Stranica 2 od 6

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 08 Feb 2015, 15:45
od Scuderia
Ne postoje auta sa 3 i 5 vrata, nego sa 2 i 4 :D

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 15:59
od Ralee
@Delija
Ovom plavom ne fali nista, naprotiv :D Meni se bas zbog tih detalja i lajsni vise svidja 3d osme generacije, pravi hh :D

Slika

Dok sam za 5d verziju imao ovakav reper

Slika


A za naslednika mislim da ima veca zanjda vrata, i odnos je dobar, dok su ovamo prednja prevelika a zadnja pak manja. Nije drasticno kao kod mazde rx8 :mrgreen: ali to je moje misljenje ovako sa slika, vrlo je moguce da to uzivo deluje drugacije. :)


Slika

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:22
od Delija
Ako se ti detalji sklone na stranu, onda su skoro identicni, pogotovo kad se zatamne stakla jer onda prelaz izmedju prednjih i zadnjih vrata ne narusava fluidnost.
Kada bi mi neko ponudio "kljuc u ruke" varijantu za "budzenje" tih lajsni na mog Civica za 1000 evrica ne bih se mnogo razmisljao :)

Ovaj render 8. generacije 5d je bas uzasan :kuku: :)
Mozes da pogledas slike mog Civic-a iz svih uglova - mada za razliku od ovih slikane su sa vece visine:
viewtopic.php?f=2&t=989

BTW, ovo sto si zakacio nije ni pod razno aktuelna 9. generacija. To je render FL-a za koji se ne zna kako ce stvarno izgledati. Zadni deo na aktuelnom i nije toliki problem, koliko prednji.

Ovo je aktuelni:
Slika

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:43
od Ralee
Ja sam se izgleda izgubio kod 9te generacije. :kezo: U svakom slucaju sam je stavio kao primer za rubove i vrata a ne odstupaju nesto puno iako je render. :D Gledam sad tvoj i dosta mi lepse izgleda i agresivnije, ali bez ljutnje moj izbor bi uvek bio 3d. ;) :pivo:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:49
od Kuzmanovic
Scuderia napisao:Ne postoje auta sa 3 i 5 vrata, nego sa 2 i 4 :D
Jel si ozbiljan? :)

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:52
od Scuderia
Delimicno. :D Znam da se gepek oficijelno oznacava kao vrata, ali to za mene nisu vrata :D

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:52
od Delija
@Scuderia
Pa jel moze da se udje kroz gepek u auto? Znaci jesu vrata :kezo:


@Ralee
Ma kakva ljutnja, bre - diskutujemo malo :pivo:

3d je objektivno lepsi, agresivniji, "besniji" i tu nema nikakve price, samo mi je malo bilo cudno da ti se 3d svidja, a 5d da ti se bas uopste ne svidja - za razliku od nekih drugih auta ovde je karoserija osim samih otvora vrata/prozora i tih plasticnih delova totalno identicna.
Kada bi se izjednacili ti plasticni delovi (uz pomenuto zatamnjenje prozora) bili bi dosta blizu.

Problem kod 3d je prakticnost - imao sam Astru G Sport 3d.
Civic 3d jos ni nema memoriju za sedista - prosto covek da ne poveruje :ccc:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:53
od stefanan
Zavisi sta smatraš pod vrata, da li moraju da se otvaraju na levo/desno. Onda pozadi na gepeku imaš prozor. A ako se vrata shvate u širem značenju onda su sve to vrata

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:54
od Scuderia
Pod vrata smatram vrata na koja se ulazi :D Pre bi prihvatio 2+1 nego 3 iako je komplikovanije :rofl: Zato nek bude 2 :kezo:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:56
od stefanan
2+1 je tek glupo,onda moraš da naglasis šta je to jedan i zašto se ne ubraja u vrata

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:57
od Grujic
Brojanje gepeka pod vrata ima za cilj da ukaže ne to da li se prilikom otvaranja gepeka komnicira sa putničkim prostorom ili ne.

Superb novi je tu težak za svrstati :mrgreen:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:58
od Scuderia
Grujic napisao:Brojanje gepeka pod vrata ima za cilj da ukaže ne to da li se prilikom otvaranja gepeka komnicira sa putničkim prostorom ili ne.
Znam sta znaci, zato rekoh delimicno sam ozbiljan. 3/5v je tacna klasifikacija, ali moja je 2/4 :kezo:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:59
od Kuzmanovic
Scuderia pitacu te kako ces brojati vrata kad te neko zagradi sa obe strane ili ti zamrznu sva vrata osim vrata od gepeka. :mrgreen:

Nego po Scudievoj logici Hyu Veloster ima 3 vrata a po nasoj (ispravnoj logici) on ima 4 vrata. :mrgreen:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 16:59
od Scuderia
Tako je :D Mislim ovo za Velostera :kezo:

Re: Broj vrata i uticaj na praktičnost, estetiku-diskusija

Poslato: 08 Feb 2015, 17:00
od stefanan
Kuzmanovic napisao:Scuderia pitacu te kako ces brojati vrata kad te neko zagradi sa obe strane ili ti zamrznu sva vrata osim vrata od gepeka. :mrgreen:

Nego po Scudievoj logici Hyu Veloster ima 3 vrata a po nasoj (ispravnoj logici) on ima 4 vrata. :mrgreen:
Misliš prozor od gepeka? :kezo: