Stranica 2 od 2
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 08:34
od noob
Oni apeluju na kolege da ne popravljaju take baterije?!
Malo više su mi postali odbojni sa njihovom pričom "samo EV valja a ostalo ništa".
Naš taksista okreno 700.000km sa hibridom:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
560.000
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
500.000
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Tojote sa 200k mi deluju tek razrađene

Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 08:40
od Skipper
Pa napisali su u tekstu da je toyota izuzetak.
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 09:08
od noob
Nisam maogo da čitam do kraja iskreno.
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 09:48
od ljuba
Znam vise ljudi koji su sa Leksusima imali probleme na 100k, mada je povezano i sa starorsti. Cudno samo Toyote?
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 10:13
od 123456
Svesno ili nesvesno uporno potenciraju broj ciklusa punjenja zaboravljajući da se baterija hybrida uvek puni od 20-80 % što značajno produžava životni vek. Drugo, hybridi imaju puno manji broj ciklusa punjenja od električnog auta jer se najveći deo kilometraže napravi na otvorenom kada radi SUS motor, dok je kod električnog 100 % kilometraže na bateriju. Treće, baterije su danas najmanji problem, i garancija već odavno prelazi tih 100.000 km koje oni pominju.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 10:47
od nidza
Toyota prestane da radi kao hibrid i zato tera dok je sus živ. Druge marke ne funkcionišu dobro. Problem je što su nastavili sa proncipom da te sprečavaju da popravljaš kola sam, već komplikuju namerno iz razloga da vozilo van garancije prestane da bude rentabilno. To pije vode dok nemaš konkurenta koji to ne radi, onda tržište presudi.
@123456 ciklus se svakih 100%, ne moraju da nastanu iz 1 punjenja. 5x da napuniš od 10 do 30% je ceo ciklus, tj. tako se broji, da ne bude daljeg nesporazuma.
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 11:00
od Dzona
Kod toyota je dosta jednostavno popraviti, a i zameniti bateriju na kraju.
U Nišu ima ogroman broj toyota taxi-a koji su bez problema napravili ogromne kilometraže (isključivo u gradu). I već postoje majstori koji popravljaju i menjaju baterije (van ovlašćenog)
Manje-više sam pogon, nego ceo auto - koji je odličan. pokazale su se superiorno za isključivo korišćenje u gradu (koji je u poluraspalom stanju - dosta lošijem u odnosu na NS, a i BG)
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 11:07
od 123456
nidza napisao:
@123456 ciklus se svakih 100%, ne moraju da nastanu iz 1 punjenja. 5x da napuniš od 10 do 30% je ceo ciklus, tj. tako se broji, da ne bude daljeg nesporazuma.

Jasno je, samo njima nije jasno. Opseg 20-80% sam napomenuo zbog čuvanja baterije, ne ide izvan toga.
Plus značajno manju kilometražu koju predju hybridi na bateriju od električnog, pa je i manje tih ciklusa.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 12:07
od Heinz
Baterija na hibridu bude npr 1 kW. Tu ima bezbroj ciklusa onda ako znamo da je za 100 km potrebno oko 16 kWh.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 12:28
od 123456
Bude slično, da se ne ponavljam. Kada uzmeš u obzir da je manji deo kilometraže u gradu, dok kod električnog celokupna i u gradu i van grada.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 12:39
od Heinz
Kakve to veze ima, sve je kontra od onoga kako ti zamišljaš hibrid.
Koliko puta baterija od 1 kWh treba da se napuni da bi napravila 100 km u gradu?
Za BEV treba da se napuni jednom i BEV potroši 25% ili 50% kapaciteta baterije za to, svakako 1 ciklus.
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 13:25
od pedalaš
Ljudi, ne razbijajte toliko glavu. Nemojte kupiti to "smeće" i nećete imati nikakve probleme i troškove.
Re: Kupovina polovnog hibrida
Poslato: 28 Sep 2025, 14:54
od 123456
Heinz napisao:Kakve to veze ima, sve je kontra od onoga kako ti zamišljaš hibrid.
Koliko puta baterija od 1 kWh treba da se napuni da bi napravila 100 km u gradu?
Za BEV treba da se napuni jednom i BEV potroši 25% ili 50% kapaciteta baterije za to, svakako 1 ciklus.
Ja ne zamišljam nego vozim hybrid i znam kako funkcioniše.
Kontrapitanje, koliko puta će se puniti baterija kod HEV i BEV na 5.000 km otvorenog puta, kapiras poentu. Koliko puta više kod HEV u gradu, toliko puta više kod BEV na autuputu gde se još dodatno pravi i veća kilometraža.
Ne govorim ja da je hybrid bolje rešenje, samo se trebaju stvari malo šire sagledati.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk