Stranica 2 od 2

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 08 Dec 2012, 13:53
od mr.Big
Hvala Bax, umurujuć odgovor :)

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 08 Dec 2012, 16:21
od somi-car
ljubitelj napisao:Grejaci rade i do 3 minuta nakon hladnog starta dizel motora.
Da li je ovo 100% tacno?

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 08 Dec 2012, 16:33
od McGruja
Da, ne gori lampica, ali grejaci rade i nakon sto se upali motor

TT Post

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 08 Dec 2012, 16:39
od somi-car
Upravo sam pronasao tu informaciju na net-u. Stvarno nisam znao za to.

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 08 Dec 2012, 18:32
od ljubitelj
Dizel je slabo isparljivo gorivo i treba spolja dovoditi toplotu da bi se izvrsila promena agregatnog stanja iz tecnosti u gas, i time omogucilo sagorevanje.
Potrebno je oko400C minimalno (zavisi od samog dizel goriva) obezbediti u kontinuitetu sto najcesce ostvaruje kombinacija grejaca vazduha i povecanje temperature usled smanjenja zapremine usisanog vazduha.

Moze i bez grejaca da radi ali je nepravilno i nepotpuno sagorevanje sto se primeti kao na primer trzanje, dimljenje i slicno.

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 13 Dec 2012, 07:08
od somi-car
Juce sam zamenio taj jedan grejac koji je izgoreo. Jutros prilikom prvog paljenja na -3 skor druga prica.

Service engine lampica se nije upalila, predpostavljam da je greska ostala u memoriji ali je vise ne ocitava prilikom paljenja.

Rad motora je mnogo bolji, radi ravnomerno bez trzanja i dima na izduvu.

Ocigledno je grejac bio uzrok svih problema.

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 13 Dec 2012, 18:36
od Bax
Pa to je Isuzu masina...

Sent from my Commodore 128

Re: Prljave dizne da ili ne ?

Poslato: 14 Dec 2012, 07:01
od somi-car
Jutros na -8 takodje sve ok. Bice da je problem resen.