Stranica 2 od 4
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 18 Avg 2012, 13:50
od BAJKER
Realno gledano i nije nesto preterano skupo odrzavati Punta, jos ako mozes neke stvari sam da odradis onda je jos vece zadovoljstvo po novcanik

Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 21 Avg 2012, 00:29
od AR33401
Iz mog licnog iskustva, za punto 1.2, idealno ulje je selenia gold, sinteticko ulje. To ulje je fabricki preporuceno, auto sa njim radi odlicno, dokazano motor traje. Neki idiot od inzenjera je rekao tako, ali dobro, mi bolje znamo... Za filter ulja se slazem da treba uzeti sto kvalitetniji. MANN je vise nego dovoljno kvalitetan, oznaka mu je W610/3. Na gomilu njih sam ugradio Champion "F128" i nikada nije bilo problema. Mislim da je filter vazduha apsolutno nebitna stavka, pogotovo kod ovakvih motora. Pa sigurno ne pravi takav vakum da ce da ga pocepa, usrce i tome slicno, nije to turbak sa 600 konja. Ljudi, to je punto 1.2, nemojte biti optereceni glupostima. Apsolutno isto se ponasa sa Mann-om kao i sa Championom, UFIjem, Cleanom, Wix-om, vascom i ostalima.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 21 Avg 2012, 07:20
od Филиповић
Читао сам по "другим" форумима на којима немам приступ

како су неки осетили значајно побољшање рада мотора након промене Клин филтера и стављања неког квалитетнијег.
Не знам, ја сам лаик, али сам спреман да пробам.
Не заносим се превише, отворили смо расправу да чујемо свачије мишљење, па ћемо видети.
Ја ћу сигурно да променим произвођача филтера, баш ме копка да ли ће нешто значајно да се осети.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 21 Avg 2012, 09:05
od Bax
Selenia Gold je polusintetika, isto kao i Selenia 20k.
Filteri ulja prave razliku, meni, a i drugima su u AK vozdovac, ugradjivali neko njesra, koje je 5 sekundi dizalo pritisak ulja u motoru...
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 21 Avg 2012, 09:09
od Sloba
Pa to je, posle kažu sve je to isti đavo. Verovatno, čim se takav filter prvi put naguta ulja gubi protočnost. Tako je i sa vazdušnim filterima.
Jel to za servise što kažeš iz vremena Z10, pre Fiat Automobili Srbija?
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 21 Avg 2012, 09:15
od Bax
Da dok su bili ovlasceni servis za Z10, filter je bio tesko djubre, pre FIAT ere...
Re: Одг: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 22 Avg 2012, 22:26
od ikac2000
Pronasao sam i Magneti Mareli filter ulja, kazu da je to prva ugradnja u punta. Kosta 650 din.
Sta mislite, da li se vise isplati od fiatovog od 890 din?
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 22 Avg 2012, 22:44
od Bax
Ako im verujes onda se isplati

Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 08 Sep 2012, 13:50
od Day Walker
Ajd ovde da pitam, ne znam jel ima neka druga tema..
Na koliko se radi veliki servis kod Z10? i koliko parica otprilike?
Auto je 2007. i ima oko 70k km.. Radjeni su samo redovni servisi... O tom autu vodim ja brigu, al eto nisam upucen za veliki servis.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 08 Sep 2012, 13:59
od Geza
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 08 Sep 2012, 15:54
od Day Walker
Hvala Gezo

Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 23 Sep 2012, 19:05
od Филиповић
Није баш за ову тему, али не знам где да поставим...
Наиме, после 38 месеци и 21.500км ауспух је почео да "прпори".
Гледао сам огледалом лонац и цев и не видим да је прогорело било где, једино ако нема неку рупу са горње стране.
Е сад, да ли је могуће да нешто прегори или иструли у самом лонцу па да се чује прпорење, с обзиром да нисам видео рупе?!?
Да ли је могуће заменити само лонац или мора све да се мења? Кол`ко паре би то коштало?
Нисам паметан, није ми сад требао овај трошак и губљење времена...
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 23 Sep 2012, 19:11
od Geza
Mislim da je tu najkritičniji deo mesto spajanja lonca i cevi.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 23 Sep 2012, 19:14
od Bax
U BG imas Imasaf zadnji lonac za oko 50 evrica sa 2 god garancije.
Re: Редовни сервис - Пунто Класик
Poslato: 24 Sep 2012, 12:57
od Филиповић
@Geza
Знам за цаку и баш сам гледао али нисам видео никакву рупу ту, чак није ни зарђало нешто посебно. Шта више, сматрао сам да ауспух генерално изгледа врло добро...
@Bax
Знам за тај ауспух (пратио сам кад си ти писао о замени на свом З10), код мене је тренутно највећа дилема да ли је могуће да ауспух изнутра иструли па да зато прпори, а кад већ дође до замене, наравно, послушаћу савете оних који су већ патили исту муку.