Stranica 2 od 68

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 13:46
od Floyd
@Heroj

Ja nemam frustracije, otkud ti to? :zbunjen:

Ajde da pocnemo od pocetka...
- ja sam rekao da mi nije jasna ta pojava koja je izrazena na Balkanu da mladi ljudi pucaju na executive klasu, imam i prijatelje tamo koji tako razmisljaju i koji bi bubreg dali za neki izvozani A8
- na to si ti odgovrio da neko za razliku od mene ili bilo kog vlasnika hatch-a ocekuje komfor i ubacio C klasu (koja nigde nije pomenuta)
- ja sam ti odgovrio da C klasa nije mnogo prostranija unutra od mog auta (cesto se vozim i vozio sam u drugarovom W203 ali sam na jednoj test voznji probao i takvu kao tvoju samo C350) i nasalio se kako u hatchback ulazi masina za ves (glupo i nebitno za ovu temu ali ajde)
- e tu onda kreces da me prozivas kako sam ja stavio znak "=" izmedju 147ice koja kosta duplo manje od C klase, uz ironican smajli, da drugi koji citaju pomisle kako sam ja neki kreten ili sta...

Stojim iza svih komentara koje sam napisao za C klasu ali je i cinjenica da ne otkidaju svi na istu.
Mercedes nudi specificnu udobnost svojstvenu samo njemu te ga ni u tom kontekstu nisam uporedjivao sa tvrdom Alfom...
Zasto ja hocu limuzinu i da li cu to uzeti ili nesto drugo potpuno je nebitno za sad (pa i ti si od lutao luksuzne limuzine preko kupea i porodicnih limuzina do kompaktne limuzine, nista cudno).
I uopste mi nije jasno kakve veze ima moja 147ica i tvoja C klasa sa executive limuzinama koje su pomenute u prvom postu ili porodicnim ragama (mazda 6, passat, 508...)?
Ti ocigledno volis da je trpas u svaku raspravu osim u neku o performansama :kezo:

Shvati da hatchback nije sirotinjska ili papanska varijanta kao sto ni kompakt limuzina za zvezdom nije burzujska i gospodska.
Iznenadio bi se kad vidis koliki je broj papana u CH koji voze mecku...zato mi je malo i odbojna, jer cesto sretnem po neku sa okacenim zastavama Albanije, Bih, Kosova a za volanom fizikalac u fullu. (nemoj i ovo da shvatis kao napad na tebe i tvoj cenjeni auto, samo iznosim cinjenicu)

Uostalom neka svako kupuje sta voli i sta mu se svidja ali ostajem pri stavu da je klinac ili solo momak u nekoj matoroj executive limuzini sa najslabijim motorom i opremom u najmanju ruku smesan...wannabe gospodin.
Mladi momak, smeker sa lovom vozi hothatch ili kupe ako ima vise para.
Papucarske varijante nece nigde da pobegnu.

p.s. Nisam razumeo sta si mislio kad si rekao da sam neozbiljan...

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 13:52
od Sloba
Za sedane se slabo interesujem od kako sam ih prestao crtati, negde od 9-10. godine. :D Daleko su mi interesantniji kupei, hedžbeci i karavani što izglednom, što praktičnom stranom jer izem ti gepek u koji može da stane 500l peska, ali ne može stati televozor. Tu klasu uglavnom vežem za bisnismene i rukovodioce i to one zrelijeg životnog doba, a pošto se tu ni pijan ne vidim, ne vdim ni sebe u takvim kolima jednog dana.

Druga stvar, bilo kakvo dokazivanje da manja kola u gradu nisu prednost u odnosu na veća je besmisleno. Možda nekom ko ima rezervisan parking i ko ne zalazi svuda po gradu, ali to je zanemarljivo.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 13:54
od sasa lbg
Bas tako.. :plusone:
500 l teoretski a prakticno je dobar samo za kofere.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 13:56
od trojanac
Što da ne, jednog dana. U Superbu recimo. :D

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 14:00
od Sloba
Meni je Superb dugo vremena bio br.1 kada se uzme u obzir šta se dobija za te pare. Npr. 2.0 TDI 4x4 sa 170KS u srednjem paketu opreme košta oko 27.000€, ako ne i manje kada se ode u salon. Od kada se prodaje karavan, sedan je pao na drugo mesto. :D

Slika

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 14:41
od Xepoj87
Floyd napisao:@Heroj

Ja nemam frustracije, otkud ti to? :zbunjen:

Ajde da pocnemo od pocetka...
- ja sam rekao da mi nije jasna ta pojava koja je izrazena na Balkanu da mladi ljudi pucaju na executive klasu, imam i prijatelje tamo koji tako razmisljaju i koji bi bubreg dali za neki izvozani A8
- na to si ti odgovrio da neko za razliku od mene ili bilo kog vlasnika hatch-a ocekuje komfor i ubacio C klasu (koja nigde nije pomenuta)
- ja sam ti odgovrio da C klasa nije mnogo prostranija unutra od mog auta (cesto se vozim i vozio sam u drugarovom W203 ali sam na jednoj test voznji probao i takvu kao tvoju samo C350) i nasalio se kako u hatchback ulazi masina za ves (glupo i nebitno za ovu temu ali ajde)
- e tu onda kreces da me prozivas kako sam ja stavio znak "=" izmedju 147ice koja kosta duplo manje od C klase, uz ironican smajli, da drugi koji citaju pomisle kako sam ja neki kreten ili sta...

Stojim iza svih komentara koje sam napisao za C klasu ali je i cinjenica da ne otkidaju svi na istu.
Mercedes nudi specificnu udobnost svojstvenu samo njemu te ga ni u tom kontekstu nisam uporedjivao sa tvrdom Alfom...
Zasto ja hocu limuzinu i da li cu to uzeti ili nesto drugo potpuno je nebitno za sad (pa i ti si od lutao luksuzne limuzine preko kupea i porodicnih limuzina do kompaktne limuzine, nista cudno).
I uopste mi nije jasno kakve veze ima moja 147ica i tvoja C klasa sa executive limuzinama koje su pomenute u prvom postu ili porodicnim ragama (mazda 6, passat, 508...)?
Ti ocigledno volis da je trpas u svaku raspravu osim u neku o performansama :kezo:

Shvati da hatchback nije sirotinjska ili papanska varijanta kao sto ni kompakt limuzina za zvezdom nije burzujska i gospodska.
Iznenadio bi se kad vidis koliki je broj papana u CH koji voze mecku...zato mi je malo i odbojna, jer cesto sretnem po neku sa okacenim zastavama Albanije, Bih, Kosova a za volanom fizikalac u fullu. (nemoj i ovo da shvatis kao napad na tebe i tvoj cenjeni auto, samo iznosim cinjenicu)

Uostalom neka svako kupuje sta voli i sta mu se svidja ali ostajem pri stavu da je klinac ili solo momak u nekoj matoroj executive limuzini sa najslabijim motorom i opremom u najmanju ruku smesan...wannabe gospodin.
Mladi momak, smeker sa lovom vozi hothatch ili kupe ako ima vise para.
Papucarske varijante nece nigde da pobegnu.

p.s. Nisam razumeo sta si mislio kad si rekao da sam neozbiljan...
Ja nisam pomenuo vezano za tvoj prvi post moj auto,sto mozes i sam videti.
Na kraju sam pomenuo D segment kao odvojenu pricu,kao novo pitanje i opet,nigde nisam pomenuo moj automobil...
Ali ti malo ocigledno iznerviran duzom diskusijom na drugom forumu sve to skreces na licni nivo...
Ja sam jedan od tih ljudi sto vole velika kola... Vise me lozi tu tehnika,sto je ocigledno mojim izborom samo "full" modela,ne zato sto su lepsi,nego zato sto to meni znaci,jer dosta volim tehniku i sve te dzidza bidze me ispunjavaju ;) Ne bi mi verovao,ali kada sam se lozio sa A8,veoma mi je bilo bitno da ima solarni siber :) Sigurno ne da bi nekoj ribi rekao da imam solarni siber,posto osim muzike i marke vozila,ne znaju sta cemu sluzi niti sam seljak koji se hvali materijalnim stvarima...
Ti ocigledno kupujes auto koji ce da te predstavi ,ja ne kupujem zbog toga,nego zbog sebe.
Ja nigde nisam rekao da je HB sirotinjska ili papanska varijanta,a cinjenica da ti to imas potrebu da naglasis,govori o tvom pravom misljenju istog.
Pazi,mozda sam ja tebi smesan,ali sigurno nisam smesan,niti wannabe gospodin... Ko me je upoznao,moze obojici da nam kaze,mozda i izgledam tako,a ne kapiram...
Ta tvoja teorija da se automobili biraju po godinama je smesna. Biraju se po nameni i licnim potrebama,kao i ukusu.
Nece ni kupei da pobegnu...
Za iste pare sam mogao da uzmem Bmw 3 kupe,pa nisam.

Ja ti lepo kazem,smanji neku nicim izazvanu ogorcenost prema meni,koja je ocigledna u tvojim postovima.
Imam i ja dosta toga za sta mogu da prozivam,da se podsmevam i slicno,pa to ne radim,nego se drzim teme.

Slobo,60" TV mi lagano stao u kola ;) A ja ves masinu od 300kg ne bih stavljao ni u jedan automobil. Moj cale je vec druga pricam,ali njegove pare,njegov izbor :kuku:

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 15:36
od Floyd
Xepoj87 napisao:Ja ti lepo kazem,smanji neku nicim izazvanu ogorcenost prema meni,koja je ocigledna u tvojim postovima.
Imam i ja dosta toga za sta mogu da prozivam,da se podsmevam i slicno,pa to ne radim,nego se drzim teme.
Ja ogorcen prema tebi? :kuku:
Iskreno ali iskreno nemam apsolutno nista protiv tebe ali protiv nekih, tvojih tvrdih i agresivnih stavova imam.

Sad si se sam pronasao u prici o wannabe gospodinu i mene optuzujes da diskusiju svodim na licni nivo gde si ti zrtva jednog "isfrustriranog manijaka" :zbunjen:
Za mene je prozivanje na licnom nivou to sto su te neki drugi ljudi na drugom forumu prozivali kako ti je tata kupio auto i sta ti ja znam sta...
Naravno da sam tu stao na tvoju stranu jer to nema apsolutno nikakve veze sa automobilima i ljubavi prema istim.

Moj stav o mladim ljudima u limuzinama visoke klase nije moja frustracija vec cinjenica, koja moze da se cuje na razlicitim mestima.
Ako je tebi u redu da mlad momak u punoj snazi vozi E klasu od 120ks i odusevljava se gedzetima u istoj onda ok, ja to postujem.
Za mene nije i postuj i ti moje misljenje. Dosta stvari koje imam kao opcije u autu i ne koristim (npr. bluetooth i tempomat)
Uostalom gedzete (bar vecinu) mozes da dobijes i u C segmentu ali nebitno za ovu temu.
Nece ni kupei da pobegnu...
Za iste pare sam mogao da uzmem Bmw 3 kupe,pa nisam.
Pa znam da si mogao mnogo toga da kupis za iste pare (npr. i S3) medjutim nisi to gledao nego si gledao papucarsku varijantu Mazde 6 ali je i bolje sto je nisi uzeo.
Zapravo mislim, sto sam i par puta rekao (ako se secas), da si napravio najbolji moguci izbor, prema tvojim potrebama ;)

p.s. Ne znam kakva je ves masina od 300kg ali moja Miele (naglasio sam jer spada u teze) ima manje od 100 ;)
A za TV u limuzini, pitaj Texa kako ga je odvezao tasti :kezo:

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 16:19
od Texonja
Apsolutno podrzavam pricu o gepeku koji je kod limuzine cesto nefunkcionalan. Evo ja imam 460 lit u BMW-u i to jeste bas kako ste rekli teoretski jer je to 460 lit i AMIN, nema dalje... Kod hatch auta oboris zadnja sedista i dobijes prostor da spakujes kazan za rakiju. :) Konkretno, mislim da Golf 4 ima oko 320 lit prostora, sto je malo za neki put na more npr jer tada pakujes gomilu sitnih stvari i kofera pa ti treba bilo kakav prostor samo da je sto veci, a ne mozes da priustis sebi luksuz da oboris zadnje sediste jer neko treba da sedi na njima (deca). Tada je resenje kupiti neki kofer za krov i popakovati se na taj nacin jednom-dvaput godisnje kad ides na takav duzi put.
S druge strane, ako hoces da doneses nesto glomazno (za poslednjih pola godine ja imam tri primera, jedan sa CRT TV-om, drugi sa merdevinama od 2 metra i treci sa nekim sperplocama 1.5m x 1.5m), tada ti je bolji hatch. Oboris zadnje sediste, ides sam ili vas dvoje, pa nije problem... i doneses stagod pozelis.

E sad, posto ja nisam gospodin drug menadzer koji cele godine nosi samo kofere (idem 2x godisnje na putovanja tipa more ili zapadna Evropa), vec cesce prenosim stvari koje su blize kazanu za rakiju i sperplocama (svakog meseca neka budalastina tog tipa), shvatio sam da sam se zajeb'o sa limuzinom. Lepo je kad imas i jedan i drugi auto, pa kombinujes, inace je nezgodno.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 16:28
od Sloba
Xepoj87 napisao:Slobo,60" TV mi lagano stao u kola ;) A ja ves masinu od 300kg ne bih stavljao ni u jedan automobil.
E, baš sam mislio na CRT krmaču od 72 cm, ne na LCD ili plazmu. Šta 72 cm... ne može ni 54 cm u svaki gepek sedana da stane. :D Kada bolje razmislim, moje prvo zaposlenje je bilo u firmi koja je prodavala televizore i nisam jedan odneo do kola mušterije ili u taksi. Iznenađujuće je koliko su neka velika kola neupotrebljiva i obrnuto. Dao sam primer, ne mora to biti televizor. I veš mašinu i frižider sam, igrom slučaja, kupio u subotu, a kako ne bi čekali ponedeljak za dostavu, lepo sam oborio sedišta u Suzukiju i doneo stvari kući. Isto tako sam doneo sedam tuja od 120 cm iz rasadnika. Volim sam da se zaprljam, taki sam.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 17:15
od perfiko
Ja za sebe slobodno mogu reći da sam ljubitelj sedana D segmenta. Doduše, ja sam već u godinama kada mi to i stoji.
Uz nedostatak da u njih ne može da stane veš mašina, takođe meni je to najlepši oblik i proporcija automobila, ali to je subjektivno.
Navešću primer automobila koje sam vozio: Golf, Marea, 307, dakle 2 hatchbacka i jedan sedan C segmenta. Nemate pojma koliko je Marea udobnija na dužem putu (100+km) (e, sad zamislite kako je tek u nekom za segment većem), subjektivan mi je osećaj da je i masa bolje raspoređena, pa je i stabilniji auto. Pri visokim putnim brzinama (na autoputu) potrošnja je zbog bolje aerodinamike zadnjeg dela primetno manja (naravno nije 5 l razlika, 0,5-1l).
E, isto tako Hatchbacka je mnogo lakše parkirati, em je kraći, em se završava skoro gde i zanje staklo, pa je lakše navići se.Inače u gradu reto kad vidim lepo parkirano vozilo koje nije prešlo u susedni parking prostor, pa tu do izražaja dolazi dužina, i naravno koliko god da je vozač iskusan, lakše je uparkirati auto od 4 metra u prostor od 5 metara nego auto od 4,8 metara u isti taj prostor.
Sve u svemu, sad vozim karavan D segmenta, što mi nikada nije bila želja, ali mu se praktičnost ne može osporiti. S obzirom da nije onaj "mrtvak" zadnji kraj, gledam na njega kao na preraslog hatchbacka.

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 17:31
od sasa lbg
Svako sebi bira auto/karoseriju kakva mu najvise odgovara..a da su 5 vrata i karavan najprakticnije to niko ne moze da ospori.
I sam uspeh SUV varijanti je velikim delom vezan za prakticnost tog nekog skoro karavanskog oblika ili velikog hecbeka,pored "jeep" stila koji je svakako najzasluzniji za atraktivnost te klase.

Van je takodje praktican mada pomalo "pati" zbog visine i tezine ali da ima izuzetnih vanova poput Pixasa ima!

Dodao bih jos da je lepo kada covek postepeno "raste" kroz klase auta (mada bi svako zeleo odmah d segment) ima to i svoju draz a i normalno je kako zbog novca tako i zbog potreba za prostorom koje nekako rastu sa godinama -sto zbog stomaka :D sto zbog porodice ,posla..itd!

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 17:53
od Floyd
@Texonja @Sloba

Super ste primere naveli ;)
I ja sam jedan od onih koji vole da ponekad nesto prevezu u auto, jer stalno nesto radim po kuci...
Daleko je hatchback od nekog teretnjaka, nisam to ni mislio, ali ako za dve daske trebam da jurim nekog da mi preveze onda cemu sve.
I ako ne volim klasicne limuzine, princip otvaranja prtljaznika kod Superb-a mi se veoma dopada...opet je VW bolje odradio neke stvari u Skodi nego kod sebe :)
perfiko napisao:Nemate pojma koliko je Marea udobnija na dužem putu (100+km) (e, sad zamislite kako je tek u nekom za segment većem), subjektivan mi je osećaj da je i masa bolje raspoređena, pa je i stabilniji auto.
Udobnost mnogo vise zavisi od drugih faktora nego da li je D segment ili C. Istina je da su, u globalu, limuzine D segmenta udobnije jer su vece, teze, i tako podesene.
Alfa 159 npr. nije nesto posebno udobnija od 147ice.
sasa lbg napisao:Dodao bih jos da je lepo kada covek postepeno "raste" kroz klase auta (mada bi svako zeleo odmah d segment) ima to i svoju draz a i normalno je kako zbog novca tako i zbog potreba za prostorom koje nekako rastu sa godinama -sto zbog stomaka :D sto zbog porodice ,posla..itd!
:plusone:

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 18:09
od pedja
paja napisao:Limuzine imaju veće gepeke, ali nemaju peta vrata i samim tim su hendikepirane.
Neke i imaju. Octavia rules :D
Dobro, nije neka limuzina u smislu luksuza, ali je izuzetno upotrebljiv automobil sa petim vratima :doubleup:
E, sad, kada dodamo i SuperB... :mrgreen:

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 19:09
od Geza
Hatch :)

Slika

Re: Poređenja po klasama - prednosti i mane

Poslato: 03 Mar 2012, 19:32
od Ji 4Tze
Floyd napisao: I ako ne volim klasicne limuzine, princip otvaranja prtljaznika kod Superb-a mi se veoma dopada...opet je VW bolje odradio neke stvari u Skodi nego kod sebe :)
Odakle ti da je VW "odradio" to za Škodu, a ne oni samostalno?