Stranica 2 od 7

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 12 Nov 2017, 09:45
od Aca BG
Imamo golf variant 2009 1.9 tdi, uvezen iz Nemacke pre 3 godine sa 170k km. Sada ima oko 210k km. Za ove 3 godine jedino crkla pumpa za gorivo i poneka sijalica.

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 09:27
od Profa
Kakva su iskustva i komentari ljudi koji poseduju i odrzavaju Golf V 2.0 TDI?

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 09:37
od dag81
+Tisi dosta od 1.9tdi, manje trosi na vecim brzinama, dosta bolje ide.
-16v zna da pukne glava, malo vise trosi po gradu.


Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 13:25
od Profa
dag81 napisao: 13 Nov 2017, 09:37 +Tisi dosta od 1.9tdi, manje trosi na vecim brzinama, dosta bolje ide.
-16v zna da pukne glava, malo vise trosi po gradu.


Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
E, to sam čuo,a da li znaš možda u kojim situacijama dolazi do picanja glave? :zbunjen:

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 21:03
od dag81
Kako se kome posreci, 2006 7 bi trebalo da su bas izuzeti od pucanja, desi se ali tipa 1 id 100(lupio malo)

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 21:18
od Heineken
2.0 TDI 8v nema problem sa pucanjem ili je i kod njega isto?

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 22:18
od dag81

Nema. Ali mislim da ga i nema u Golfu.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 22:54
od elMaestro
A jel u A3 2004. 8v ili 16v? Malo je off, al dobro.

TT


Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 13 Nov 2017, 23:09
od Gaginh0
1.9 nebi trebao da ima problema u tom godistu. Imam kuci Oktaviju sa tim motorom, kupljena nova, presla ~250 hiljada. Stvari koje su menjanje su set kvacila sa plivajucim, neki nosac motora i remenica alternatora (govorim uopsteno sta je menjano za ceo motorni prostor).

2.0 imas raznih. Ako nije CR tj ako je PD, najsigurnija varijanta ti je da bude 2006+, BKD oznaka motora, oznaka na glavi motor "C".
Najpoznatiji po problemima sa Siemens diznama ti je onaj od 170ks sa oznakom motora BKP. Takodje od 140ks sa Siemens diznama su ti BMN, BMR i BRD.

@ maestro - ovi sa pocetka proizvodnje trebalo bi da su svi 16v, posle su izbacili jednu bregastu i poceli da ga ugradjuju. Info sa neta. Moj je '07 pa je 16v.

EDIT: aj nek admini obrisu post iznad, ubi me telefon, ne mogu sad sve da ispravljam :)

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 16 Nov 2017, 12:48
od Profa
Da li bi neko mogao da kaže nešto konkretno vezano za čipovanje i potrošnju nakon čipovanja pomenutih modela 1.9 TDI i 2.0 TDI?

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 16 Nov 2017, 13:13
od ftj
Konkretno ako budes nastavio da vozis identicnim stilom kao i pre, mozes ocekivati istu potrosnju. Ako ga budes vise gazio vise ce i da trosi, logicno.

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 16 Nov 2017, 13:27
od Profa
ftj napisao: 16 Nov 2017, 13:13 Konkretno ako budes nastavio da vozis identicnim stilom kao i pre, mozes ocekivati istu potrosnju. Ako ga budes vise gazio vise ce i da trosi, logicno.
Da li nakon nekog vremena pošto je urađeno čipovanje može doći do habanja motora i iznenadnih kvarova? Ili će se mašina nastaviti normalno da se ponaša i raditi bez problema? :kafa:
Naravno ako pričamo o normalnoj vožnji, kako po gradu tako i na otvorenom putu.

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 16 Nov 2017, 13:32
od ftj
Ako je mapa uradjena kako treba ne bi trebalo.

Ono sto moze da se desi je da ako ti je neka komponenta pri kraju a ti ga cipujes i bas tad uzmes malo duze da istestiras moze to da uzrokuje neki kvar. Cinjenica da ce motor biti pod vecim stresom pri max opterecenju ali ako se nastavi sa istom upotrebom motora, uticaj na habanje motora u odnosu na necipovan bi trebalo da bude samo teorijska.

Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 16 Nov 2017, 20:19
od ddanijell
Gaginh0 napisao:1.9 nebi trebao da ima problema u tom godistu. Imam kuci Oktaviju sa tim motorom, kupljena nova, presla ~250 hiljada. Stvari koje su menjanje su set kvacila sa plivajucim, neki nosac motora i remenica alternatora (govorim uopsteno sta je menjano za ceo motorni prostor).

2.0 imas raznih. Ako nije CR tj ako je PD, najsigurnija varijanta ti je da bude 2006+, BKD oznaka motora, oznaka na glavi motor "C".
Najpoznatiji po problemima sa Siemens diznama ti je onaj od 170ks sa oznakom motora BKP. Takodje od 140ks sa Siemens diznama su ti BMN, BMR i BRD.

@ maestro - ovi sa pocetka proizvodnje trebalo bi da su svi 16v, posle su izbacili jednu bregastu i poceli da ga ugradjuju. Info sa neta. Moj je '07 pa je 16v.

EDIT: aj nek admini obrisu post iznad, ubi me telefon, ne mogu sad sve da ispravljam :)
Altea 2007god, 2.0 pd motor, 16v, 140ks, BKD motor, prsla glava na 140.000km.

Inviato dal mio SM-G935F utilizzando Tapatalk




Re: Golf V 2008 god. 1.9 TDI (105 Ks) - Iskustva

Poslato: 16 Nov 2017, 20:24
od AleksaM
Golf 5 2008 2.0TDI 4motion vozem od 0 300k km, motor ko čaša bio, trošio ulje od nultog kilometra 0.5-1l uglavnom od 12000-15000km. Uglavnom vožen po AP 150km/h+ svaki dan prosecno 300-400km. Probleme sam imao sa elektronikom pred kraj, od instalacija redom crkavali klima kompresor, letva volana... Ali sto se tiče motora i vožnje fenomenalan!

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока