Delija napisao:Ne bih rekao da si uopste sedeo u novom A4 (B9) i pipao materijale i "plastiku"

I to u paketu koji je uporediv sa odgovarajucim Mercedesom.
Kada je rec o "udobnosti" i C klasi - ne prica se o kvalitetu, obliku i udobnosti sedista i najbitnije "vozackoj poziciji" - tu nema diskusije ko je u ovom trenutku najjaci u skoro svakoj klasi. Prica se o upijanju neravnina na putu po cenu losijeg lezanja na tom istom putu. Kompromis zbog ciljane grupe ljudi. Mogli su i Jaguar i BMW da naprave metiljavo vesanje, ali na srecu nisu.
Ko je to najjaci po obliku i udobnosti sedista, vozackoj poziciji i kvalitetu u skoro svakoj klasi?
Sto se vremena na stazi tice, nista bitno nisu razliciti, C63 je luksuzniji auto, sa kvalitetnijim meterijalima, kvalitetnije sastavljen i logicno tezi auto, sa premium V8 motorom, dok je M3 tunirani 335i, pa su slicni i ako jedan ima dosta bolji i jaci motor.
C 63 AMG S M3
Killarney 1:23.80 1:23.30
Willow Springs 1:31.52 1:32.51
Sachsenring 1:36.96 1:37.09
Motortrend Figure-8 0:24.10 0:24.00
Bedford Autodrome West Circuit 1:24.00 1:23.27
Sto se enterijera tice, uporedi dugmice i prekidace u celoj klasi, pa ces videti koliko C klasa metala sadrzi u svom enterijeru i koliko piano black dugmica, umesto jeftine sive plastike koju drugi koriste.
Pricas o jeftinoci osnovnog Mercedesovog enterijera, gde nudi piano black intarziju, a Bmw isti taj piano black naplacuje kao individual enterijer i kosta 600e, ali tu se ne grebe i ne lepe se otisci?
Opet, hvalis Audijev enterijer, a nude ovaj volan i ova socijalna klima idu kao standard:

Na A6 nemas potrosnju fabricki, moras da doplatis za bord comp, jel to i na A4?
Na kraju, standardna oprema je nebitna, bitno je kako auto moze da izgleda, a A4 i 3-ka ne mogu da imaju enterijer na nivou C klase.
Bmw pogotovo, sa dosta siromasnijom opremom.
Udobnost mozda ti trazis na drugom mestu, ali definitivno ima mnogo ljudi koji to traze na prvom mestu.
Reci da C klasa nije najudobnija je smesno, jer to ni blizu istine nije.
Ne znam sta ti lider u klasi znaci, kada su u pitanju tri razlicite firme sa razlicitom filozofijom, ali C klasa je u najvise stvari najbolja u klasi, dok je Bmw samo u jednoj.
Pitas po cemu je to C43 AMG bolji od 340i?
Po lezanju i dinamici, ono sto je tebi bitno, pa onda po tome sto je unikatan izgledom, kao i C63 AMG, pa je recimo zvuk duplo bolji od 340i, to jest slican M3-ci, sto je tuzno za Bmw.
Nisu ni za poredjenje, C klasa je slabiji AMG model, a 340i je isti kao 316i, samo sa jacim motorom.
Sada, kada je Alfa osurila Bmw u njihovoj igri, u cemu ce Bmw biti najbolji?
@ROCK
Pa ova C klasa i A4 su u generaciji sa F30, naravno da ce za generaciju noviji Bmw biti ispred, ali onda za dve godine opet izlazi C klasa te generacije i opet ce Bmw da izgleda zastarelo.
Mada, sada razmisljam, Bmw mnogo brze zastareva, pa menjaju model na 5 godina, barem je do sada tako bilo, a Mercedes C klasu i Audi A4 menjaju na 7 godina, pa mozda bude i veci jaz od dve godine, i ako je razlika izmedju F30 i W205 svega godinu i 9 meseci.
Meni je delovala veca vremenska razlika izmedju izbacivanja F30 i W205, verovatno zato sto Bmw kao i Audi, vise restilizuju modele, nego sto izbacuju novi dizajn, a Bmw-ob dizajn dosta brzo ostari.