Stranica 2 od 2

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 16 Sep 2016, 01:34
od mikiv065
E jbg neki mi ovdje odezase cas fizike a ja na fakultetu sa fizikom zavrsio prije 4 godine ;)

Kad prelazis cemerno i rogoj ( putujem cesto sarajevo-trebinje) nije bas lako krenuti iz mjesta kad je cesta okovana ledom.

Sto se tice vozackog umjeca mozda sam los al vec par godina vozim dostavu po sarajevu a lance nikad nisam stavljao



Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 16 Sep 2016, 01:37
od mikiv065
Pola bratske srbije se boji prevoja cemerno ljeti a ne zimi. Jos kad vidim table NS u 90 % slucajeva ni ljeti ne znaju krenuti u strani a da malo lamela ne smrdi iza. Posebno varijanta Punto 8v plin :)

Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 16 Sep 2016, 01:40
od mikiv065
Vozio sam malo i kockicu na snijegu, nije strasno kad su dobre gume, samo se naucis da pleses i bez zaustavljanja,

Послато са ZTE Blade A460 уз помоћ Тапатока

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 16 Sep 2016, 09:33
od ljubitelj
nidza napisao:A, da, zaboravio sam zimske radosti i piruete na snegu vozila sa ~50/50 i pogonom nazad iz vremena pre elektronskih mogala. Zapravo su najslađi trenuci kada ne možeš da izađeš sa parkinga, onda si bar siguran da nećeš piruetu da izvrtiš gde joj mesto nije. ;)
Zaboravio si lako jer to ne postoji iz vremena pre elekotronskih pomagala a ni posle. Mozda je do vozaca koji uspe da napravi piruetu sa tako dobro balansiranim vozilom, nije lako naci nekoga sa takvim sposobnostima :)

Ne znam da li pises iz licnog iskustva kada nisi mogao da izadjes sa parkinga, ne treba generalizovati za sve vozace. :sesir:

edit> setio sam da si mogao da imas takve zimske radosti sa Fiatima i pogonom pozadi iz vremena pre eletkronskih pomagala. Sa njima i slicnim sa uzim zadnjim trapom dok ne utreniras steknes fobiju od snega. Evo jos jednog sa zadnjim pogonom loseg po snegu koji se pamte, Opel Kadet C.

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 16 Sep 2016, 10:27
od nidza
Sve može kad znaš, reli se vozio sa zadnjim pogonom nekad i postizali su se vrhunski rezultati. Nestabilan zvrk od auta može biti prednost kada je vozač uvežban, ali ovo je već težak offtopic.

Ne znam zašto su dva džaka cementa bila deo obavezne zimske opreme tih starijih automobila sa motorom napred, a pogonom nazad? :)

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 16 Sep 2016, 23:47
od ljubitelj
Pa znam ja, vozio sam ih i bez ikakvog dzaka cementa. I zime su bile sa mnogo vise snega nego danas.
I njie bilo pirueta, mada tada se uglavnom vozilo sa letnjim gumama po snegu a zimske gume su bile skupi luksuz koji je retko koje vozilo imalo kao obucu.

Nestabilan auto je obicno brzi uz odlicno utreniranog vozaca, i tu se slazem sa tvojim podsecanjem na reli.
Ono sto sam naglasio je da auto koji je blizi balansu 50-50 je stabilniji od auta koji ima debalans bilo da preteze prednji bilo zadnji kraj vozila.
Pogon tu nije bitan.

Uz zimske gume ne znam da postoji problem opisan kao ne moze da se izadje sa parkinga sa autom koji je 50-50 balansa.

ps. ja sam naucio da vozim sa zadnjim pogonom na Trayal T5 letnjim gumama, sve 4. Jos tzv, platnena karkasa. Pa nije bilo pirueta ali jeste problema kada treba da se popne na ivicnjak ili izadje sa zavejanog neociscenog parkinga. Kao sto je bio problem i sa Zastavama 101 koje su prednji pogon i teske napredn a dolazile su fabricki sa Tigar 505 letnjim gumama.

Pricati danas sa danasnjim gumama da postoji problem kretanja po snegu mislim da je pre svega problem u vozacu.

Re: Zatezanje trapa savjeti

Poslato: 17 Sep 2016, 09:30
od masaivan
Samo napomena da su
T5
Tg 505
Tg 605
Sve bile all season.
Dok su zimske bile sa Kramponima.

TT