Stranica 2 od 8

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 15:16
od Avernus
starac vujadin napisao: 03 Feb 2022, 14:58 Ovo bi bio dobar predlog za tebe...

https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0

Uštedi na inicijalnom pad vrednosti novog auta i ovaj skoro pa nov auto, koji je kao nov koštao više i ima najviše upotrebljigo prostora. I imaćeš manju negativnu razliku u vrednosti auta jednog dana kada ga budeš prodavao.
Hvala na preporuci, ali ne bih tu klasu automobila, jednostavno mi se ne svidja. Kolega mi je preporucio da ustedim i pogledam ovo:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 1_pl1_plv0
Vidim da je auto na Zlatiboru, pa ako slucajno skorije odem tamo pogledacu. Ali ne verujem da cu polovno, ne moze se ni samo o novcu misliti a i jednom se zivi :D.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 15:32
od dzonic87
Pazi polovni automobioi stari 1-4god su najisplativiji (naravno ako su u okej stanju).

Ako kupuješ novo, možemo mi do sutra da pišemo, nego lepo obiđi salone i zagledaj/probaj traži ponude i toliko.

Ja bih uvek pravio kompromis između funkcije i izgleda

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 15:45
od Avernus
dzonic87 napisao: 03 Feb 2022, 15:32
Ako kupuješ novo, možemo mi do sutra da pišemo, nego lepo obiđi salone i zagledaj/probaj traži ponude i toliko.
Naravno, od prekosutra krecem po salonima :)

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 17:16
od motorista
Avernus napisao: 03 Feb 2022, 14:49
starac vujadin napisao: 03 Feb 2022, 14:35 Ono što mogu da ti kažem na osnovu dosta tuđih primera koje sam video u svom životu - nemoj kupovati veći auto ili bilo kakvo drugo vozilo zato što će ti to u budućnosti možda biti potrebno dok ti stvarno ne bude potreban veći prostor.
Prosirenje porodice ce uskoro, tako da dodatni prostor nece da skodi. Naravno, u 95% situacija posao bi mi zavrsio i neki hatch, ali mala je razlika u ceni u odnosu na sedan/karavan, pa bih ipak malo veci auto :)
Ne mislim sada usko na tebe...

Ovo je razmišljanje koje baš često-često, u barem 70% razmišljanja, kruži poslednjih 5 godina a garantujem da ga niko nikad nije izneo u celoj Jugi dok sam bio dete. :) Koja se baš vrtela oko dece, ruku na srce kao društvo. Doduše, auti tada jesu bili prostraniji u odnosu na spoljašnje dimenzije.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 18:05
od shandu90
To da, odma svi krenu da gledaju 5m lima minimum.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 20:11
od Avernus
Prosirenje porodice ce uskoro, tako da dodatni prostor nece da skodi. Naravno, u 95% situacija posao bi mi zavrsio i neki hatch, ali mala je razlika u ceni u odnosu na sedan/karavan, pa bih ipak malo veci auto :)
Ne mislim sada usko na tebe...

Ovo je razmišljanje koje baš često-često, u barem 70% razmišljanja, kruži poslednjih 5 godina a garantujem da ga niko nikad nije izneo u celoj Jugi dok sam bio dete. :) Koja se baš vrtela oko dece, ruku na srce kao društvo. Doduše, auti tada jesu bili prostraniji u odnosu na spoljašnje dimenzije.
A nije da gledam Audi A8 :D. Nekako su mi ovi karavni tipa Corolla ili Focus prava mera za automobil, nisu mali a ni preveliki.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 20:14
od Dare4x4
Ja sam ranije vozio automobile sa troje vrata i nije mi falio prostor unutra ali od kad imam Tucsona više puta sam se začudio šta sve može unutra da stane, a pri tome auto ne izgleda glomazno niti imam problem da se negde parkiram ili provučem. Kao da je veći samo iznutra :D
Tako da od više prostora definitivno nema štete.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 03 Feb 2022, 23:07
od pedja

starac vujadin napisao:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0

Uštedi na inicijalnom pad vrednosti novog auta i ovaj skoro pa nov auto, koji je kao nov koštao više i ima najviše upotrebljigo prostora. I imaćeš manju negativnu razliku u vrednosti auta jednog dana kada ga budeš prodavao.
Mali oftopik:
2018 GrandScenic u Intense Energy opremi 140tce je koštao nešto preko 22k€, kod nas

2020 Scenic u istoj opremi je koštao isto toliko. Grand se kod nas nije prodavao, ali je doplata bila 1500€ dakle oko 23800€

Ovaj gore je u toj opremi, otuda poređenje.

Sada ga prodaju nekih 10% ispod novonabavne cene...

Inače, 2017 sam sedeo u zlatnom Edition One Scenicu, 1.5 dci, odlična oprema, ispod 23k (koliko je 2020 koštao benzinac u nižem paketu). Megane je startovao od 12.990, Clio od 9.990 :(
To su bili dani :D




TapaT


Re: Nov auto do 21000

Poslato: 04 Feb 2022, 09:08
od Ralee
Da znas da jesu Kod Renault-a si imao i one atmosferce, pa ko je bio nepoverljiv prema turbo trocilindrasima mogao je uzeti i staru ragu za manje novca ali i u boljoj opremi.
Tada si za 15k bukvalno mogao da biras auto iz teme. Jedna od boljih investicija mi je bila kupovina novog automobila pre pocetka ovog rasta cena. Sad bih verovatno plakao za te 4 hiljade € vise i to nad SCe-om.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 04 Feb 2022, 17:13
od Uki
Možda da ubaciš u razmatranje Dustera? Ako ti nije problem što je Dacia ostalo bi ti solidno kusura a benzinac sa plinom bi ti se svakako isplatio po gradu gde ćeš prelaziti najviše.

Čak lepo i izgleda ovaj novi Slika
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 1_pl1_plv0

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 04 Feb 2022, 21:35
od Morse
Ja bih gledao i "noviji" Avensis ako je Tojota u igri, 1.8 benzin, limuzina ili karavan - nije japanac, ali nije ni loš. Klasično vozilo, manuelac, nema turbo, nema GDI, nema hibridni sklop (mild, obični itd.), nisam naletao da ima prevelikih problema. Veći je od Korole, jeftiniji (polovan, naravno), ne bih očekivao značajno skuplje održavanje ako je mlađi primerak u pitanju. Nema ih mnogo na tržištu doduše što je uvek minus.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 04 Feb 2022, 23:27
od trojanac
Ajde da probam da pomognem.

Prvo, otac sam dvoje dece. sadašnji auto sam kupovao dok su deca bila u planu, pa sam hteo astru G karavan, na kraju kupio Civic. Jeste da Civic nije tipičan predstavnik C segmenta po pitanju prostora ali hatch C segmenta završava posao bez problema. Tu ti je bitniji odabir kolica sutra kad dođe vreme nego odabir auta. Svakako pre hatch ili karavan nego sedan iz mog ugla, dok sedan traži malo više kompromisa.

Od onih modela koje si ti nabrojao jedino Focusa nisam imao na testu. Vozio sam ga u benzinskoj i dizel varijanti na Navaku i znam kakve su mu vozne karakteristike ali nisam imao prilike za detaljniji test. Ne bih ga izbacio na prvu, ali na drugu već bih. Prelep je auto, posebno karavan ali na tome se i završava. Ne vidim da je nešto prebogat opremom, taj 1.0 125KS ispunjava većinu zahteva ali je osnovna motorizacija i ne uliva mi poverenje. O prodaji i servisnoj podršci u Srbiji ne bih puno trošio reči, proguglaj malo.

Megane GrandCoupé ili mali Talisman, kako javolim da ga zovem.
https://www.garaza.rs/garaza-test-renau ... y-dci-110/

Vozi ga @podvarak pa možda može pa napiše koju reč. Po meni odličan, prostran, udoban, lepo opemljen, a najbolji deo auta je motor TCe 140 koji sam vozio u Meganu. https://www.garaza.rs/garaza-test-renau ... -tce-bose/
Nije šampion po pitanju mesta na zadnjoj klupi, ali nije ni tako loš. Reklo bi e u proseku klase. Problematičan je i otvor prtljažnika za gabaritne stvari, ali je zato otrljažnik ogroman. Opet paziš kakva kolica kupuješ. Sa druge strane prednost velika prodajna i servisna meža, povoljno održavanje.

Corollu sam vozio u obe verzije:
sedan https://www.garaza.rs/garaza-test-toyot ... 1-2-sport/
karavan https://www.garaza.rs/garaza-test-toyot ... 1-2-sport/

Pošto retenduješ na karavan, a i meni je lično draža ta verzija, evo nekih zapažanja. Motor je relativno nov pa ćemo tek videti kako će se pokazati. Ja bih kod Toyote uvek radije išao na hibrid ali ako je nedostižno neće te ni ovaj mali turbak razačarati. Ima vrlo pristojne performanse, tri režima vožnje, a nije ni veliki potrošač. Manuelni menjač je odličan. Nisam upoređivao pakete opreme ali standardno Toyota dolazi veoma dobro opremljena već u baznom paketu opreme te mislim da Toyota za nijansu vodi ispred ovih ostalih konkurenata koje si odabrao. Iz mog ugla pruža udobnu i sigurnu vožnju, a po voznim karakteristikama negde je u sredini. Meni lično je mana skroman izgled multimedije, mada ima sve neophodne opcije.

Mazda, ah ta Mazda.
Hatchback sa onovnim 2.0 agregatom od 122KS https://www.garaza.rs/garaza-test-mazda ... g122-plus/
Sedan sa jačom verzijom od 180KS https://www.garaza.rs/garaza-test-mazda ... x-gt-plus/

Prvo i prvo, taj osnovni motor od 122KS se lepše vozi od ovog jačeg i zaista je izvanredan motor. Mazdu vozi pr članova pa možda @DukeNS može da kaže koju reč više. Ako izuzmemo Focusa, za kojeg kažem nisam imao prilike za detaljniji test, Mazda se od ove trojke najbolje vozi. Auto je pritom stvarno prelep i nekako bi, meni lično, od svih nabrojanih pričinio najviše zadovoljstva ako stavimo po strani potrebe. Ipak treba da ga gledaš i uživaš u njemu duži niz godina. U kabini je nešto komfornija od ostalih ali je zato prtljažnik najmanji sa samo 350 litara u hatchback izvedbi dok sedan ima 100 litara više i u tom smislu je bolji izbor.

Ponuđena Octavia 1.5 je verovatno najpametniji izbor, u smislu da ispunjava sve potrebe, ako se može dosegnuti. Megane je verovatno najoptimalniji izbor, A ako se kupuje srcem onda Mazda ili možda Toyota zbog karavana.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 05 Feb 2022, 08:51
od darkman
@Avernus
Mogu samo da konstatujem da imamo sličan ukus. Pošto je Octavia u boljem paketu opreme van cenovnog ranga, navijam da pazariš Megane Grandcoupe (iz razloga što se ne mora praviti ni jedan kompromis bar po pitanju komfora, prtljažnika, nivoa opreme i motorizacije) i da uskoro čujem utiske iz prve ruke :)

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 05 Feb 2022, 10:47
od Kornjaca Rade
Ako Megane Gradcoupe ima na zadnjoj klupi mesta isto kao hatch onda ne da nije sampion nego je najgori u C segmentu po tom pitanju.

Re: Nov auto do 21000

Poslato: 05 Feb 2022, 10:54
od pedja
Meni je i prošli Focus karavan bio loš pozadi, ne znam kako je u novom.




TapaT