Stranica 2 od 6

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 06 Mar 2022, 23:24
od Geza
Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 08 Mar 2022, 20:14
od Geza




Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika



Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 09 Mar 2022, 10:54
od Geza
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 09 Mar 2022, 23:11
od trojanac
Renault predstavlja ambiciozni model u svojoj paleti SUV-ova: Novi Renault Austral. Njegova uloga će biti da pojača napore za osvajanje C segmenta koji predstavlja srž svetskog automobilskog tržišta. Novi Austral je deo tradicije „automobila za život“ i označava novi korak u ofanzivi C segmenta započetoj sa Meganom Conquestom i Novim Meganom E-TECH Electric sa nesumnjivo modernim pristupom. Cilj filozofije „Nouvelle Vague“ jest okrenuti marku da postane industrijsko merilo na području tehnologije, čiste energije i usluga.

Novi Renault Austral je prvi Renaultov model zasnovan na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila proizvedenih unutar Alijanse.

Šasija novog Australa je dostupna u dve verzije: sa torzionom osovinom za verzije sa upravljanjem na dva točka ili multi-link zadnjim vešanjem sa sistemom 4CONTROL Advanced za verzije sa upravljanjem na sva četiri točka.

Krug okretanja verzija sa upravljanjem na sva četiri točka iznosi svega 10,1 m pa je manevrisanje gradskim ulicama nalik vožnji gradskog automobila. Time se ne može pohvaliti nijedan drugi model u segmentu!

Novi Renault Austral je dostupan sa paletom inovativnih elektrifikovanih motora kojom će pokriti sve vrste upotreba pri kojoj vozači neće morati da menjaju navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) sa maksimalnom snagom do 200 KS i sa dve opcije benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced i snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid.

U Novom Australu će biti predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Reč je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namenjen vozilima više klase. Njegove prednosti su bolje performanse, veći užitak u vožnji kao i smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litarskim 3-cilindričnim motorom sa turbopunjačem kombinovanim sa električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litijum-jonskom baterijom i 7-stepenim menjačem. Razvija kombinovanu snagu do 146 kW ili 200 KS. Baš kao i u prethodnoj generaciji, novi hibridni model E-TECH odlikuje trenutna isporuka obrtnog momenta i automatsko pokretanje u električnom načinu rada, čime se osigurava tihi rad i odzivnost dostojna potpuno električnih vozila. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, Novi Austral optimizuje nivo potrošnje goriva i nivo emisija CO2 (početne vrednosti potrošnje kreću se od 4,6 l / 100 km i 105 g CO2/km) i odlikuje se jednim od najnižih troškova upotrebe u segmentu hibridnih SUV-ova

Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zameni dizel motor. Pogon kombinuje najnoviji 1,2-litarski trocilindrični benzinski turbomotor, 48 V litijum-jonsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog menjača, Novi Austral je udoban za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljem nivou u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Različita podešavanja na ovom pogonu su dovela do maksimalne energetske efikasnosti i 20 % manje potrošnje goriva u poredjenju sa potrošnjom ekvivalentnog termičkog motora

Blagi hibridni motor je prvi nivo hibridizacije dostupne za Novi Austral. Bazira se na 1,3-litarskim četverocilindričnom benzinskom turbomotoru sa direktnim ubrizgavanjem već dostupnim u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u saradnji sa Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litijum-jonska baterija. Motori sa dve opcije snage (140 KS i 160 KS) su kombinovani sa automatskim menjačem X-TRONIC, dok je verzija snage 140 KS dostupna i sa 6-stepenim ručnim menjačem. Verzija sa 160 KS 12V Mild Hybrid na Novom Australu razvija maksimalni obrtni moment od 270 Nm pri 1800 do 3500 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i niskim vrednostima emisija CO2 (136 g/km) u mešovitom ciklusu vožnje.

https://www.garaza.rs/renault-predstavl ... 1638054566

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 10 Mar 2022, 11:28
od OMP
bas lep, samo mi je ime bez veze a ovaj novi logo nije los

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 10 Mar 2022, 19:08
od Geza
Slika
Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 10 Mar 2022, 21:31
od pedja
Čak je i beli OK, a obično bela boja prikaže mane...Slika


TapaT


Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 10 Mar 2022, 22:15
od AleksandarAca
Lep je, meni licno lepsi od novog Nissana QQ, ali isto tako ocekujem i da ce mu cena biti "lepsa", cenim da ce bolje opremljeni primerci biti preko 35k.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk


Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 15 Mar 2022, 21:03
od Geza
U krugu fabrike.

Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 28 Apr 2022, 23:32
od Geza
Pored Citroena C5 Aircross

Slika
Slika
Slika


Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 08 Jun 2022, 06:49
od pedja



TapaT


Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 07 Jul 2022, 21:11
od Geza
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 17 Jul 2022, 23:21
od Geza
Početak proizvodnje.


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 26 Sep 2022, 21:42
od Geza
Grand Austral kao zamena za Espace.

Slika

Re: 2021 Renault Austral

Poslato: 27 Sep 2022, 06:38
od pedja
Evo i cena u Francuskoj
Slika
Slika

Ko želi da vidi komplean cenovnik i spisak opreme: https://cdn.group.renault.com/ren/fr/pr ... 5d61b9.pdf

TapaT