Stranica 2 od 3
Re: Zastava 101
Poslato: 22 Jun 2012, 18:49
od Gaginh0
Nama je prof informatike pricao kako su problemi na motoru na Zastavama iz 90tih godina bili zbog toga sto su u to vreme visoke peci bile paljene samo po potrebi, iako bi trebale konstantno da rade, i ti npr blokovi motora se nisu pravili na odedjenoj temp., jer toj peci je potreban ne znam koji period da se zagreje kako treba...
Re: Zastava 101
Poslato: 22 Jun 2012, 18:56
od kvcali
moguce da nije nista dole dirano, ali je pri kraju, kad ga bude otvorio taj sto sad vozi, radice motor skroz kompletno bar na 2, ako ne i 3 specijalu, jer su karike skroz pojedene, i klipovi trose cilindar samo tako, mada moguce da nece biti ni isplativo davati pare za remont, to ce zavisiti i od stanja limarije.
ne znam koje je godiste tvoj 128, moguce da malo vise predje ako mu je blok liven u argentini, ovi nasi DMB nisu ni za k. odsvirao je on svoje, videces ubrzo...
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 03:23
od elMaestro
Deda vozi Yuga 55 (ex 45) i u porodici je od '91. i danas se vozi. Oko 270000km na satu. Ubačen motor iz "keca" onaj stari '83. god. 'Talijanski, a menjač je inače 4-stepeni ostao

Inače od "novijih" Zastavinih auta najbolji mi je uvek bio Yugo, pa 128, pa 101. Florida je bruka i za Zastavu (nekadašnjeg velikog izvoznika

) i za nju ja mislim da za ovih 25 godina niko nije ni jednu lepu reč prozborio.
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 12:02
od dragvorl
Nisi u pravu za Floridu, iako ona nije tema. To je bio relativno moderan i dopadljiv auto u svojoj klasi (mislim na vozila iz Istocne Evrope u ono vreme tipa Skoda Favorit, Lada Samara i ako je bilo jos), dizajn je radio Italdesign, i mislim da svakako bolje izgleda od oba pre nabrojana vozila. To sto se pocelo fuserirati i raditi sa raznim materijalima nakon raspada zemlje i slicno je vec nas problem. Takodje je moguce da su vozila za napolje radjena kvalitetnije, ali sustina je ista, taj auto za ono vreme svakako nije bio los. Evo i video, pa pogledaj sta su razmazeni Englezi govorili o Floridi, kod njih Sani u ono vreme.
http://www.youtube.com/watch?v=WCe4lQ2K08Q
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 12:03
od djiuliju
Jos se nije javio Dragan da kaze koju o njegovoj zastavi, sa obrtomerom i crvenim na 7000rpm...il koliko vec

Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 13:13
od elMaestro
dragvorl napisao:To sto se pocelo fuserirati i raditi sa raznim materijalima nakon raspada zemlje i slicno je vec nas problem.
Ne kažem ja da je Florida loše konsttruisan auto, nego da je jednostavno nekvalitetan. Naravno, tu govorim o novijim primercima, ne o onim prototipovima i prvim serijama do '91. Samo pogledaj npr. limariju bilo koje Floride starije od 7-8 godina. Slažem se sa tobom i za dizajn, koji je meni i danas prihvatljiv.
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 13:23
od kvcali
Za to vreme, kad je nemacki auto u klasi bio golf2 i kadett suza, nije se lose drzala florida u odnosu na cenu
evo i ovaj klip kako ga przi cica, bez esp, abs, serva....bez ikakve elektronike, samo mehanika
http://www.youtube.com/watch?v=JzzrSuoT-M4
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 13:26
od nixa
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 13:32
od Day Walker
Cale je 2001. god kupio novu Floridu 1.3 biznis

za firmu..
Imala je el. podizace prednjih prozora i klimu!
Isla je dobro, medjutim, klima nije radila jer je debili nisu napunili freonom..
Podizac suvozavecog prozora, tj motor je riknuo posle nedelju dana...
Ali sluzila je lepo...
Moj tetak trenutno vozi floridu, onu poslednju sa 1.6 16v PUG-ovim motorom i zadovoljan je...
S tim da sve krcka, lupka, skripi itd.
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 16:15
od TheWickerMan
kvcali napisao:
motor na zastavi od 1116ccm moze da predje maximalno 150k kilometara a u 90% slucajeva na oko 100 se radi polugeneralna i nakon toga prelazi jos oko 80.
nakon toga se radi specijala najcesce 2. i menjaju svi unutrasnji delovi, radilica, bregasta klipovi klipnjace...
Možda si i viđao po gradu narandžastog mediterana sa 3 vrata i kvadratnim farovima u besprekornom stanju ... Taj trenutno ima na satu 370k km i nema naznake da će da popusti... a šta sam mu sve kao klinac radio

Iako mu je motor 128A064 (znači domaći blok,a ne italijan,italijanima broj počinje 128A000),još uvek ide,ne duva,ne purnja...

Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 16:19
od Day Walker
Off topicDa nagovestim da cu najverovatnije pocetkom Avgusta biti u Kraljevu, pa taman neku kaficu da organizujemo 
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 19:21
od Zveroljub
Moj kec je trenutno na 340-360.000 km (ne silazi mi se do garaze), a motor je jednom radjen na oko polovine trenutne kilometraze.
Da mu zamenim volan (pola je normalan, a druga polovina je samo ona armatura

), vrata (pustila su posle farbanja pre nekoliko godina) i auto bi bio u perfektnom stanju.
A da ne pricam sta je sve prevukao do sada...
Inace je '94. godiste.
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 19:22
od TheWickerMan
Day Walker napisao:Off topicDa nagovestim da cu najverovatnije pocetkom Avgusta biti u Kraljevu, pa taman neku kaficu da organizujemo 
Off topicTo uvek 
Re: Zastava 101
Poslato: 25 Jun 2012, 19:44
od kvcali
a i ja i ti onako kao komsije bi mogli da popijemo kafu bre konacno,
hehehe, nemoj neko da shvati pogresno,

Re: Zastava 101
Poslato: 26 Jun 2012, 08:36
od dragan
djiuliju napisao:Jos se nije javio Dragan da kaze koju o njegovoj zastavi, sa obrtomerom i crvenim na 7000rpm...il koliko vec

taj 1.3 motor jos uvek kotrlja ali je unakazen sa jednogrlim karburatorom i rastelovan. sluzi samo kao radna masina a presao je...poslednje sto se secam od pre 10tak godina je bilo valjda 240.000km...sada to vise niko zivi ne zna...