Stranica 2 od 5

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 07:56
od nikaragva
A koji problem je bio sa diznama na pasatima 2.0TDI?
Oni su bas imali problema, skoro da ne postoji nijedan iz te prve serije 2.0 motora, koji nije zamenio dizne.
Da li je i to bila pumpa?


Malo bih suzio onaj deo kada Boro Drljaca kaze, zena moze sa sela, ali pas i auto mora iz nemacke :D sa: u auto mora da bude Bosch :)

Re: Одг: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 08:11
od Ivan
Ako mislis na 2.0 tdi PD njima dizne imaju funkciju i pumpe visokog pritiska, zato se i zove pumpa dizna, tu su napravili taj nesrecni izlet sa siemensom, hteli da ustede.
2.0 tdi CR je bosch, kao i svi ostali vag dizeli noviji i stariji.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 14:37
od sebekkg
A koji je kod motora kod tih novijih 2.0 cr

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 14:44
od Uroš S.
CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA, CRBC, CGLC, CFCA, CUNA

Re: Одг: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 14:45
od Ivan
Ako pocinje sa c onda je cr izgleda :kezo:

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 14:45
od NexT
Kuzmanovic napisao:Mislim da je i neka serija Mercedesovih dizel motora imala Delphi sistem ubrizgavanja. Da li su i oni imali problema?
Da, da, Blue Efficiency 2.2 dizeli, 220 CDI i 250 CDI, OM651, od 2008-2009 godine. Delphi radio dizne, menjane najcesce u garanciji.
Posle je prvi "restyle" E klase dobio Bosch cini mi se.

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 14:56
od sebekkg
Koji im je djavo pa uvek u pocetku ubace delphi ili simens u prvu ugradnju a posle se sete bosch-a. Bas su geniji

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Re: Одг: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 14:58
od Ivan
Bosch je najskuplji, pa probaju da se izgrbave sa simensom/delfijem, al ne ide.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Re: Golf 6 1,6 TDI CR, oko 100ks

Poslato: 03 Mar 2014, 15:01
od NexT
Delphi ima najfiniji i najtisi rad. Bosch je nesto bucniji. I Delphi kad radi kako treba, i ne pravi probleme traje i duze od Boscha. Problem nastaje kad se nesto pokvari, tu je Bosch uvek u prednosti sa reparacijom/popravkom itd...

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Poslato: 06 Mar 2014, 09:43
od Bax
Novosti su lose, auto je oteran u drugi servis, gde su uzeli uzorak goriva iz rezervoara.
Inace povratnim vodom se opiljci vracaju u rezervoar.
Kaze tip da je pumpa u uzasnom stanju i da je rezervoar pun velikih opiljaka.

Salje se pumpa u Zeravica servis u Novo Milosevo, na pregled.

Sve u svemu raspad situacija, na autu koji nema nikakve simptome, jos ce da bude da je dobro i ispalo, sto je mozda reagovao pre vremena. Inace nova pumpa je reda 1200 evra, ovo nije potvrdjena informacija...

Problem je sto su tu i skupe dizne na udaru.

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Poslato: 06 Mar 2014, 10:02
od Laki021
To je moja nocna mora u vezi CR dizela.
Jasno, na kraju sam je iskusio na Mondeu tdci...
Ko god od majstora kaze da prvi put cuje za tako nesto ili laze ili nema pojma...

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Poslato: 06 Mar 2014, 10:05
od Bax
Ne znam, 3 godine, 90.000km, pa to je smesno.
Opet njegov licni prijatelj, je na 30.000km, isto to iskusio novim Gofom 1,6 TDI.
Kazu serviseri, da je to ocekivano na 150.000km...

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Poslato: 06 Mar 2014, 10:10
od nikaragva
To deluje kao projektovani kvar, da se uzmu pare i kada istekne garancija :)

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Poslato: 06 Mar 2014, 12:43
od ljubitelj
:plusone:
Nemci to zovu slamperaj.
Smesne kilometraze.

Re: Problem sa pumpom visokog pritiska 1.6TDI

Poslato: 06 Mar 2014, 14:29
od milosg
Koji je na kraju tu sistem ubrizgavanja?

Renault ima slične probleme sa 1.5 dci koji ima Delphi, a ti problemi ne postoje na 1.9 dci koji ima Bosch dizne/pumpu.