Re: Renault Safrane Biturbo
Poslato: 06 Avg 2012, 11:27
Moćan! 

forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Ma ne bih se složio u potpunosti. Pomenuh gore, nakon Safrana je išao Velsatis. Kud ćeš perverznijeg dizajna, doduše ružan ko lopov, a prodaja dno.starac vujadin napisao: U svakom slucaju dobro je da ste se setili tog retkog auta. Francuzi su u visim klasama uvek bolje prolazili kada su isli na perverzije u dizajnu i enterijeru + neke ludacke tehnicke sitnice, nego kada su isli na snagu kopirajuci nemacki fazon. Ta kola se nikada nisu, niti ce se prodavati kao svapska, ali su ostala upamcena jer su bila drugacija i nedokuciva za ljubitelje "nemaca".
dragvorl napisao:Inace ova linija Renaulta, Safrane i Laguna te generacije imaju zaista lepe linije, cak i danas.
Jeste, u lep i udoban, ali džabe kad je bila bagovita ko svi Renaulti do tada zajedno.Floyd napisao:I ja se lozio na Lagunu i Safrane kao klinac...mozda zato sto sam se kod prijatelja (gastosa iz FR) vozio u oba cim su se pojavili.
Ako se pogleda konkurencija u to vreme (ne racunam premiume), Laguna i jetse bila perverzan auto i ogroman napredak u odnosu na 21.
Šta demonstracija moći kad su Nemci uradili sve bitno na ovom autu koliko sam shvatio? Inače jeste dobar, ima lepu liniju i danas, nije tipičan Francuz, i detalji u vezi sa ovim autom su za poštovanje.elMaestro napisao:Zna li se gde je sad, šta je s njim, jeste li u voznom stanju, ko ga vozi, itd.? Stvarno je autoNikad nisam uspeo da nađem neki detaljniji review. A kontam da oni nisu baš hteli da pariraju premijum trojci u bukvalnom smislu, već da je to više bio francuski okršaj i demonstracija moći kao što je Pug radio sa 205-icom T16 (za homologaciju za Grupu B) i Citroen sa muspesima u WRC-u.
Pa kad je ružan i bezličan. Pokušaj da se napravi auto koji liči na Ajkulu, ali sa samo kozmetičkom ekstravagancijom umesto prave koja je krasila original. Bolje da su napravili zaista retro Ajkulu.starac vujadin napisao:@Methane,
Nisam ni mislio na aspekt prodaje. Prodaja je manje vise kod niih bila slaba. "Ajkula" je prakticno jedini svetli izuzetak i da je auto bio perverzija, cudo na tockovima i da se dobro prodavao.
Npr. jedan C6, koji je sjajan primer "francuske" skole vise klase se jadno prodaje.
U najvećoj meri se slažem s tobom, naročito oko VW Citroenastarac vujadin napisao:No, veci je problem je danasnji trend kojim se ide da se udovolji svacijem ukusu i tu francuske otkacenosti slabo prolaze, nazalost. Gubi se identitet. Jedan C5 je odlican auto, cak i lep...ali ima vrlo malo "francuskog" u sebi. Peugeot 508 i Renault Latitude su grozni primerci gubljenja francuskog identiteta i pokusaj da se dodvore svima, da malo lice na "nemacka" kola, da se pojeftini i pojednostavi proizvodnja, da se igra na sigurno, ziheraski...
Nemoj se vređatiUroš S. napisao:Šta demonstracija moći kad su Nemci uradili sve bitno na ovom autu koliko sam shvatio? Inače jeste dobar, ima lepu liniju i danas, nije tipičan Francuz, i detalji u vezi sa ovim autom su za poštovanje.elMaestro napisao:Zna li se gde je sad, šta je s njim, jeste li u voznom stanju, ko ga vozi, itd.? Stvarno je autoNikad nisam uspeo da nađem neki detaljniji review. A kontam da oni nisu baš hteli da pariraju premijum trojci u bukvalnom smislu, već da je to više bio francuski okršaj i demonstracija moći kao što je Pug radio sa 205-icom T16 (za homologaciju za Grupu B) i Citroen sa muspesima u WRC-u.
Nekom jeste ruzan, ali bezlican tesko...Ako vec treba traziti gde su trazili inspiraciju za C6 to nije DS, nego CX.methane.master napisao:Pa kad je ružan i bezličan. Pokušaj da se napravi auto koji liči na Ajkulu, ali sa samo kozmetičkom ekstravagancijom umesto prave koja je krasila original. Bolje da su napravili zaista retro Ajkulu.starac vujadin napisao:@Methane,
Nisam ni mislio na aspekt prodaje. Prodaja je manje vise kod niih bila slaba. "Ajkula" je prakticno jedini svetli izuzetak i da je auto bio perverzija, cudo na tockovima i da se dobro prodavao.
Npr. jedan C6, koji je sjajan primer "francuske" skole vise klase se jadno prodaje.