Stranica 2 od 42

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 06:28
od Nemanja
Vazno je da su uveli elektronske citace, a to sto fali, pogotovo u jutarnjim casovima kad ljudi idu na posao i skolu jedno 500-1000 autobusa to nikom nista. Posebno je problem sto se vozimo u raspalim i smrdljivim sklopocijama, koji zimi hlade, a leti greju plus jos ako se neki pojedinac ne okupa nastaje... pakao. Da gradski prevoz kosta oko 400-500 rsd, sto je realna cena za studente i skolarce, uzimajuci u obzir kvalitet i ostale parametre kvaliteta i usluga GSP-a, mozda bih i kupio povlasticu, ovako nastavljam da budem "free rider", ohhhh yeah. :)

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 08:44
od pedja
Ne mogu se sloziti da ima "500-1000 autobusa manjka".
Ima prevoza, samo je guzva u gradu. Mozes staviti i 5000 buseva kada nemaju kuda da prodju.
Nije da branim GSP, ali je tako. Pri cemu ne ulazim u isplativost i tako to.

Malopre sam se vozio u busu koji milim svojim zvukom pali alarme usput, unutra nedostaje svasta od redovnog inventara, ali svetle citaci za medalju :D

Inace, kao sto rekoh, nije normalno da neko placa istu cenu za tri stanice do posla, i neko ko prevali pola grada.
U Oslu (mislim) su uveli sistem sa mnogo (preko 20) zona, pa su posle smanjili na osam, ukoiko se ne varam. Princip je sledeci:
I zona je centar grada i svi elektricni prevozi+mesto, koji ulaze u centar (odakle god da idu).
Posle valjda ide siri centar. Nakon toga su "lokalne" zone. Tako da kupujete karte za zone koje vam trebaju.

Sta to znaci u praksi - primer Beograd:
Krug dvojke+trolejbusi, tramvaji, bg voz - I zona [bg voz bi mogao biti i posebna zona]
II zona - Krug dvojke + siri centar
lokalne zone (tipa NBGD, leva obala Dunava, Smedereski put, Cukarica, Bataja, Munze...) - pokriva voznju u lokalu, dovoljno ako radite u kraju, ili da dodjete do voza, ili tramvaja, koji ce vas odvesti u prvu zonu (za to kupujete posebnu markicu).
Uglavnom, dve zone pokrivaju vecinu potreba (lokalna + centralna). Ukoliko u svojoj zoni mozete peske doci do prevoza na struju, do centra, kupujete samo prvu zonu i tako...

Ako izlazite iz zona, ponekad, kupite dnevnu, ili kartu na sat (sto je kod nas trenutno misaona imenica).

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 09:29
od jaksa
Suština priče, i pljačke:
8 zarez nešto % cene od svake karte ide toj "busplus" firmi, ugovor je nepovoljan po grad i zaključen je na 10 godina.

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 09:34
od pedja
Ne samo %, tu su i uredjaji, koji ce stradati u velikom broju.
Uz to, kampanja im je relativno losa. Moralo je to mnogo bolje. Ljudi imaju toliko pitanja, a ni na njihovom sajtu nema odgovora. Dakle, samo da se pare uzmu...

Ako to zazivi kako treba i opstane, pa dobijemo mozda i neku korist, onda je OK. Nece valjati da se za par godine sve skrsi, pa u krug.

Nokada je onaj sadasnji ponistavac karata placan 50€ po komadu i svi su morali da ih imaju. Pomnozite broj autobusa i aparata sa 50€. Nabavna cena je smesna, ali je posao dobio neko (posteno, na tenderu :kezo: ) i mlatio lepe pare na prodaji, servisu i sl...

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 11:35
od snork
pedja napisao: Malopre sam se vozio u busu koji milim svojim zvukom pali alarme usput
Pretpostavljam da je u pitanju bio čuveni IK-203 sa Rabinim motorom, najbučniji autobus u univerzumu. :lol: Pa još kada mu se raspadne auspuh... :lol:

Što se BusPlus-a tiče, imam primedbu što ne postoje karte za više vožnji, dnevne i nedeljne karte. Može samo da se uplati kredit i posle se za svaku vožnju skida regularna cena. Nema popusta na količinu. U Parizu, Londonu, Moskvi je to mnogo bolje rešeno.

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 12:59
od pedja
Da, cak je imao i manuelni menjac, sto ne videh poodavno, bar na linijama koje koristim

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:10
od NexT
Nisam bas siguran koliko GSP ima problema sa prolaskom... Njima su kriticne bile linije koje idu preko Gazele, ali sada ni tu nema vise guzvi.

U ostatku grada, ako nalete na neki zastoj od 50-100 metara, ali generalno su zute trake prazne... Cesto vozim Brankovim 50, a pored mene prodje GSP sa 60-70...

Ne znam koliko je sad studentska markica, ali pretpostavljam da je preko 1000 i nesto... Nek je 1200, ja cu za jos 1000 din na mesecnom nivou da idem kolima na fax svaki dan. A, uvece ionako ne koristim autobuse, jer mi ne pada na pamet da im placam i nocni jos... Ortak ili ja uvek vozimo uvece, i ne razmisljam o povratku na Bezanijsku kosu iz Visnjicke banje u 3 ujutru recimo...

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:14
od Aleksandar194
A šta je sa kritičnim linijama 26 i 50, na primer, koje ne idu preko Gazele? :D

Ko te tera da ideš u Višnjičku banju :roll: :mrgreen: :buket:

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:16
od NexT
Pokazacu ti u Dangubi :lol:

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:16
od Floyd
Znaci nema vise obicnih papirnih karata u BG?

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:17
od Aleksandar194
@NexT
Off topic
Čuvaj se pauka :kezo:

@Floyd
Ima još uvek, mislim do kraja januara.

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:18
od Stjepa
NexT napisao:ja cu za jos 1000 din na mesecnom nivou da idem kolima na fax svaki dan
Hoces malo morgen. :mig:
Neka ti je 1000din u gradu ~100km, sasvim realno. Guzva, trt, mrt i ostale zjbancije ne mozes racunati da predjes 150km sa 7-8l goriva.
I neka svaki dan ides do faxa (kao sto si i rekao). A BK-fax-BK imas ~20km. Dobro, dobro, neka bude i koji km manje. Sto prostom racunicom kaze da ti 1000din izduvas na auspuh kroz 5 radnih dana, pa neka i predje za jos dan, dva max u razlici km i potrosnja. Vise od 7 dana nije realno. Je li tako?

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:29
od Floyd
Aleksandar194 napisao:@Floyd
Ima još uvek, mislim do kraja januara.
Au bre pa ovi nasi bas umeju da svima zakomplikuju zivot.
Znaci neki stranac dodje u BG i prvo sto treba da radi je da kupuje i dopunjava ovo cudo :uf:

U Parizu postoje ove kartice koje se "ponistavaju" u busu na isti nacin kao u BG a za metro ili voz otvaraju rampu na ulazu.
Naravno kartice su opcija samo kao mesecne i nedeljne (povlascene ili ne).
Za jednokratnu voznju su papirici koji se ponistavaju u masini :)

U CH su jos uvek staromodni pa cip kartica nema ni u kakvom obliku jer su i mesecne papirici :)

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:33
od pedja
Floyd napisao:Znaci nema vise obicnih papirnih karata u BG?
napisah vec: Ima papirnih, ali su nove, sa RFID cipom unutra. Ali se i dalje kupuju na trafici i sl.
Dakle, i one se ponistavaju prinosenjem na validator. Malopre videh da je u Beogradjanci milion ljudi, cekaju BusPlus...

Druga vrsta su papirne, koje se kupuju kod vozaca, a te se ne ponistavaju.
NexT napisao:Nisam bas siguran koliko GSP ima problema sa prolaskom... Njima su kriticne bile linije koje idu preko Gazele, ali sada ni tu nema vise guzvi.
Evo primera 95 i 16. Idu na par minuta, ali se jednostavno u guzvi sustignu i sl, pa idu po 3-4, pa ih nema po' cuke...
Na starom poslu, ukoliko u drugu smenu krenem u 13h, stizem u 13:30/35.
Ako krenem u 13:15, nema sanse da stignem pre 14:15...

Nisu svuda zute trake...

Re: BusPlus

Poslato: 19 Jan 2012, 13:40
od NexT
Stjepo, prvo, pricam o markica + 1000 din. znaci recimo 2500 din goriva. To je po sadasnjoj ceni - 18-19 litara.

Od kuca-fax-kuca, 17 km. I, auto-put mi je skoro celom duzinom. Prosek u takvoj voznji mi je 5.5 litara. Vreme predavanja je takvo da nikada nema guzve, stizem za manje od 10 min na fax. Drugo, zbog posla ne mogu bas svaki dan da idem na predavanja, a po rasporedu mi je petak slobodan. Znaci u startu imam 20ak radnih dana. 3-4 dana sigurno ne mogu da idem na predavanje, nekada mi se desi i celu nedelju, a cesto mi se desi da pravo sa faxa moram da radim, ili da radim pre faxa, zavrsim u gradu i samo se spustim na fax.

Tako da, ne brini, imam svoju racunicu :)
A, koliko se vozam i koliko goriva trosim, mogu sebi da priustim makar da se ne cimam po smrdljivom GSP-u...

@pedja, te dve linije ubija guzva oko pancevca. Bulevarom Pupina imaju zutu, na Brankovom, u Brankovoj, onda izgube vreme u tunelu i Decanskoj, pa opet imaju zutu u 29-og. E, sad, sto je guzva oko pancevca... jbg...