Stranica 2 od 16
Re: Одг: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 00:43
od Saša
Mnogi se u poslednje vreme nešto žale na spor odziv gasa sa pedale, odnosno određeno kašnjenje (pošto više nema sajli, jelte). Ako ta stvar rešava taj problem - možda je to taj "dobitak" odnosno daje osećaj da motor drugačije/bolje reaguje.
Tapatalk
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 00:46
od Laki021
To je do ecu-a a ne do pedale.
Ako ovo radi kako pretpostavljamo da radi (bezveze) onda i podize potrosnju te u tom grmu lezi zec

Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 01:29
od Kuzmanovic
Ne zelim da ispada da branim i podrzavam taj Pedal Box, nemam nikakav stav sto se tice te spravice posto je nisam probao.
Moje neko razmisljanje je da Pedal Box radi na principu kao sto radi sport dugme na nekim kolima, tj. da papucica gasa postaje osetljivija. Bar sam ja tako shvatio. Ja se nadam da ce se neko javiti i objasniti sve nase nedoumice.
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 08:08
od milosdoktorabs
Ovakav otpor odavno nisam video.Javljaju se ljudi koji apsolutno nemaju iskustva sa istim i znose svoja negativna misljenja.Ja ga planiram za svog Turcina.Prvom prilikom cu ga probati.Kao sto sam do sada pisao o svom Turcinu skroz objektivno i onako kako jeste tako cu i napisati za ovo.Meni je bitna ta treca koja kod Muse nema eksplozinost kao druga.Neka odradi samo tu trecu i ja cu biti zadovoljan.
Pricate o paljenju i ostalim glupostima.Vecina kola ima el.kontrolisanu papucicu gasai koliko sam skontao samo se povecava impuls a samim tim i osetljivost pedale gasa.Kome je glupo a nema iskustva neka ne komentarise.Meni,Ogiju i jos nekima znaci iskustvo ljudi koji ga imaju a ne ljudi koji niti su ga probali niti zele da ga probaju vec daju svoja pausalna misljenja a na osnovu cega?
Isto bi bilo da ja ovde krenem da pricam kako je nova BMW serija tri tesko sranje,niti je imama,niti sam imao prilike da je vozim ali JA ZNAM da je to tako.Ponekad treba da se zapitamo kada kritikujemo nesto da li imamo argumente i znaje ili to cinmo cisto onako jer to tako mislimo.
Forum jeste mesto gde je veliko suceljavanje misljenja ali i mesto gde ta misljenja treba da budu potkrepljenja argumentima a ne REKLA KAZALA pricama.Sebe kao i vecinu vas smatram boljim poznavaocem automobilizma ali daleko od toga da smo profesionalci,cast izuzecima.Priznajem da sam ponekad gresio u svojim izjavama a naraocito u vezi Dragovoria ali momak sve potkrepljuje argumentima i to vrlo strucnim.Ocekujem da se javi povodom ove teme.
Sa jednje strane imamo prodavce koji hvale svoj proizvod,sa druge strane smo mi zaintresovani ali se namece pitanje sta je zito a sta kukolj.Tu nastupaju argumenti.
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 08:18
od mr.Big
Dobro...
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 09:05
od McGruja
Dozvolite da firma koja prodaje proizvod stručno objasni način rada i efekte proizvoda koji reklamira i prodaje
Izraz "pojačava impuls" svakako nije adekvatan, jer to ne znači ništa
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 10:40
od Laki021
milosdoktorabs napisao:Ovakav otpor odavno nisam video.Javljaju se ljudi koji apsolutno nemaju iskustva sa istim i znose svoja negativna misljenja.Ja ga planiram za svog Turcina.Prvom prilikom cu ga probati.Kao sto sam do sada pisao o svom Turcinu skroz objektivno i onako kako jeste tako cu i napisati za ovo.Meni je bitna ta treca koja kod Muse nema eksplozinost kao druga.Neka odradi samo tu trecu i ja cu biti zadovoljan.
Pricate o paljenju i ostalim glupostima.Vecina kola ima el.kontrolisanu papucicu gasai koliko sam skontao samo se povecava impuls a samim tim i osetljivost pedale gasa.Kome je glupo a nema iskustva neka ne komentarise.Meni,Ogiju i jos nekima znaci iskustvo ljudi koji ga imaju a ne ljudi koji niti su ga probali niti zele da ga probaju vec daju svoja pausalna misljenja a na osnovu cega?
Isto bi bilo da ja ovde krenem da pricam kako je nova BMW serija tri tesko sranje,niti je imama,niti sam imao prilike da je vozim ali JA ZNAM da je to tako.Ponekad treba da se zapitamo kada kritikujemo nesto da li imamo argumente i znaje ili to cinmo cisto onako jer to tako mislimo.
Forum jeste mesto gde je veliko suceljavanje misljenja ali i mesto gde ta misljenja treba da budu potkrepljenja argumentima a ne REKLA KAZALA pricama.Sebe kao i vecinu vas smatram boljim poznavaocem automobilizma ali daleko od toga da smo profesionalci,cast izuzecima.Priznajem da sam ponekad gresio u svojim izjavama a naraocito u vezi Dragovoria ali momak sve potkrepljuje argumentima i to vrlo strucnim.Ocekujem da se javi povodom ove teme.
Sa jednje strane imamo prodavce koji hvale svoj proizvod,sa druge strane smo mi zaintresovani ali se namece pitanje sta je zito a sta kukolj.Tu nastupaju argumenti.
Znaci, posto ne znamo kako radi, nismo videli ni probali, trebalo bi da verujemo da su ovi likovi napravili perpetuum mobile?
http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy ... _id=664644
Ako nismo probali to ne znaci da smo veverice i da smo tehnicki nepismeni.
A sta ce tvoj Musa dobiti, najbolje da zakljucis sam ako i sam proizvodjac kaze da ce i snaga i obrtni ostati nepromenjeni... Usput i sam proizvodjac na svom nevesto napravljenom i polupismeno napisanom sajtu ne navodi zapravo kako to cudo radi, a cak ne navodi ni precizno ni sta radi... A o uticaju na potrosnju i trajanje motora zbog toga sto se gas stalno jace stiska mozemo jedino sami da razmisljamo. Najbolje ugraditi pedal box direktno na stopalo, vezati jednu ciglu i osecaj ce biti slican...
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 14:28
od ljubitelj
nikaragva napisao:Da li uopste ima smisla cipovati nesto sto nema turbinu, da li se time ista dobija?
Ne. Za sagorevanje goriva je neophodan sastojak kiseonik tj masa istog u vazduhu. Kolicina grama kiseonika se ne povecava ni cipovanjem, ni pedal box, ne cover box, ni foot box, ni glove box niti bilo cime na planeti Zemlji sve dok vaze zakoni odrzanja energije i termodinamike gasova.
Sve sto se moze dobiti je pokusaj pomeranja radne tacke motora a veliko je pitanje da li ce neko uspeti da pronadje bolju kombinaciju od fabrike za dinamiku kretanja.
Sigurni efekat poboljsanja perfomansi vozila je izmena prenosnog odnosa u menjacu odnosno diferencijalu. Naravno nesto se tada gubi, ekonomicnost vozila.
Pa ko sta voli, odabere.
Kao sto se za bolje perfomanse vozila ako se zeli prosto odabere iz fabrike ponudjeni jaci motor.
Lako021 je vec objasnio, svaki vozac moze bez ikakvog ogranicenja da drzi do poda pritisnutu pedalu gasa i to trajno i da iskoristi maksimalni moguci efekat motora. Motor time niti postaje jaci, niti slabiji, niti vise trosi, niti manje trosi, samo se odabire zeljena 'jacina" izmedju minimalne na leru i maksimalne.
Obicno je 7. i 8. razred osnovne skole period kada se sticu osnove iz fizike, a to je ono na cemu se zasniva rad SUS motora.
Fizika je fundamentalna provrena nauka i u odnosu na marketing nema dileme gde lezi odgovor na bilo kakvu dilemu oko tehnickih pitanja.
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 15:03
od dragvorl
Ne bih puno da se mesam u tematiku, ali mislim da ovaj grafik sazima princip rada sistema.
EDIT: Dobra ilustracija.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... V-Ek#t=38s
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 17:19
od Laki021
Ako posle ovog grafika neko zeli da naruci uredjaj, samo napred...
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 18:26
od profesorPROST
Laki021 napisao:Retko vidjena budalastina.
Dok ima ovaca, biće i šišanja
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 20:27
od ljubitelj
Laki021 napisao:Ako posle ovog grafika neko zeli da naruci uredjaj, samo napred...

Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 20:31
od bane valjevo
Može neko da mi objasni ovaj grafik...
Danas sam izgleda gluplji nego obično

...
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 20:40
od dragvorl
Snimak dosta dobro objasnjava. Pedalbox modifikuje signal sa pedale za gas. Kada stisnes recimo 30% on salje kao da si stisnu 45%, eto tako u najgrubljim crtama. Plava linija ti je fabricko podesavanje i ono daje za 30% pritisnutu papucicu 30% signala.
Re: Pedal Box
Poslato: 09 Dec 2012, 20:42
od mr.Big
bane valjevo napisao:Može neko da mi objasni ovaj grafik...
Danas sam izgleda gluplji nego obično

...

Sve je u redu sa tobom ...