Stranica 2 od 2

Re: Jaguar XE S

Poslato: 17 Jun 2015, 01:56
od Xepoj87
Pomeranje mape jeste lakse.
Ne vidim iz kog razloga bi stalno pomerao mapu?

Sent from my Sony

Re: Jaguar XE S

Poslato: 17 Jun 2015, 02:14
od stefanan
Ne slazem se,mnogo je prirodnije prstima jer je lakse kontrolisati dokle ces pomeriti mapu,ne mozes da pomeris previse.
Pa najociglednija upotreba, ukucas neku lokaciju na koju zelis da ides i on izracuna putanju, meni je prva stvar koju uradim da proverim tu putanju kuda ide. Lepo zumiras i prstom pomeras gore dole i vidis skretanja i sl
Ili npr gledas neku mapu i samo kliknes prstom gde zelis da te navodi umesto da tockicem pomeras kursor

Re: Jaguar XE S

Poslato: 17 Jun 2015, 07:09
od dragvorl
Lep opis, steta sto su napravili takav kompromis sa zvukom vrata. Inace lep auto, ali taj zadnji deo sa sve svetlima mi je previse obican za Jaga.

Re: Jaguar XE S

Poslato: 17 Jun 2015, 08:29
od Ji 4Tze
A zvuk motora?
Drugo, navikao si na štedljiv motor sa odličnim karakteristikama, haj sad da moraš na pumpu i sipaš za par puta više...

Re: Jaguar XE S

Poslato: 17 Jun 2015, 10:31
od Floyd
Zvuk motora je odlican kad se "probudi" posle 3000 rpm... kao sto rekoh, do 2000 je prakticno necujan.

Zaboravio sam da dodam da je ventilator klime mnogo bucan. Vec na polozaju 2 se cuje kao kod mene na 4 sto u kombinaciji sa necujnim motorom, zna da bude prilicno iritantno. Na kraju sam otvorio siber i iskljucio klimu.
dragvorl napisao:Inace lep auto, ali taj zadnji deo sa sve svetlima mi je previse obican za Jaga.
Mozda jeste malo konzervativan za danasnje standarde ali meni se bas svidja. Ako bih gledao samo dizajn, ovaj auto nema mane :)

Re: Jaguar XE S

Poslato: 17 Jun 2015, 11:56
od aviator
Xepoj87 napisao:Kakav haos je zumiranje? Ako cemo iskreno, lakse je, jer se samo okrene tockic, a ovako moras prstima da klizas po ekranu.
:plusone:
Ja bih zabranio te silne "tačeve". Samo na "klik". Ako moraš da skrećeš pogled sa puta duže od dve sekunde...batali vožnju.

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 20:16
od Nemanja987
https://youtu.be/-3YFTFLmcfk

Floyde, kako ti se čini razmišljanje ovog bucka?
Kontam da nisi vozio 335i (ili možda grešim) ali opet im poredi i suspenziju...

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 21:10
od Xepoj87
Floyde, ja mislim da je ovo bucko namerno rekao :D

Sent from my Sony

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 21:40
od Floyd
Nemanja987 napisao:https://youtu.be/-3YFTFLmcfk

Floyde, kako ti se čini razmišljanje ovog bucka?
Kontam da nisi vozio 335i (ili možda grešim) ali opet im poredi i suspenziju...
Vozio sam 435i na kratko ali bez M paketa a samim tim i bez M sportskog ogibljenja. Jaguarov motor ostavlja bolji utisak kao i vešanje ali ne se ne slažem oko osećaja na volanu.

XE S je bolji sportski auto jer je od starta projektovan da to i bude. To je ono što smo juče i pričali u nekoj temi... kad sam rekao da BMW pored M modela nema slabiju varijantu sportski automobila kao što su Audi S, novi Jaguari S i Mečke xxx AMG. Tržište to očigledno traži...

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 21:42
od nidza
Šta je M trim na običnom Bimeru? Samo šminka? Bio sam ubeđen da je i vešanje, veće kočnice, itd.

Tapatalk

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 21:46
od Floyd
Adaptive M suspension.

The low-set Adaptive M suspension with variable damper control allows the driver to choose between comfortable or dynamic suspension settings.

The Adaptive M suspension is set ten millimetres lower, further increasing the vehicle's full dynamic potential. The driver can adjust the driving characteristics via the Driving Experience Control to enable whichever driving style is most appealing at the time – from comfortable to extremely athletic. Whichever setting is chosen, the Adaptive M suspension's electrically controlled dampers calibrate to suit the road conditions within fractions of a second. The system also uses numerous sensors that measure wheel vibrations, as well as vehicle speed, in order to achieve optimal damping and vehicle safety.

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 21:58
od goblin
nidza napisao:Šta je M trim na običnom Bimeru? Samo šminka? Bio sam ubeđen da je i vešanje, veće kočnice, itd.

Tapatalk
Verovatno kao i kod Audija sto nude S-Line opcije, tako i BMW nudi M-Optic za eksterijer, M-trim za ogibljenje, M-Iterior za enterijer...
Meni je smesno a nekad me malo i iznervira kad su ljudi tvrdoglavi a ne znaju u vezi Audijevog S-Line paketa.
Neki ljudi misle da postoji S-Line paket i da je svaki isti i to je to. A realnost je skroz drugacija i mnogo komplikovanje posto se odvojeno porucuje S-Line eksterijer, odvojeno S-Line enterijer, odvojeno S-Line ogibljenje, a postoji cak mogucnost porucivanja samo pojedinacnih S-Line detalja, i na kraju sto se tice felni one ne dolaze ni u jednom S-Line paketu i uvek se biraju skroz posebno i nezavisno. I onda kad neko krene da me ubedjuje u suprotno ili da kako je svaki S-Line isti i da je to jednostavno jedan paket opreme... poludim.
Mislim da BMW ima slicne pakete, nisam siguran.

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 22:50
od Floyd
U pravu je i za zvuk. Nije kod Jaguara ništa posebno ali s obzirom da ga 335i skoro i nema, bolji je.

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 22:54
od nidza
Ne kapiram šta onda fali Bimeru? Običan oplemeniš nekim M detaljem, sedišta i vešanje na primer?

Re: Jaguar XE S

Poslato: 03 Jul 2015, 23:02
od Floyd
Pa ne fali mu ništa ali je ovaj bolji.