Stranica 2 od 44

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 00:53
od Grujic
Nema to veze da li je mecka, vec broj cilindara, snaga, itd...

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 00:57
od Nemanja
Da, to jeste, al valjda ovaj Mercedes zbog plasticne usisne grane ne moze bilo koji plinski uredjaj da ugradi, pa je zato skuplji, bar tako mi rece ovaj covek kome su trazili bas puno novca pre par godina, kad je jurio da ugradi uredjaj.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 01:03
od Grujic
Ide seqent, kao i na svim kolima sa plasticnom granom, a to je ogromna vecina ako ne i svi u poslednjih preko 10 god :smesko:
Al kazem, treba proveriti, neka kola zezaju, al vecina moze da se usteluje da to radi vrhunski.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 01:20
od Floyd
Hvala na odgovorima.
Bitno je da moze a za cenu neka se sam raspituje :)

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 01:40
od Grujic
Ja znam par Mercedesovih kompresor motora koji odlicno rade na plin, al ne znam koji su tacno

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 07:25
od dragvorl
Pre neki dan sam pricao sa covekom koji je ugradjivao na V6 Rovera, 900e ga je izaslo i nije bas bog zna sta odradjeno.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 18:35
od Dušan
Floyd napisao:Da li je moguca ugradnja gasnog uredjaja u Mercedes E200 Kompressor w211 i koliko to kosta otprilike ? Info mi treba za prijatelja.

Naravno da je moguca ugradnja, i to sljaka bez problema. Vec je bilo prilike da se ugradjuje u W211 gasni uredjaj.

Cene se krecu u rasponu od 600 pa do recimo 780e u full izvedbi, sa popunim kvalitetom prateceg potrosnog materijala sa garancijom od dve ili tri godine zavisno sta se ugradi. Izbor je na kupcu.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 18:51
od Dušan
Pre par dana smo se igrali sa jedim BMW-om serije 5 iz 2001 godine.
Motor sa sest cilindara redno postavljen, zapremie 2.5L sa oko 190 konjica.


Evo par slicica o ugradnji gasnog uredjaja.

Pocnimo od zadnjeg dela, mesto predvidjeno za bocu i postavljena boca zapremine 54l:

Slika

Slika

Multiventil postavljen na mesto:

Slika

Odozdo je pricvrscena boca i sve se zasticuje sa cinkom u spreju:

Slika

Slika

U medjuvremenu dok se radilo oko auta su skinute benzinske dizne i ostavljene da se krckaju, pranje im je bilo preko potrebno:

Slika

Slika

Isparivac se smestio ispred prednjeg desnog kosa gde ima sasvim dobru poziciju:

Slika

Slika

Dizne za gas se montiraju:

Slika

Posto ispod poklopca motora nema mesta, dizne su morale da budu iznad. Postavljene dizne za gas:

Slika

Posto je u ovom slucaju kod cepa za sipanje benzina bilo sasvim dovoljno prostora, svoje mesto je pronasla i uticnica za dolivanje gasa. Slika je u toku montaze:

Slika

To je u principu to, uradjeno stelovanje, gasni uredjaj pusten u pogon i vlasnik vise nego zadovoljan, sa pocetnih 15-16l benzina na 100 predjenih kilometara i nekih 17-18l gasa u gradskim uslovima je vise nego dobar rezultat obzirom da se radi o modelu sa automatskim menjacem i relativno teskom nogom na gasu.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Jan 2012, 19:18
od Floyd
Dušan napisao:
Floyd napisao:Da li je moguca ugradnja gasnog uredjaja u Mercedes E200 Kompressor w211 i koliko to kosta otprilike ? Info mi treba za prijatelja.

Naravno da je moguca ugradnja, i to sljaka bez problema. Vec je bilo prilike da se ugradjuje u W211 gasni uredjaj.

Cene se krecu u rasponu od 600 pa do recimo 780e u full izvedbi, sa popunim kvalitetom prateceg potrosnog materijala sa garancijom od dve ili tri godine zavisno sta se ugradi. Izbor je na kupcu.
Hvala na odgovoru, prenecu ovom drugu :)

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Mar 2012, 00:06
od miodrag
Dusane, kako vam radi auto na gas?
Ja sam ugradio u Punta dvojku 16v sekvent plin-Lovato (sva oprema je Lovato). Nisam zadovoljan kako radi. Sve smo proverili, majstor koji je ugradio je ceo dan proveravao i nista. Kada prebacuje sa benzina na plin i obrnuto samo sto se ne ugasi, a da mu ne pritisnem papučicu gasa i ugasio bi se. Ponekad ima i "knedlu" i hoce da varira obrtaje na leru.
I veliki i mali servis je urađen (novi kablovi, svećice...), stavljali smo i drugi Lovato racunar, i druge dizne, očistili smo usisnu granu koja je bila jako prljava...
Ne znam sta da radim. Jedino u šta još sumnjamo je da bi dizne za gas trebale da idu direktno na usisnu granu na sisice , jer su one sada daleko od usisne grane. Stoje na filteru vazduha, od gore. Ne znam ni kako bi ih stavili ispod filtera vazduha.
Ako imate neku ideju, napišite.
Unapred hvala

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Mar 2012, 00:37
od McGruja
Nisam do sada čuo da dizne idu na filter vazduha, obično se stavljaju na usisnu granu

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Mar 2012, 00:43
od Grujic
Neki bre oni stariji sistemi se nesto tu kace, al nemam pojma ni kako radi ni sta :)

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Mar 2012, 00:54
od miodrag
Preciznije, stoje uz kućište za filter vazduha, pa su crevima povezane sa usisnom granom.
Nisam ja neki majstor za kola :-|

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Mar 2012, 00:55
od Grujic
E to je onda verovatno isparivac samo zakacen pored kucista filtera... Sekvent klasicni, al ne znam sta bi bio problem, jel auto na benzin radio kako treba pre ugradnje?

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 26 Mar 2012, 08:21
od Sloba
Ne verujem da je tu isparivač pošto Punto sa tim motorom ima puno šupljina pod haubom idealnih za isparivač. Verovatno je to nosač dizni u obliku limene trake nakačene pored kućišta filtera od koje gumena creva idu pod kućište i kače se na sisice na grani. Recimo, kod mene na Suzukiju dizne su uredno postavljene na usisinu granu, ali je kućište filtera moralo biti izdignuto za oko 1cm kako bi dizne imale dovoljno mesta. Napravljeni su distanceri i postavljeni na nosače kućišta filtera tako da je isti sada malo izdignut, iako se ne ne primeti na oko. Možda je nešto na tu temu i možda je majstoru bilo lakše da izmesti dizne nego da se petlja sa kućištem filtera.