Stranica 2 od 10
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 10 Jul 2017, 18:17
od elMaestro
Ako gledas Ignisa, pogledaj usput i Subaru Justy (ne onaj stari sto je isti kao stari Swift). Isti su auti, a Subaru je uvek 4x4, dok Ignisa ima i 2wd. Cak je Subaru i nesto jeftiniji u proseku.
TT
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 10 Jul 2017, 18:57
od mića
Nikako, apsolutno se svaki deo na njemu razlikuje od ignisa. 101% provereno, drugar veterinar ga je imao i odrzavao kod tria, sex za svaki deo. Npr poluosovina mu je 4mm duza nego za ignis. Moj komsija ima ignis sa 1.5 benz.motorom, ima on klirens za neki soft off road, za bilo kakvu koziju stazu u grckoj za njega nema prepreke. Panda je ok izbor samo je pitanje koliko i kako grcki mehanicari mogu da se nose sa nekim kvarom gde je neophodna dijagnostika. Za grcku klasican spartanski japanac je bingo.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 10 Jul 2017, 19:52
od elMaestro
Onda se izvinjavam na dezinformaciji, stvarno sam mislio da je to isto. Ludi Japanci.
TT
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 07:40
od nikaragva
S obzirom na sve izneto, mislim da i sam znas da ti je zicer panda 2
Cena, odrzavanje, isplativost, terenske sposobnosti, ..., sve kad se sabere, tu mi je nekako panda optimum.
Plus i ako se zaglavis negde, nadjes nekog grka ako si sam i na oruk ga izvadite
https://www.youtube.com/watch?v=FvjSp8wk3wA
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 10:29
od gazza
mića napisao:gazza napisao: i gde se uopste gledaju oglasi za kola u svici a da nije mobile.
Autoscout.ch
Auto.ricardo.ch
Tutti.ch
Hvala za linkove. Koliko vidim na primeru nekih modela koje trazim (Mitsubishi ASX), Svica osetno jeftinija od Nemacke. Da li ima neke razlike kod uvoza s obzirom da nije EU?
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 11:54
od gazza
inace od svega sto se ovde pominje ja pandu ubedljivo najvise volim, vozio sam i mislim da je to genijalan auto, fenomenalan motor i mehanika, plus bi mi ova van opcija sa 2 sedista i velikim gepekom vrlo odgovarala, ali ima samo jedan problem a to je kvalitet sasije i sklonost ka korodiranju - moguce je da ce vozilo morati da bude parkirano preko godine na 400m od obale u zoni vetra koji nanosi slan vazduh tako da mogu da zamislim kojom brzinom ce se pojaviti rdja na njoj. sa druge strane vidim da ljudi voze pande po ostrvu, doduse kockice u stanju koje ne zelite da zamislite, ali dvojki ima cak i u tom mom selu nekoliko, s tim da ljudi mislim imaju neke garaze u kojima ih drze kada nisu tamo preko zime. bumo videli.... sad nisu ni japanci tih godista po pitanju karoserije ali ipak mislim da sam video manje ozbiljno sjebanih teriosa i jimnyja nego ovih.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 11:58
od Geza
Odavno je Fiat rešio probleme sa korozijom. Ako nema mehaničkog oštećenja i skinute farbe teško da doći do brzog propadanja karoserije.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 12:03
od nikaragva
Pa ako u Italiji koja je okruzena morima, ne rdja nesto posebno i fatalno, ne znam sto bi negde drugde

Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 12:05
od gazza
Geza napisao:Odavno je Fiat rešio probleme sa korozijom. Ako nema mehaničkog oštećenja i skinute farbe teško da doći do brzog propadanja karoserije.
2009. godiste
2007 godiste

Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 12:08
od Geza
Meni su kola garažirana, pa je auspuh šaren, jednostavno im je to slaba tačka. A onaj zadnji je popravljan.

Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 12:12
od starac vujadin
Primeri za bilo šta mogu uvek da se nađu. Btw, lonac je udaren, korozija čelične felne ne spada u problem s korozijom automobila (ko zna gde je bila i kako je skladištena), a po načinu kako rđa ovo krilo vidi se da je samo ono u pitanju i da to nema veze sa antikorzivnom zaštitom celog autu (udarac, skinuta zaštita iz oplate krila, itd...). Panda II nema problem s korozijom, a i na "kecu" je taj problem posle nekoliko godina rešen u novijim serijama.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 12:30
od HKS
Ma uzmi golfa country
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 13:18
od gazza
ne znam sta da vam kazem, imam astru H 2005. sa skoro 300.000km, nema nigde tackicu od korozije, svih 12 godina stoji napolju, ne bavim se njome uopste (sem mehanikom). ali neka vam bude.
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 11 Jul 2017, 22:46
od miroslavm
Ako si duze tamo glefaj benzince manje kubikaze zbog poreza i dazbina. Inace boravak kraj mora sam po sebu ne donosi koroziju - vazduh nije vlazan, naprotiv. Cesto sam boravio po Atini i okolini, zaista vole te mikro stare terence
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
Re: Manji i jeftiniji 4x4 da ne kazem terenci
Poslato: 03 Avg 2017, 16:15
od gazza
kakav je stariji terios, ovaj sto se pravio pre 2006?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C