Stranica 99 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 04 Sep 2013, 23:32
od Gaginh0
Zato nece docekati zimu, ako ne ode do novembra kad mu istice i registracija, sve ce mu biti promenjeno i uradjeno, sem naravno velikog servisa jer sam ja Gagi...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Sep 2013, 08:35
od pedja
Situacija je sledeca:
Lik je zakocio, kako bi stao iza vozila A, koje je naglo stalo (na mostu, bla, bla). Treci ga je potkacio, pokusavsi da izbegne, nije neka steta. Taj drugi nije bio vezan i udario je glavom u volan (razbio arkadu) i sada tuzi treceg za neke pare (nanosenje telesnih povreda). Vredi li nesto uzeti advokata i braniti se? Da li postoji neka "tarifa" za povrede, ili ovaj tuzi odokativno (naveo je cifru, verovatno po savetovanju sa advokatom), ili sud odredjuje? Ima li neko slicno iskustvo?
Sta ako neces da platis? Kada dugujes drzavi, mozes da robijas i otplatis, a sta je sa fizickim licima?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Sep 2013, 09:04
od Velja
Mislim da ovaj treci moze da se izvuce posto drugi nije bio vezan. Paja verovatno zna
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Sep 2013, 09:30
od Heinz
Da li se naplatio od osiguranja taj drugi?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Sep 2013, 09:40
od pedja
Mislim da je naplatio za auto.
Recimo da je ovo fiktivna situacija, samo me zanimalo kako to ide, ako se podnese privatna tuzba.
Pored toga sto u Srbiji ume da potraje
TT
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 10 Sep 2013, 10:24
od Grujic
Mislim da zavisi od toga da li je ovaj osuđen, jer ako je dobio ponudu da se odbaci krivično gonjenje ne znam da li može... Al u praksi mi deluje prihvate nadoknadu od osiguranja jer da bi tužili pojedinca odreknu se toga, a i to bude ok cifra...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 14:39
od Gaginh0
Koliko je cesto potrebno menjati ulje kocnica?
Vidim u servisnoj knjizi da pise da se na svake 2 godine treba menjati. Ja nijedno ulje do sad nisam menjao sem standardnog motornog, a kod mene je auto vec 3 godine...
Koliko kosta to ulje?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 14:41
od Markoni
Jeftino je... Do 1500-2000 maksimalno. Treba ga menjati na 3 godine recimo, moze i ranije naravno, nije neki trosak...
Tapatalk Post
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 14:44
od Gaginh0
Preporuka? Koje ti sipas?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 14:46
od Markoni
Motul DOT 5.1 mi je u svim kolima... Ono je 900 din. po pakovanju (0.5 lit.). Ja uvek uzmem 2, ali mi ostane. U principu staje tacno 0.5 lit. u instalaciju, ali da bi se sistem ozracio kako treba bolje uzeti 2 pakovanja...
Tapatalk Post
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 14:59
od Gaginh0
Ok, hvala

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 15:07
od Uroš S.
Markoni napisao:Motul DOT 5.1 mi je u svim kolima... Ono je 900 din. po pakovanju (0.5 lit.). Ja uvek uzmem 2, ali mi ostane. U principu staje tacno 0.5 lit. u instalaciju, ali da bi se sistem ozracio kako treba bolje uzeti 2 pakovanja...
Tapatalk Post
Taj DOT 5.1 je onaj na bazi silikona, poslednja generacija? Nemam pojma koje je kod mene, ako je npr super DOT 4 jel može onda i 5.1 da se uspe unutra?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 15:09
od BAJKER
Gaginh0 napisao:Koliko je cesto potrebno menjati ulje kocnica?
Jedna ispravka, pravilnije je reci kociona tecnost a ne ulje! Inace preporuka pa gotovo svih proizvodjaca je da se menja na 2 godine jer je kociona tecnost hidroskopska t.j. skuplja vlagu pa da ne bi bili delovi kocionog sistema izlozeni vlazi a samim tim i koroziji, zato je potrebno na dve godine je menjati.
Kociona tecnost kada se menja treba gledati da se uvek stavi ona koja je preporucena od strane proizvodjaca, mislim da se ne smeju mesati razliciti DOT-ovi.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 15:15
od kapor
Ako ti je u sistemu DOT 3 smes sipati DOT4, ali nesme obrnuto.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 14 Sep 2013, 15:22
od Uroš S.
BAJKER napisao:Gaginh0 napisao:Koliko je cesto potrebno menjati ulje kocnica?
Jedna ispravka, pravilnije je reci kociona tecnost a ne ulje! Inace preporuka pa gotovo svih proizvodjaca je da se menja na 2 godine jer je kociona tecnost hidroskopska t.j. skuplja vlagu pa da ne bi bili delovi kocionog sistema izlozeni vlazi a samim tim i koroziji, zato je potrebno na dve godine je menjati.
Kociona tecnost kada se menja treba gledati da se uvek stavi ona koja je preporucena od strane proizvodjaca, mislim da se ne smeju mesati razliciti DOT-ovi.
Hi
groskopna
Veći problem od korozije je što povećanjem udela vode drastično pada tačka ključanja KT. Mislim za 1% udela vode više pada i po desetinu stepeni(čitao sam kod Stalkera, nisam zapamtio ali je neka veća cifra). Godišnje se uhvati i do 3% vode kod potpuno ispravnog sistema.