opozvati 250.000 "Golfova" i "Džeta" sa TDI motorima proizvedenih u periodu od 2009. do 2012. kako bi ih opremili grlom rezervoara koje prepoznaje užu cev benzinskog 'pištolja' i onemogućava punjenje.
Nemci se nadaju da će to rešiti problem.

Folksvagen će "ispraviti" 250.000 dizelaša jer ih vlasnici u Americi pune benzinom
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... e-benzinom
Evropskim proizvođačima bi možda bilo najpametnije da prestanu sa dizelskom ofanzivom na SAD, jer se ta avantura sve više pokazuje kao Sizifov posao. U Folksvagenu su tako odlučili da isprave nepostojeću grešku na četvrt miliona svojih vozila i to samo zato jer njihovi vlasnici u rezervoar toče pogrešno gorivo.
Vozači u Americi zbunjeni dizel motorima
Isti ti vozači zatim prijavljuju nepouzdanost vozila nacionalnoj agenciji za bezbednost u saobraćaju, NHTSA, jer im automobil, tačnije pumpa goriva, otkaže poslušnost nakon nekoliko kilometara.
Uprkos tome što korišćenje benzinskog goriva u automobilu sa dizel motorom TDI poništava garanciju, u VW-u su odlučili da je pametnije popustiti pe će o svom trošku opozvati 250.000 "Golfova" i "Džeta" sa TDI motorima proizvedenih u periodu od 2009. do 2012. kako bi ih opremili grlom rezervoara koje prepoznaje užu cev benzinskog 'pištolja' i onemogućava punjenje.
Nemci se nadaju da će to rešiti problem.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
ameri, operisani od svega i svacega, kao i obicno...
bitno je da zavode red po planeti, a to sto ne znaju da naspu odgovarajuce gorivo u auto, nema veze...
bitno je da zavode red po planeti, a to sto ne znaju da naspu odgovarajuce gorivo u auto, nema veze...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Geza napisao:Nemci se nadaju da će to rešiti problem.

There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
I za to su cike smislile masinu. Nego, u benzinca ne moze da se sipa dizel zbog veceg precnika pistolja.



Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=716702
Mercedes prodaje predstavništva da bi smanjio troškove?
Mercedes pregovora o prodaji svoja četiri predstavništva u Nemačkoj, kao deo novog plana kojim taj proizvođač želi da smanji troškove, piše Rojters. Prema istom izvoru, osim pomenuta četiri, u kasnijem periodu Mercedes bi mogao da prepusti vlasništvo i nad nekim od predstavništava u Evropi.
Mercedes prodaje predstavništva da bi smanjio troškove?
Mercedes pregovora o prodaji svoja četiri predstavništva u Nemačkoj, kao deo novog plana kojim taj proizvođač želi da smanji troškove, piše Rojters. Prema istom izvoru, osim pomenuta četiri, u kasnijem periodu Mercedes bi mogao da prepusti vlasništvo i nad nekim od predstavništava u Evropi.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dakle,prodaja "Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora" jos uvek nije potvrdjena prica?
Ja bih voleo da ostane u vlasnistvu Daimlera, u suprotnom ce moci da muljaju...
Ja bih voleo da ostane u vlasnistvu Daimlera, u suprotnom ce moci da muljaju...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Preuzimanje traje dugo. Neće ostati sigurno u njihovom vlasništvu. E sad, zašto se krije od javnosti...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Verovatno da ljudi ne bi panicili,da im to ne bi skretalo paznju od kupovine kola 
Mnogi ce da istripuju da to znaci probleme u firmi i da ista nece dobro funkcionisati,pa ce se razmisliti o kupovini kod njih
Ja znam da su jos prosle godine renovirali i servisno prijemno odeljenje prebacili u salon...
Moguce da je bas zbog toga...

Mnogi ce da istripuju da to znaci probleme u firmi i da ista nece dobro funkcionisati,pa ce se razmisliti o kupovini kod njih

Ja znam da su jos prosle godine renovirali i servisno prijemno odeljenje prebacili u salon...
Moguce da je bas zbog toga...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Opel Insignia FL i dalje u test fazi. Novitet je Cross4 verzija.










Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Postali su kreativniji...Geza napisao:Škoda Yeti Restyle.

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


