nije los ali mi nekako ni tamo ni tamo, ni auto ni crossover ne znam koji im je to fazon sad
Re: Citroen C4 2021
Poslato: 05 Avg 2020, 10:55
od Risto
Meni od momenta kada je predstavljen nije jasno kojoj klasi pripada
Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
Re: Citroen C4 2021
Poslato: 05 Avg 2020, 11:19
od nick79
Meni se sviđa. Ima malo veći ground clereance za ljude u mojim godinama i težine je to zgodna stvar - lakše ulazi/izlazi iz kola, plus manje strepi čovek od ivičnjaka, a opet nije mnogo visoko vozilo. Ima 5 vrata, malo praktičnoj od limuzine. Šta znam, meni je npr zao sto se vise ne proizvodi BMW 3 GT.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Re: Citroen C4 2021
Poslato: 05 Avg 2020, 11:45
od HKS
Stave normalan klirens i odmah krosover Mozda su auta postala preniska?
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Citroen C4 2021
Poslato: 05 Avg 2020, 11:50
od nick79
Ne znam meni se cini da je clereance mqlo veci nego kod tipicnog automobila c segmenta. Mozda gresim, nisam siguran. A nisam napisao da je crossover igde, nego da je ono sto i se cini da bi mi odgovoaralo.
Kazu 15cm clereance, a delovalo mi je da je vise. Pogresio sam.
Sent from my SM-T510 using Tapatalk
Re: Citroen C4 2021
Poslato: 05 Avg 2020, 21:47
od OMP
ne mogu da poverujem ispada da ima manji klirns nego stari c4 koji sam ja vozio a koji je umeo da ocesa ivicnjake, ako se ne varam stari c4 ima 160mm, ovo po slikama deluje kao da je bar 200mm
Re: Citroen C4 2021
Poslato: 06 Avg 2020, 21:43
od Geza
Sedan verzija u planu.
The only known derivative of the new C4 to date is the trunk sedan which will be sold in all regions of the world namely China, Russia, Latin America and the Middle East without forgetting Europe which was not on the program.
Indeed, while some European countries are fond of box sedans including Spain, Italy and Belgium, Citroën did not have No plans to market the C4 with box in Europe but, in order to run the Madrid plant, the brand decided to market it...
With a length of around 4m60, the new C4 with trunk would offer a fairly new formula on the European market and would replace the C-Elysée.