Stranica 2 od 2
Re: 2x BMW serije 3
Poslato: 02 Jul 2012, 22:42
od Texonja
Na Porsche Boxsteru se zvuci kroz platneni krov cuju kao da ga nema. Ne svidja mi se to nimalo.
Re: 2x BMW serije 3
Poslato: 03 Jul 2012, 13:15
od Floyd
Grujic napisao:I meni, masovno mi kola sa sklopljenim tvrdim krovom deluju ruzno... 307cc npr
E al si naso primer

On izgleda ruzno i sa krovom i bez krova ali zato recimo 206cc izgleda super.
Kome je sta lepse je relativno jer se o ukusima ne raspravlja.
Meni je E93 prelep auto pa i ako nisam neki veliki fan (valjda zato sto ne zivim u krajevima gde je njihovo prirodno okruzenje) kabrioleta njega bi kupio jer je odlican kompromis izmedju kupea i kabria a pritom je i veoma lep.
Platneni krov mi na svakom, ali svakom autu izgleda ruzno...kao najobicnija cirada koja se navlaci uz pomoc mehanizma
Zato na to gledam kao na neku privremenu soluciju koja se po potrebi retko kad koristi...jbg u Monaku recimo celo leto voze sa dignutim krovom.
Kod mene vec nedelju dana kisa i oblacno je. I sta sad, trebam da kupim "pola" auta da ga 90% vremena, umesto sa pravim krovom vozim sa zategnutom ciradom.
Re: Tvrdi vs platneni krov
Poslato: 03 Jul 2012, 15:02
od Grujic
Meni je e93 koliko je lep bez krova i kao kupe, toliko mi nekako sklopljen krov odudara

Kabrio jednostavno treba da bude lep bez krova koji je samo nuzno zlo. Metalni ima prednosti, al je meni ipak platneni blizi srcu
Nisam imao ni jedan, al teoritesemo

Re: Tvrdi vs platneni krov
Poslato: 12 Jul 2012, 05:07
od sebekkg
pa naravno kao i vecina nas

.
ali definitivno bolji je tvrdi krov, em bolja zvucna izolacija em je sigurniji auto koliko toliko, i od lopova i od vremenskih zgoda/nezgoda.
Re: Tvrdi vs platneni krov
Poslato: 12 Jul 2012, 21:55
od dunx81
I meni se vise svidja varijanta s tvrdim krovom.
Na starijim automobilima i moze da prodje platneni al na novi(ji)m
A pride,smesno mi je kad mi tako neki ide u susret a krov mu naduvan ko balon.
Re: Tvrdi vs platneni krov
Poslato: 13 Jul 2012, 00:37
od starac vujadin
Za one kojima je kabriolet everyday car bolje je imati tvrdi krov, a za one kojima je to sezonski auto i drze ga u garazi bolji je platneni.
Platneni iziskuje negu i odrzavanje, slabija je vidljivost pozadi, slabije izoluje toplotu, na velikim brzinama veca je buka, lai je zato laksi, lepsi i stedi mesta u prtljazniku. Tvrdi krov kod malo starijih kola krcka i cuje se i preko malih neravnina i to ume dosta da iritira.