Stranica 2 od 15
Re: ATEST
Poslato: 07 Nov 2014, 09:32
od Grujic
Ma uvek mozes da kazes "nek urade prvo to i to", nije u tome poenta, poenta je da su zahtevi suludi
Re: ATEST
Poslato: 07 Nov 2014, 09:45
od schonenk
Ja verujem da ce ovim metodama vise ljudi da oteraju u "ilegalu", nego sto ce povecati disciplinu i naplatu.
Slican slucaj kao sa malim preduzetnicima, oni koji misle da "spavaju mirno" grcaju placajuci moguce i nemoguce namete i propadaju. Ko radi "sa one druge strane" ima sansu da nesto zaradi i opstane.
Re: Одг: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 11:24
od Saša
Izleda da će i moj sledeći (nov) auto da bude dizel, kako su krenuli sa ovim nametima i povećanjima cene gasa.

Nateraće ljude da potpuno odustanu od vožnje na gas, što je žešći debilizam, umesto da ih stimulišu zbog ekologije. Mi koji već imamo ugrađene uređaje vozićemo ih dalje, naravno, ali je veliko pitanje da li će i sledeći auto da bude na gas. Jedino možda opet neka fabrička varijanta pa uračunato sve u kredit, da se izbegne većina ovih "driblanja", no trebaće sve dobro staviti na papir i videti koliko se to uopšte isplati.
TT
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 12:45
od Heinz
20k din odobrenje tehničke dokumentacije, pa puta broj vrsti vozila, pa puta broj ugrađivača...
TT
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 13:38
od trojanac
Ček, to odobrenje će da košta 20.000 din? To sam propustio.
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 13:42
od Grujic
Pa to je najveći problem, a ne što je papir više
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 13:50
od Heinz
Ja sam ukapirao da to plaća servis, i to samo jednom za isti tip vozila.
Npr. za Civic 1.8 se napravi projekat, pošalje u ABS i plati 20k din. Oni ga odobre i posle toga svaki Civic 1.8 iz tog servisa ide sa tom istom dokumentacijom bez plaćanja 20k din.
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 13:53
od trojanac
To je već druga priča.
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 13:56
od Grujic
Pa da, ali šta misliš ko će na kraju to da plati? Skočiće cene ugradnji jer će ovako majstori da rade maltene bez zarade, štaviše u minusu. Osim ako to ne bude na globalnom nivou da je potreban samo jedan projekat ukupno da ode u ABS, onda bi plinadzije mogle to zajedno da podele
Re: Atest
Poslato: 07 Nov 2014, 14:11
od Saša
Naravno, sve ćemo to na kraju mi kupci/korisnici da platimo. Majstori će morati za svaki auto posebno imati tu projektnu dokumentaciju, recimo za Yugo ide jedna, za Punto druga, za Astru treća... pa ti vidi. I preko čijih će se leđa to prebiti? Naravno naših, a čijih bi...
A tek kad se "dosete" da prekontrolišu konačno izduvne gasove i ostalo, e... onda su i oni sa starijim dizelašima nadrljali, a pogotovo oni što su skidali katalizatore i DPF filtere, zatvarali EGR ventile i ostalo, tu će tek da bude rusvaja...

No da je sve to sve to zaista iz dobrih namera u svrhe ekologije pa ajde, nego je to još jedno obično punjenje parazitsko-budžetskih džepova, ništa drugo...
Re: ATEST
Poslato: 22 Mar 2015, 22:13
od dunx81
Heinz napisao:Da, jer od 1.1. prvo će tražiti projekat, a za ove od ranije (bez projekta) neće raditi ateste.
Osim ako se ne pomeri opet nešto.
Da li je zaživelo ovo s tim projektima,20k din i nemogućnošću atestitanja ukoliko do 01.01.2015. nije podnet taj zahtev za odobrenje prepravke.
Tačnije da li sada može da se atestira gas ugrađen pre godinu,dve,tri i da li ima promene u ceni atesta?
Re: Atest
Poslato: 22 Mar 2015, 22:14
od Heinz
Ne plaća se 20k din.
TT
Re: Atest
Poslato: 22 Mar 2015, 22:18
od Grujic
Al ce biti opet borbe jer mi se cini da su oni zapravo samo odlozili to za jos godinu dana
Re: Atest
Poslato: 22 Mar 2015, 22:19
od dunx81
Znači može da se atestira iako do 01.01.2015. nije podnet zahtev za odobrenje?
Re: Atest
Poslato: 11 Apr 2015, 23:07
od dunx81
Da li neko ima svež info,koliko sad košta atest? (ne reatest)
Neki servisi u ZR organizuju celu peripetiju po sistemu ključ u ruke,jednom nedeljno dolaze stručna lica iz NS (ili BG) i prema poslednjoj informaciji koju imam sve izađe nekih 11k din. Ne znam da li bi bilo isplativije da oteram auto direkt do instituta na FTN i tamo odradim. Svakako bi morao uzeti dan.