Re: Kadett C za "početnika"
Poslato: 11 Jan 2020, 18:04
Za učenje mehanike i uopšte rad Kadet C je odličan i ako ti se svidja što da ne. Bio bi lep projekat.
Literatura ti ne treba, to je toliko prost auto da je za njega Yugo poslednje serije spejs šatl.
Cena igra bitnu ulogu, to ispod iljadu evrića mislim da teško može da bude u ok stanju, pre svega limarijski.
Ako imaš besplatno profi limara možeš uzeti i neki koji je za otpad pa onda polako da se napravi deo po deo limarije (ručno naravno) i sredi.
C je auto koji nije za vožnju po kiši i snegu, jako je nestabilan i teško upravljiv uy bilo koje gume. To iz prakse jer sam prisustvovao (i vozio se) upravo procesu koji si ti naveo.
Otac kupio sinu Kadet C da ga ovaj sredi, dao mu odrešene ruke a ovaj je upoznato sve majstore pošto sam ništa ne ume da uradi. Iz familije je belih ruku, tj niko ništa nema pojma o bilo čemu osim hartije i papira da koristi.
Na kraju, auto je sredjen i vozio se kao daily driver nekih 3 godine, posle je dečko otišao u drugu firmu pa nisam bio u toku. AUto je bio 1977. godište i preašao oko 260,000 kada je uzet.
Dečko je prešao za 3 godine oko 130,000km još dodatno bez nekih posebnih problema, tj nije ga ostavio na putu a dosta se on vozikao naokolo. Isto mu je bio prvi auto. Neka oker naradndžasta boja, ne znam kako bih je opisao ali dosta česta tada kod Opela.
Što se delova tiče kako je ovde sada ne znam, ovo se dešavalo u peridou 95-98. godine.
Literatura ti ne treba, to je toliko prost auto da je za njega Yugo poslednje serije spejs šatl.
Cena igra bitnu ulogu, to ispod iljadu evrića mislim da teško može da bude u ok stanju, pre svega limarijski.
Ako imaš besplatno profi limara možeš uzeti i neki koji je za otpad pa onda polako da se napravi deo po deo limarije (ručno naravno) i sredi.
C je auto koji nije za vožnju po kiši i snegu, jako je nestabilan i teško upravljiv uy bilo koje gume. To iz prakse jer sam prisustvovao (i vozio se) upravo procesu koji si ti naveo.
Otac kupio sinu Kadet C da ga ovaj sredi, dao mu odrešene ruke a ovaj je upoznato sve majstore pošto sam ništa ne ume da uradi. Iz familije je belih ruku, tj niko ništa nema pojma o bilo čemu osim hartije i papira da koristi.
Na kraju, auto je sredjen i vozio se kao daily driver nekih 3 godine, posle je dečko otišao u drugu firmu pa nisam bio u toku. AUto je bio 1977. godište i preašao oko 260,000 kada je uzet.
Dečko je prešao za 3 godine oko 130,000km još dodatno bez nekih posebnih problema, tj nije ga ostavio na putu a dosta se on vozikao naokolo. Isto mu je bio prvi auto. Neka oker naradndžasta boja, ne znam kako bih je opisao ali dosta česta tada kod Opela.
Što se delova tiče kako je ovde sada ne znam, ovo se dešavalo u peridou 95-98. godine.