Stranica 2 od 7
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 15 Avg 2012, 09:26
od dunx81
Kad vec pomenusmo Komatsu, tu je i njihov buldozer d575
Oko 154t, 1150 ks, kapacitet dozerske daske 96 m3...
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 19 Avg 2012, 13:25
od kvcali
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 19 Avg 2012, 14:25
od snork
Kuvajt je u Prvom zalivskom ratu imao američke M1 Abrams i naše M-84, a Irak sovjetske T-74 (hteli su i oni da kupe M-84, ali su odustali jer nismo mogli da isporučimo traženu količinu).
Kuvajćani kažu da su se naši tenkovi pokazali mnogo bolje od američkih. Ne sećam se detalja, ali taj tekst je godinama kružio po medijima, možda može da se nađe na Internetu.
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 19 Avg 2012, 14:34
od Heineken
T-90 odlicna evolucija tenka T-72

jedva cekam da rusi predstave novi tenk pod imenom "Armada", predstavljanje se ocekuje do 2014-e...
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 19 Avg 2012, 14:36
od kvcali
Armada ili T-95 ?
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 19 Avg 2012, 14:42
od Heineken
Armada je ime projekta e sad koju ce oznaku dobiti na kraju niko ne zna, ruje pustaju jako malo informacija u javnost

.....navodno se spominje oznaka T-99, posto je projekat pod imenom T-95 ( black eagle) vec postojao!

Re: Ekstremne mašine
Poslato: 22 Avg 2012, 17:30
od Geza
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 22 Avg 2012, 17:54
od snork
Sve je super dok ide pravo, ali kako obezbeđuju da treći segment pri skretanju ide tamo gde treba? Lako je kod tramvaja, oni imaju šine koje ih "drže".

Voleo bih da vidim ovo čudo kako u špicu uleće u kružni tok na Slaviji.

Re: Ekstremne mašine
Poslato: 22 Avg 2012, 17:57
od Sloba
Možda zakreće točkove pozadi više nego što očekujemo.

Re: Ekstremne mašine
Poslato: 22 Avg 2012, 18:33
od nidza
Običan jednozglobni autobus zaokreće i zadnje točkove. Za ovaj bih pretpostavljao da svi segmenti pomalo zaokreću točkove, tako da nije preveliki problem za vožnju jer nema preticanja - gde prođe prednji deo, prođu istim putem i ostali.
Lepo se vidi na pretposlednjem snimku kako skreće.
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 22 Avg 2012, 18:45
od Sloba
Obični zglobaši zakreću zadnje točkove, nije sporno, ali vrlo malo, poput Honde Prelude.

Zato i kažem da je od ovog očekivati da zakreće više od toga kako "vagoni" ne bi mnogo sekli krivinu.
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 16 Okt 2012, 10:46
od Geza
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 12 Dec 2012, 10:00
od Geza
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 12 Dec 2012, 10:38
od superboss
Interesantno resenje, mada se meni konstrukcija sa dva motora(jedan za levu, jedan za desnu stranu) nikako ne svidja. Slicno je resen i BTR-60, medjutim glavni nedostatak je u tome sto kad se jedan motor pokvari, sa drugim moze da se marsuje najvise 150km, i to ne po nekom teskom terenu.
Eh da nema ovih Rusa, ne bi bilo zanimljivih skalamerija za iscudjavanje.
http://www.youtube.com/watch?v=z_JfZEDAHYU
http://www.youtube.com/watch?v=EVA-zmI8c0I
Re: Ekstremne mašine
Poslato: 12 Dec 2012, 10:39
od snork
Najjače je što ima automatski menjač, komplet sa П Р Н Д tasterima na komandnoj tabli.

Inače, bilo mi je čudno što na Wikipediji piše da je motor od 3.5 l i 180 ks (mnogo konja za tu zapreminu, uzevši u obzir vreme i namenu). Kad se potraži po tipu motora, ispostavlja se da je reč o benzinskom V8 od 7 l, dakle ukupna zapremina oba motora je 2 x 7, a ne 2 x 3.5 (neko se zbunio pri računanju). Pa eto, ne bi bilo loše da neko ko ume, ispravi to na Wikipediji.
