Stranica 2 od 4
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 08:34
od vladayeti
Moj model nema sestu brzinu, u modelu sa 4x4 i istim motorom ima ali ja sa 2wd nemam. Ali u petoj brzini se pri 100km/h vrti na nekih 1800 o/min. Ni pri 120 ne prelazi mislim 2500 o, ne secam se sada. Ali bas bi mu prijala setsa brzina to sam primetio na brzinama preko 150.
Ima taj DPF filter i samo je fora da kad god mozes vozis zustirje pa makar i na kratko. ZNaci kad su neke uzbrdice voziti pod vecim gasom i kad u neki pravci voziti malo vecom brzinom da obrtaji predju 3000 i tako voziti nekoliko minuta. Pogotovu ako se vozi po gradu, kada se ne po stize radna temperatura, kratke relacije i slicno. Tada on pali automatsku regeneraciju. Jednom me prepao nisam znao sta je, pocelo je da smrdi u motoru, da pali venntilatore, nece da ih ugasi, podize obrtaje na leru i slicno. To je samo jednom za 25000km uradio i vise nije jer sam mu sad nasao foru pa ga kad god mogu isforsiram kao sto sam rekao.
Servis mali je u zavsinosti da li se menja filter goriva ili ne izmedju 12000 i 15000 din. Radi se na svakihh 15000km.
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 16:19
od Xepoj87
DPF filter se regenerise na konstantnoj brzini na otvorenom,jer mu treba vremena,a pri divljanju i gradskoj voznji je suprotno,vise se zapusava,jer je emisija gasova povecana...
I ne bi trebalo nista da smrdi i slicno,znam da se kod mene to nikada nije desilo...
Generalno,skoro svako u 30.000km predje barem 15 minuta na otvorenom od jednom,tako da DPF ne bi trebalo da bude problem...
Cak i kada se lampica upali,to nije zato sto se sjebalo,vec samo znak da treba da ga isteras na otvoreno 15-ak minuta kada motor postigne radnu temperaturu...
Evo vam obojici sta treba da znate o DPF filteru i regeneraciji u VW-u:
http://uk-mkivs.net/forums/t/343695.aspx
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 20:22
od Uroš S.
Regeneriše se kada proceni da treba, ako je to dok si u gradu na 5 minuta od odredišta onda neće uspeti da dovrši regen, počeće da naliva gorivo, da podiže obrtaje, da smrdi, ne gasi ventilatore...
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 21:10
od Xepoj87
Nisam nigde citao za takve probleme,samo da se upali lampica kada ne uspe par puta da se regenerise,pa tek posle nekog vremena ako mu ne das 15 min da se regenerise,da pravi probleme...
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 21:43
od Day Walker
Podigne br. obrtaja popali sve ventilatore jer dize temperaturu ulja da bi sagoreo tu prljavstinu.
Treba da se vozi preko 3000 obraja par minuta, i to je to..
Da sam znao na vreme ne bih morao na 7500km da menjam ulje..
Ne znam kakav smrad i odakle bi se pojavio?
viewtopic.php?f=10&t=1720
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:11
od nidza
Kakvo podizanje temperature ulja? Nema ulje veze sa tim. Jedina posledica po ulje je da ga rastvara nafta koja se nesagorela ušpricava u izduv i diže temperaturu do rešetke DPF-a i sagoreva čestice. Deo ušpricane nafte ne ode u izduv nego se niz zidove cilindra spušta u karter i degradira ulje - zato je DPF poguban za automobile koji se voze po gradu.
Jednostavno ne treba kupovati Euro4 dizelaše ako se retko izlazi na autoput. Čak ni magistralne brzine na nižim obrtajima nisu dovoljne da se regeneracija obavi kako treba, potrebni su malo veći obrtaji i to dobrih desetak minuta, ako ne i duže.
Sve u svemu ne baš sjajno rešenje, ali još gore je da se trujemo. Doduše, i dizel bez DPF je cveće u odnosu na gomilu matorih krševa koji troše ulje i smrde po gradu.
Tapatalk HD
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:14
od Day Walker
Koji dizel da kupis kad su svi sada Euro5? (novi)
Pa sta dize temperaturu motora? Vazduh ili ulje?
Gorivo se ubrizgava da bi "ono" sagorelo tu cadj..
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:27
od dragvorl
Ne razumem ni ja kako to ulje utice toliko na zagrevanje motora. Inace evo inserta u vezi DPF iz uputstva.
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:35
od Day Walker
Pa sigurno nece da ubrizgava gorivo u ulje koje nije zagrejano? Ili nesto propustam?

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:38
od dragvorl
Izvini, ali nisam u toku sta zelis da kazes. Mozda nisam pazljivo procitao. Molim te da objasnis jos jednom.
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:48
od Day Walker
Day Walker napisao:Podigne br. obrtaja popali sve ventilatore jer dize temperaturu ulja da bi sagoreo tu prljavstinu.
Treba da se vozi preko 3000 obraja par minuta, i to je to..
Ovo sam napisao u vezi regeneracije na sta se nadovezao Nikola.. Onda si ti uleteo, sa uljem i zagrevanjem motora zbog ovoga:
Day Walker napisao:
Pa sta dize temperaturu motora? Vazduh ili ulje?
A zaprova sam hteo da napisem koji su uslovi za regeneraciju:
Za pocetak regeneracije moraju biti ispunjei sledeci uslovi:
a) Motor radi od ukljucenja > 2 minuta.
b) Izracunata zasicenost > 80%
c) Temperatura rashladnog sredstva > 70C najmanje 2 minute.
d) U sastavu nema prijavljenih kvarova u svezi sa DPF-om.
e) Mora da je bio prekoracen zadat prag brzine vozila (npr. >80% punjenja 100km/h).
A meni se deilo da sam par puta prekinuo regeneraciju:
Kod svake regeneracije ili pokusaja regeneracije, mala kolicina dizel goriva ubrizgava se u motorno ulje, sto smanjuje vek trajanju ulja. Ako se u sklopu instrumenata upali lampica "INSP" motorno ulje je na izdisaju tj, njegova viskoznos je ravno nuli i mora se zameniti. Ako se to ne ucini moze doci do ostecenja motora.
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:58
od dragvorl
Gorivo se ne ubrizgava u ulje, nego se sliva niz cilindre i deo pored karika dospe u karter, to je ovaj tip sa Opel foruma malo nespretno napisao. A i ovo sto je napisao viskoznost jednaka nuli, mislim da bas nije u pravu...Uglavnom, nema nikakvog sagorevanja u ulju ili bilo sta slicno, dodatna temperatura se stvara sagorevanjem goriva.
EDIT:
Nasao sam i odakle je preveden ovaj nesrecni tekst. Ko je prevodio nije bas to sjajno uradio.
Question 8: How does regeneration affect the oil life?
Answer: On each regeneration or attempted regeneration, a certain
diesel fuel amount is injected into the engine oil which reduces the
oil life. If the "INSP" light in the instrument cluster comes on, the
engine oil is exhausted and must be changed. Failure to do so could
damage the engine.
Pitanje 8: Kako regeneracija utice na vek trajanja ulja?
Odgovor: Kod svake regeneracije ili pokusaja regeneracije, mala kolicina dizel goriva ubrizgava se u motorno ulje, sto smanjuje vek trajanju ulja. Ako se u sklopu instrumenata upali lampica "INSP" motorno ulje je na izdisaju tj, njegova viskoznos je ravno nuli i mora se zameniti. Ako se to ne ucini moze doci do ostecenja motora.
http://www.opelteamserbia.com/forum/vie ... 67&t=12897
http://opeltis.spaghetticoder.org/doc/en/75375
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 23 Feb 2013, 22:59
od nidza
To je otprilike to , ali ne može da se kaže da se ubrizgava gorivo u ulje. Tamo ne dospeva namerno, nego nesavršenošću progresivne. Ubrizgava se u cilindar, a do ulja dospeva iz cilindra deo nesagorelog goriva. Veći deo goriva u vidu aerosoli sa izduvnim gasovima dospeva i izduv i tu sagoreva. Ne diže se temperatura motora, ona je uvek maksimalno radna, tj 90C, nego temperatura u izduvu.
Zato je dobro da se auto dosta pegla na otvorenom, jer će da se hladi kako treba, a regeneracija će biti uspešna.
Tapatalk HD
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 25 Feb 2013, 13:25
od BobRock
Odluka je pala i uzimamo auto

.
Na kraju smo se nasli na 22.690 EUR, 4 god garancije+4 godine kasko besplatno,metalik boja, 200 litara goriva i prvi servis besplatan + tempomat gratis.
Oprema je odlicna na standardnu Trend&Fun dolazi jos dosta opreme
Climatronic“ automatski digitalni klima uređaj
• „Portland“ aluminijumske felne, gume 215/65 R 16
• „RCD 510“ radio CD/MP3 sa kolor ekranom osetljivim na dodir
• Osam zvučnika i magacin za šest diskova
• Multimedijalna utičnica
• Multifunkcionalni kožni volan
• Ručica menjača obložena kožom
• Elektropokretni retrovizori sa odvojenim grejanjem
• Centralni naslon za ruke napred
• Krovni nosači
• Svetla za maglu napred
Jedino sto nedostaje su mozda parking senzori, ostalo je sve tu, preko ESP,ABS, jastuci sa vazdusnim zavesama, svi podizaci, Hill hold, dnevna svetla, lumbalna podrska i ostale sitnice.
Nadam s e da će stići u toku sledeće nedelje.
Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks
Poslato: 25 Feb 2013, 13:27
od Sloba