Stranica 2 od 6

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 10:42
od igor_harris
Ako mene pitas, EGR ne sluzi nicemu, no dobro. :)

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 10:44
od dag81
Vidi ja sam imao problem sa MAP senzorom, bas je dimio kad se da gas. Ali ne secam se da je bilo tackica na autu, mada auto je crn.
Turbo moze da popusti na karikama. Mogu biti i tefloni ako izbacuje ulje kroz auspuh.
Uzmi maramicu pa uzmi "bris" sa auspuha, ili.jos bolje prstom da bi video da li je masno.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 11:01
od milosg
Imam taj motor (od 90ks) i definitivno nema crnih tačaka na gepeku. Nekad ako baš namerno forsiram (tipa pun gas na auto-putu ili otvorenom), malo ostane na braniku, ali ni izbliza kao na onoj džeti. :rofl:
U regularnoj vožnji ne vidim da dimi, ni danju ni noću. Možda stvarno turbo da ti neko proveri.

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 11:02
od Edy
Ako su MAP ili MAF problem onda bi se to videlo na dijagnostici? Auto ne bi isao normalno? Ja opet kazem nije to oblak dima. Na punom gasu ima ali stvarno ne izgleda nista strasno. Zagledao sam auspuh tj cevku i jeste dosta cadjavo ali suvo kao barut. Mucim se da nadjem majstora koji mi nece reci teraj pa kad budes imao problem dodji ili to ti je sve normalno itd . . . Mada ima onih sto kazu skini dizne pa da vidimo u kakvom su stanju :D . Ako je stvarno do dizni onda iskreno boli me uvo dok ne pocne da ozbiljnije da zajebava. A ako je nesto drugo ( citaj jeftinije od 500e ) glupo mi da ne sredim . . .

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 11:25
od nidza
Da se to slučajno ne dešava kad voziš po kiši, pa se naprave kapljice prljavštine pomešane sa gareži, vodom i prljavštinom sa puta? Operi auto posle kiše i vozi po suvom, pa snimaj šta se dešava.

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 11:27
od dragvorl
Nije za zezanje sa diznama, aki ti propisa lako moze da ti se desi da spira ulje sa stublina i da u perspektivi imas vrlo ozbiljan problem. Mada i to njihovo remontovanje je verovatno vrlo rizicno kod vecine strucnjaka.

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 12:48
od McGruja
Dakle, turbina, mada je teško proveriti
Jel troši ulje?

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 12:59
od Edy
Nije prljavstina siguran sam. Ulje uopste ne trosi . .. . Samo rekao sam vec ima ga malo vise, majstor je sipao malo preko ajd da kazem 5 - 7mm preko maksimuma na sipci

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 12:59
od nidza
Ulje ne sme da se sipa preko maksimuma.

Aksioma.

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 13:18
od Edy
E jbg sad, to je bilo malo preko maksimuma. Nisam izvukao jer sam ocekivao da ce da potrosi to malo preko. To sam samo pomenuo ne znam ima li veze sa ovim mojim problemom. Taj povecani nivo stoji zadnjih 5,5k km

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 13:18
od McGruja
Menjaj majstora

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 13:35
od Edy
Ne idem kod njega nakon tog sipanja ulja vise. Steta bio mi je blizu.

Bas niko nema nekog majstora da preporuci? Moze i privatna poruka. Samo da je dobar dijagnosticar i da mi da procenu o ovom mom autu pa da odlucim sta s njim

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 13:51
od McGruja
Za Citroen je bio dobar onaj servis iza Cvetkove pijace
Javiće se vlasnici PUGa sa preporukom

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 14:10
od Edy
PUG ili citroen isto je to :D . Eto prvi put cujem za tog kod cvetka . . . . To mi je cak i blizu, mogu da ga probam :) .

Re: Garez na zadnjem braniku

Poslato: 24 Maj 2017, 14:10
od McGruja
Zguglaj prvo :)