Stranica 2 od 7
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 14:03
od Scuderia
Ovo leti

Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 15:49
od Ivan
Moze li neko da pojasni na koju foru radi ta transmisija?
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 17:07
od methane.master
Ovako kako je napisano teško je zaključiti. Biće sigurno detalja tokom salona.
Inače volim grofove automobile. Hrabar je i spreman na inovacije.
Sent using Tapatalk
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 18:37
od Geza
https://www.youtube.com/watch?v=m61GQd_rOwA
Then there's the drivetrain: Koenigsegg's proven 5.0-litre twin-turbo V8 sits proudly in the middle, pumping out a healthy 1100bhp alone, direct to the rear wheels.
But instead of being attached to a normal transmission, the Regera uses something called the Koenigsegg Direct Drive system. There's a small, crank-mounted electric motor to fill the torque gap (and act as a starter motor) together with a hydraulic coupling.
Each rear wheel then gets its own electric motor, and we're told that triplet of electric motors amounts to around 700bhp alone. Christian tells us that from take-off, with the coupling open, you power off purely on electric drive, with no need for a gearbox. As soon as it gains a few more revs, the hydraulic coupling begins to close, and the smaller crank-mounted electric motor joins in to help the bottom part of the torque curve.
http://www.topgear.com/uk/car-news/koen ... 2015-03-03
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 19:47
od Risto
pornic od auta, odusevljen sam
1500ks, ovo stvarno prevazilazi ocekivanja... bas me interesuje, sada kada su usporili F1, koliko su sporiji najbrzi automobili od F1 bolida...
sigurno da je f1 i dalje brza dosta, gume, menjac, tezina itd.
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 20:36
od stefanan
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 03 Mar 2015, 20:38
od starac vujadin
Ovo će da ide kao trolejbus

Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 00:02
od NexT
Ovaj covek je Bog.
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 08:29
od Dzoni_m
Interesantan podatak: hibridni deo (baterije, kontroler, motore itd) je radio Rimac. Svaka cast. Decko je poceo celu pricu o EV iz cistog entuzijazma, pratio sam temu kada je tek razmisljao sta da radi sa E30 i prvim igrarijama na HR BMW forumu. Doduse imao je i sredstava (ne uzlazim u pricu odakle i kako, iako je to sve poznato) da sve to lepo upakuje, angazuje prave ljude i dobije jako dobre proizvode (ne mislim samo na auto, koji je vise show i tehnoloski demonstrator)
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 11:17
od Scuderia
Mene ni izgled ni sam Koenigsegg kao firma, nikad nisam voleo takva auta, ali performanse su ludilo.
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 11:19
od methane.master
Dzoni_m napisao:Interesantan podatak: hibridni deo (baterije, kontroler, motore itd) je radio Rimac. Svaka cast. Decko je poceo celu pricu o EV iz cistog entuzijazma, pratio sam temu kada je tek razmisljao sta da radi sa E30 i prvim igrarijama na HR BMW forumu. Doduse imao je i sredstava (ne uzlazim u pricu odakle i kako, iako je to sve poznato) da sve to lepo upakuje, angazuje prave ljude i dobije jako dobre proizvode (ne mislim samo na auto, koji je vise show i tehnoloski demonstrator)
+1 Totalni rispekt za dečka.
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 11:24
od AcaKayak
Risto napisao:pornic od auta, odusevljen sam
1500ks, ovo stvarno prevazilazi ocekivanja... bas me interesuje, sada kada su usporili F1, koliko su sporiji najbrzi automobili od F1 bolida...
sigurno da je f1 i dalje brza dosta, gume, menjac, tezina itd.
Sporiji su toliko da bi smešno izgledalo kad bi izašli na stazu. Bilo koji automobil bi izgledao kao da voziš autić na sudaranje.
Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 11:39
od NexT
Scuderia napisao:
Mene ni izgled ni sam Koenigsegg kao firma, nikad nisam voleo takva auta, ali performanse su ludilo.
Kako to mislis firma te ne odusevljava?
Naprave suplje karbonske tockove i to je sranje, a Audi napravi Rotor i to je ekstra?

Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 11:40
od Scuderia
Nisam rekao da je sranje nego da ne volim takve automobile. Slicno je i sa Paganijem.
Otkud rotor u prici?

Re: Koenigsegg Regera
Poslato: 04 Mar 2015, 11:42
od Rakhil
Christian Erland Harald von Koenigsegg je presao zivot na najtezem nivou i otkljucao sve cheatove, sad se prosto zajebava i pravi sta hoce. Dizajnerski nisam odusevljen njegovim kolima, ali sve ostalo je divine level i mogu samo da mu se divim do imbecilnosti.
A, da, cisto trola radi, Rotor gowno
