Stranica 2 od 2

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 10 Mar 2015, 15:56
od nidza
Ako ti ulje ne lije u potocima, svaka turbina malo masti. Takođe, ne mora uopšte da znači da je to turbina propišala, nego mogu biti kondenzacije uljnih para iz iberlaufa. Ključna stvar je da uporediš sa drugim primercima automobila sa tim motorom i sličnom kilometražom. Obično turbodizelima se ukondenzuje u filter goriva solidna količina ulja koje pliva po dnu kućišta filtra gde se skupljaju nečistoće. Zbog toga je filter stavljen na vrh kućišta, a sve nečistoće padaju na dno i lepe se za ukondenzovano ulje, što se čisti prilikom svake zamene.

Ovako kako si opisao, meni liči da je to sve potpuno normalno.

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 10 Mar 2015, 19:07
od Rade
Nije u potocima ostane nekad malo manje nekad malo više fleka ispod auta oko 5 cm u prečniku i nabaci na desnu stranu branika po dnu malo ulja a potrošnja je i dalje 0.5 l na 10000 km

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 10 Mar 2015, 19:21
od nikaragva
To je već za proveru. Proveri kuda ti idu creva iberlaufa. Imaš onu posudu za skupljanje tih isparenja.

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 10 Mar 2015, 19:22
od NexT
Najvise lici opis na separator uljnih para.

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 10 Mar 2015, 19:27
od nikaragva
Zašto prepisuješ od mene? :D

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 11 Mar 2015, 09:40
od Rade
Može li neko da mi objasni pošto sam laik za te stvari.Da li čišćenje turbine ima kakve veze s tim ovo je moj prvi dizel ranije sam vozio benzince.Da li bi čišćenjem turbine rešio problem sa slinjenjem ulja auto se inače u vožnji ponaša super

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 11 Mar 2015, 09:44
od milosg
Na mojoj laguni je slinilo na nekim cevima oko turbine i koštalo me nešto tipa 20-30 evra da mi to srede. Možda nije turbo problem?

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 11 Mar 2015, 09:49
od nidza
Ma svaki dizel slini. Pedantan majstor na prvim pregledima nakon kupovine zameni šelne, dotegne ih, proveri sve gde slini. U vazduhu koji cirkuliše tim crevima ima uljnih isparenja i to što neke piški pomalo ne mora da ukazuje na kvar. Možda je neko crevo puklo, šelne nisu dotegnute ili trebaju nove, možda je pukla posuda za kondenzaciju uljnih isparenja. Potrošnja od pola litre na 10.000km za TDI je NIŠTA. Potpuno ispravni primerci znaju i više da posrku ako se voze na otvorenom.

Re: Škoda octavia - turbina ili nešto drugo

Poslato: 11 Mar 2015, 11:26
od Milos