Re: Kupujem auto-molim pomoc!
Poslato: 09 Maj 2017, 12:49
Da 1.6 Vti od 120 ks (N43) je motor koji su zajedno razvili BMW i PSA s tim da, čini mi se ali me nemoj 100% držati za reč, je
PSA dao blok a BMW ga opremio Vanos razvodom ventila i kod THP (turbo) varijante Twin-Scroll turbinom.
Sve u svemu nije preporučljiv motor pogotovo taj iz 2008 godine, pojavio se 2006 godine.
Nije imao problem sa samim lancom već fabrički problem sa španerom koji je teglio lanac.
Trošio je ulje i bukvalno tražio konstantnu kontrolu nivoa ulja takođe je imao i konstrukcionih problema sa podmazivanjem pogotovo dok je hladan a kažu čak i da jako
sporo postiže radnu temperaturu, tako da zahteva do tančina pridržavanje pravila hladnog starta i načina vožnje do postizanja radne temperature da bi se koliko toliko ovaj propust
nadomestio, a nisam siguran koliko se kod ovog službenog vodilo računa o tome.
Imao je i softverskih problema, gasio se u leru, bučno i nepravilno radio itd....
Imao je i drugih problema sa lambda sondama, katalizatorom i sl.
Sve u svemu motor koji nije za preporuku. Većina ovih problema je otklonjena do neke 2010 pa i ovaj konstrukcioni problem sa podmazivanjem 2011 godine i
tek nakon toga se može reći da je taj motor koliko toliko solidan. A to možeš da primetiš i po
tome kada je BMW počeo zaista da ih ubacuje u svoje modele
BMW je u početku taj motor ugrađivao samo u Mini a tek od 2010 u 116i prethodne generacije pa od 2011 u seriju 1 i 3.
PSA dao blok a BMW ga opremio Vanos razvodom ventila i kod THP (turbo) varijante Twin-Scroll turbinom.
Sve u svemu nije preporučljiv motor pogotovo taj iz 2008 godine, pojavio se 2006 godine.
Nije imao problem sa samim lancom već fabrički problem sa španerom koji je teglio lanac.
Trošio je ulje i bukvalno tražio konstantnu kontrolu nivoa ulja takođe je imao i konstrukcionih problema sa podmazivanjem pogotovo dok je hladan a kažu čak i da jako
sporo postiže radnu temperaturu, tako da zahteva do tančina pridržavanje pravila hladnog starta i načina vožnje do postizanja radne temperature da bi se koliko toliko ovaj propust
nadomestio, a nisam siguran koliko se kod ovog službenog vodilo računa o tome.
Imao je i softverskih problema, gasio se u leru, bučno i nepravilno radio itd....
Imao je i drugih problema sa lambda sondama, katalizatorom i sl.
Sve u svemu motor koji nije za preporuku. Većina ovih problema je otklonjena do neke 2010 pa i ovaj konstrukcioni problem sa podmazivanjem 2011 godine i
tek nakon toga se može reći da je taj motor koliko toliko solidan. A to možeš da primetiš i po
tome kada je BMW počeo zaista da ih ubacuje u svoje modele
BMW je u početku taj motor ugrađivao samo u Mini a tek od 2010 u 116i prethodne generacije pa od 2011 u seriju 1 i 3.