Stranica 98 od 104
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:04
od Ji 4Tze
A zašto AT menjač (i DSG ili neki pravi automatski) onda diže obrtaje na max snazi?
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:12
od Delija
Nemaju ljubitelja da im objasni da su nemaci pojma

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:19
od Laki021
Ono sto ljubitelj uporno pokusava sa vam objasni je da auto bolje ubrzava pri 35km/h nego pri 100, ili pri 70 nego na 200

Vrlo korisno, bez sumnje, pravo otkrovenje.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:28
od Ivan
Znaci pre preticanja da vratimo na 35kmh u sustini
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:29
od moimoi
Pa to je logičan zaključak.
Pre preticanja, umesto šaltanja naniže samo dobro prikočiti i onda gas i ima se mnogo bolje ubrzanje.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:33
od dragvorl
Sasvim logicno i dobro poznato iz prakse.

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 21:33
od Laki021
Tako je, problem resen, sad mozemo da zatvorimo temu

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 22:37
od Delija
Jeeeeeeeee... Presli smo igricu!!!

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 23:05
od ljubitelj
Mladen7 napisao:@ljubitelj
Nigde ja nisam uskocio. Prvo sam odgovorio na pitanje HKSa, a radilo se o TD i atmo benz Opelovim motorima.
Kasnije su u pricu usli TB motori.
Pa sam nastavio o tome jer to sto pises nema veze sa zivotom.
Mi koji smo se bavili TSI temom o tome sto pominjes nismo nista pisali, ni o TD ni Opel ni TB motorima.
Mi smo se fokusirali na ubrzanju TSI od 4500 rpm sa manuelnim menjacem u jednoj brzini, i situaciji jedne promene brzine pri preticanju,
Ako si nekako povezao sa tom tvojom pricom nije dobro.
Menjac je naravno bitan, no to nema uticaja kada je maksimalno ubrzanje u istom prenosu.
Podrazumeva se da je proizvodjac svaki menjac prilagodio karakteristikama motora i nameni vozila.
Mladen7 napisao:
Primer DSG i ZF sam dao jer su razliciti menjaci a vrlo se slicno ponasaju na motorima 2.0 T. B. Na stranu to sto da si ti u pravu ti menjaci ne bi dozvoljavali obrtaje kao na klipovima, jer po tebi to nema efekta.
Zasto ne bi menjaci na tim klipovima dozvoljavali te vise obrtaje kada su ti motori predvidjeni da daju max snagu na visim obrtajima. Logicno je da su ti menjaci prilagodjeni tim svojim motorima a ne ovom niskoturaznom TSI.
Ne vidim odakle si zakljucio da je ovaj manuelni TSI i prica koju smo vodili u vezi sa tvojim klipovima pa si ih postavio. Ni koja je poenta kada su ocigledno drugacije podeseni motori na vise obrtaje i jos automatici sa visestrukim promenama brzina u sasvim drugacijem voznom rezimu od teme kojom se mi bavimo. @delija jos ugurava BMW. Nigde veze sa TSI pocetnom temom.
Ajde da se vratimo na temu, na dijagram i kazi kada najbolje po tvom shvatanju veze sa zivotom ubrzava taj konkretni TSI, u kom opsegu obrtaja.
nikaragva je jasnije preformulisao o cemu je prica.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 23:18
od Delija
Ovo je crtani film...
Pa klip sa DSG-jem je upravo taj TSI u Octavia-i RS - identican auto i motor kao Nidzin, samo je menjac automatski.
https://www.youtube.com/watch?v=hkPgGQ7P6hs
Lozis nas, priznaj...

Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 23:45
od Ivan
Otkljucan survival mod u igrici
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 11 Feb 2017, 23:46
od Delija
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 12 Feb 2017, 00:09
od kapor
Ljibitelj kako to da ti nosi dekan na masinskom fakultetu sa tolikim znajem. Pored tebe bi profesori morali da prolaze puzeci iz strahopostovanja.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 12 Feb 2017, 00:52
od Mladen7
ljubitelj napisao:Mladen7 napisao:@ljubitelj
Nigde ja nisam uskocio. Prvo sam odgovorio na pitanje HKSa, a radilo se o TD i atmo benz Opelovim motorima.
Kasnije su u pricu usli TB motori.
Pa sam nastavio o tome jer to sto pises nema veze sa zivotom.
Mi koji smo se bavili TSI temom o tome sto pominjes nismo nista pisali, ni o TD ni Opel ni TB motorima.
Mi smo se fokusirali na ubrzanju TSI od 4500 rpm sa manuelnim menjacem u jednoj brzini, i situaciji jedne promene brzine pri preticanju,
Ako si nekako povezao sa tom tvojom pricom nije dobro.
Dobro sam ja povezao sled u temi, a ti si zaboravan ili nešto namerno pokušavaš umesto da lepo priznaš da si pogrešio, i sam si i tada diskutovao u temi:
viewtopic.php?f=15&t=904&start=1320
ljubitelj napisao:
Mladen7 napisao:
Primer DSG i ZF sam dao jer su razliciti menjaci a vrlo se slicno ponasaju na motorima 2.0 T. B. Na stranu to sto da si ti u pravu ti menjaci ne bi dozvoljavali obrtaje kao na klipovima, jer po tebi to nema efekta.
Zasto ne bi menjaci na tim klipovima dozvoljavali te vise obrtaje kada su ti motori predvidjeni da daju max snagu na visim obrtajima. Logicno je da su ti menjaci prilagodjeni tim svojim motorima a ne ovom niskoturaznom TSI.
Ne vidim odakle si zakljucio da je ovaj manuelni TSI i prica koju smo vodili u vezi sa tvojim klipovima pa si ih postavio. Ni koja je poenta kada su ocigledno drugacije podeseni motori na vise obrtaje i jos automatici sa visestrukim promenama brzina u sasvim drugacijem voznom rezimu od teme kojom se mi bavimo. @delija jos ugurava BMW. Nigde veze sa TSI pocetnom temom.
Ti motori na klipovima jesu T.B kao što sam napisao .Napisao sam skraćeno. Podrazumevao sam da se radi o turbo benzinskom sa direktnim ubrizgavanjem koji u Škodi ima oznaku TSI. To jeste motor o kome se diskutuje. Njegov dijagram je kačen.
Jasno sam napisao kad smatram da TAJ motor ubrzava najbolje tj u kom opsegu obrtaja.
Dakle ima veze sa temom.
Mada šališ se verovatno
Ako si se nešto zbunio, ponovo, ok. Dešava se.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Poslato: 12 Feb 2017, 07:16
od dragan
Kako je ova tema odjednom postala carska
Sent from my SM-G920F using Tapatalk