Stranica 2 od 6
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 04 Jan 2016, 16:50
od NexT
Mislim da ti je najpametnije da kupis neki atmo benzinac i ugradis plin

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 04 Jan 2016, 17:13
od swemir
Te klapne na bmw320d nisu problematicni na e90?. Ili jesu? Nesto mi se cini sa na verzijama od 163ks su plasticne ?
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 05 Jan 2016, 08:36
od nikaragva
gazza napisao:nikaragva napisao:Imam taki dizel i nemam DPF
Tih godina si mogao birati da li hoces dpf
A kako mislis da ti radi auto bez usisne grane?
Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.
A plivajuci i kvacilo su 50% pale cene cim je istekao monopolski ugovor opela sa proizvodjacima.
Najisplativiji po meni, a govorim samo o onome sto sam vozio, je 2.0dti

Ubedljivo.
Ali ne bih ovaj nikad menjao za njega.
ko radi to sa usisnom granom (koji servis), koliko to kosta i kakve su posledice na performanse (pad snage) i trajanje motora (promena rezima rada)?
u kom opelovom vozilu starosti 5-6 godina se nalazi taj 2.0 dti?
Nemam pojma koji servis radi. Recimo Dejan Veternik, ako smem da reklamiram
Ili neko ko zna da vari aluminijum.
Nema tu nikakve stete za motor niti pada perfomansi, samo korist.
Gubi se elasticnost, ali ne nesto osetno i bitno. Zbog elasticnosti su i stavljene. Ali uvek ti ostaje varijabilni turbo
2.0dti, zadnji auto u koji se ugradjivao je vektra c koliko se secam, dok na scenu nije stupio 1.9mj.
Na internetu mozes naci kitove za reparaciju usisne kod BMWa. Bukvalno mozes sve sam da uradis, ako znas da skines i vratis usisnu.
Za opel, odnosno 1.9mj gde se ugradjivao, to ti nije potrebno, jer je malo drugacija konstrukcija, pa moze bez posebnih delova, samo sa malo dobre volje, da ne davimo u temi.
Sve u svemu, nema sanse da nadjes pouzdaniji i povoljniji motor za odrzavanje od toga koji sad imas, ako uzmemo da hoces da uzmes motor star 4-5 godina

Taj motor i njegove dizne, pumpa i sve ostalo mogu svasta da progutaju. Veruj mi.
Takav nov ces tesko naci, jer pre svega treba da se pokazu, a onda nece biti nov
Znaci govorim samo o motoru. A auto nije samo ono ispod haube, ima i drugih stvari. Tako da ako zelis da menjas i imas novac, samo napred. Pa neces citav zivot voziti isti auto

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 05 Jan 2016, 11:06
od Kuzmanovic
Negde sam procitao da se nakon skidanja klapni sa usisne grane motor blago mapira i da onda nema nikakvih gubitaka na snazi i elasticnosti. Pricam o Alfinom motoru od 150ks.
Sent from my Citizen calculator using Tapatalk
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 16:46
od gazza
nikaragva napisao:
Elem, sada imas dosta isplativije i trajno resenje sa usisnom. Skinu se leptiri i naprave zaptivaci na rupama od osovina. To je trajno resenje i sa tim vise nema problema. Slicno kao za BMW 320D.
Nema tu nikakve stete za motor niti pada perfomansi, samo korist.
Gubi se elasticnost, ali ne nesto osetno i bitno. Zbog elasticnosti su i stavljene. Ali uvek ti ostaje varijabilni turbo
1.9 CDTI ima varijabilni turbo?
enivej, pricao sam sa goranom koji radi kod opel ristica, rekao je da rade zatvaranje tih rupa cepovima. rekao je da su ruke 150e, doduse nisam ga pitao sta jos tu kosta. to cu sutra kada mi urade dijagnostiku i vide da je definitivno usisna.
nova usisna je sada 200e i onaj motoric je oko 110e, plus skidanje i vracanje 80-100e.
jbte tamo je red na servis nedelju dana, kao da rade za dzabe.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 17:35
od gazza
inace sad kad istovarim soma evra na varenje usisne grane, mali servis, veliki servis i sredjivanje trapa, mogu da ga vozim jos 5 godina ovakvog. set kvacila sam vec stavio pre 6 meseci, tja.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 18:30
od Day Walker
Inace Goran nije samo radnik vec i vlasnik Opel Ristica
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 18:33
od NexT
gazza napisao: rekao je da su ruke 150e, doduse nisam ga pitao sta jos tu kosta.
Jbt, ja to radio na 2.2 CDI, sve komplet me izaslo 70e, jos sam ih drkao da ciste interkuler,egr, creva...
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 19:06
od nikaragva
Naplaćuju puno skidanje i vraćanje usisne grane.
U ovl. je to bilo oko 13000 dinara.
Sama opravka je smešna rabota kada ti je usisna na radnom stolu.
Da imam aparat za varenje, sam bih to uradio.
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 19:25
od Velja
Ako je motor k'o na Alfi (140ks), skida se i pumpa visokog pritiska, a posle mora da se baždari ili tako nešto...
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 20:29
od Kuzmanovic
Zar te klapnice nisu problematicne samo na 150ks?
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 21:19
od nikaragva
Nemam pojma sta velja priča, valjda je mislio na tdi od 140ks.
:=
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 21:27
od Ivan
Da, posto su se inace ugradjivali tdi u alfe
Послато са GT-N7100
Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 21:29
od dag81
2.0 tdi samo sa glavom jebe, nista strasno.

Re: Najisplativiji dizelas za odrzavanje i eksploataciju do
Poslato: 13 Jan 2016, 21:31
od Velja
nikaragva napisao:Nemam pojma sta velja priča, valjda je mislio na tdi od 140ks.
:=
156 JTDm 16v - 140 ks