Re: Mišljenje o ceni za Golf II Gti
Poslato: 27 Jun 2014, 15:52
Ima golf2 limited mozda je to 

forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Nema tačno 100 konja, napisao sam otprillike, ima oko 90 i nešto. Jeste GTI, piše mu pozadi, samo što mu nigde ne piše da je Syncro verzija, to sam ja pretpostavio zbog pogona na sva 4 točka.Uroš S. napisao:Ne postoji GTI Syncro. Ali Syncro je bio 1.8 8v, i to u dve varijante, sa 90 i 98ks, takođe GTI nema ni jedan oko 100ks, GTI 8v ima 115ks, a 16v 139ks, što govori u prilog tome da imaš 'običan' Syncro. Takođe, GTI 8v se nije prodavao u periodu 1987.-1990. On je bio dostupan u periodu 1985-1987. i 1990.-1992.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Nije Golf 2 limited, i ja sam se ponadaoftj napisao:Ima golf2 limited mozda je to
Druže, piše na autobusu Lasta pa ne letiUrosM napisao:Nema tačno 100 konja, napisao sam otprillike, ima oko 90 i nešto. Jeste GTI, piše mu pozadi, samo što mu nigde ne piše da je Syncro verzija, to sam ja pretpostavio zbog pogona na sva 4 točka.Uroš S. napisao:Ne postoji GTI Syncro. Ali Syncro je bio 1.8 8v, i to u dve varijante, sa 90 i 98ks, takođe GTI nema ni jedan oko 100ks, GTI 8v ima 115ks, a 16v 139ks, što govori u prilog tome da imaš 'običan' Syncro. Takođe, GTI 8v se nije prodavao u periodu 1987.-1990. On je bio dostupan u periodu 1985-1987. i 1990.-1992.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Što se tiče elektronskih podizača i retrovizora, mislim da to nije skupo ni da se popravi. Da je lično moj auto, odmah bi to popravio, nego je ćaletov, a njega boli uvo za to. Nisam proverio, ali mislim da ima elektromotore i da je problem valjda u žicama.
Sad ću da vidim da ga slikam, a ako ne stignem, pošto pada mrak, slikaću ga skorije i postaviću ovde. Posetite još neki put ovu temu da biste ih videli. Nije ovo loš auto, samo što je star, ali kažu ljudi da se Golf dvojka sama regeneriše
Iskreno, i ja bih ga cenio oko 1000e, 1500e maksimum, ali kad sam pogledao oglase i video cene, onda sam se zbunio
P.S. Hvala vam svima na odgovorima
Hahahah, ja se iskreno ne razumem toliko, samo prenosim šta ja mogu da primetim na kolima. Slikao sam ga, evo stižu slike.Uroš S. napisao:Druže, piše na autobusu Lasta pa ne letiUrosM napisao:Nema tačno 100 konja, napisao sam otprillike, ima oko 90 i nešto. Jeste GTI, piše mu pozadi, samo što mu nigde ne piše da je Syncro verzija, to sam ja pretpostavio zbog pogona na sva 4 točka.Uroš S. napisao:Ne postoji GTI Syncro. Ali Syncro je bio 1.8 8v, i to u dve varijante, sa 90 i 98ks, takođe GTI nema ni jedan oko 100ks, GTI 8v ima 115ks, a 16v 139ks, što govori u prilog tome da imaš 'običan' Syncro. Takođe, GTI 8v se nije prodavao u periodu 1987.-1990. On je bio dostupan u periodu 1985-1987. i 1990.-1992.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Što se tiče elektronskih podizača i retrovizora, mislim da to nije skupo ni da se popravi. Da je lično moj auto, odmah bi to popravio, nego je ćaletov, a njega boli uvo za to. Nisam proverio, ali mislim da ima elektromotore i da je problem valjda u žicama.
Sad ću da vidim da ga slikam, a ako ne stignem, pošto pada mrak, slikaću ga skorije i postaviću ovde. Posetite još neki put ovu temu da biste ih videli. Nije ovo loš auto, samo što je star, ali kažu ljudi da se Golf dvojka sama regeneriše
Iskreno, i ja bih ga cenio oko 1000e, 1500e maksimum, ali kad sam pogledao oglase i video cene, onda sam se zbunio
P.S. Hvala vam svima na odgovorimane postoji GTI sa 90ks, niti postoji GTI s pogonom na sva 4 točka. Takođe, Syncro model je isključivo bio sa motorom kao kod tebe, od 90 i 98ks.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
+1AcaKayak napisao:Koliko volim kad se uclani neki lik koji je pozitivan i koji kad mu napises za nesto da mozda nije tako ne krene da prosipa svu pamet ovog sveta... Znam da je offtopic, ali kako se neki ponasaju kad dodju, nisam mogao a da ne pohvalim...
Ogi napisao:+1AcaKayak napisao:Koliko volim kad se uclani neki lik koji je pozitivan i koji kad mu napises za nesto da mozda nije tako ne krene da prosipa svu pamet ovog sveta... Znam da je offtopic, ali kako se neki ponasaju kad dodju, nisam mogao a da ne pohvalim...
Simpa je skroz.
U svakom slucaju, hvala, barem znam da nije GtiUroš S. napisao:Druže, piše na autobusu Lasta pa ne letiUrosM napisao:Nema tačno 100 konja, napisao sam otprillike, ima oko 90 i nešto. Jeste GTI, piše mu pozadi, samo što mu nigde ne piše da je Syncro verzija, to sam ja pretpostavio zbog pogona na sva 4 točka.Uroš S. napisao:Ne postoji GTI Syncro. Ali Syncro je bio 1.8 8v, i to u dve varijante, sa 90 i 98ks, takođe GTI nema ni jedan oko 100ks, GTI 8v ima 115ks, a 16v 139ks, što govori u prilog tome da imaš 'običan' Syncro. Takođe, GTI 8v se nije prodavao u periodu 1987.-1990. On je bio dostupan u periodu 1985-1987. i 1990.-1992.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Što se tiče elektronskih podizača i retrovizora, mislim da to nije skupo ni da se popravi. Da je lično moj auto, odmah bi to popravio, nego je ćaletov, a njega boli uvo za to. Nisam proverio, ali mislim da ima elektromotore i da je problem valjda u žicama.
Sad ću da vidim da ga slikam, a ako ne stignem, pošto pada mrak, slikaću ga skorije i postaviću ovde. Posetite još neki put ovu temu da biste ih videli. Nije ovo loš auto, samo što je star, ali kažu ljudi da se Golf dvojka sama regeneriše
Iskreno, i ja bih ga cenio oko 1000e, 1500e maksimum, ali kad sam pogledao oglase i video cene, onda sam se zbunio
P.S. Hvala vam svima na odgovorimane postoji GTI sa 90ks, niti postoji GTI s pogonom na sva 4 točka. Takođe, Syncro model je isključivo bio sa motorom kao kod tebe, od 90 i 98ks.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk