Re: BMW G21 Ispis održavanja
Poslato: 19 Feb 2025, 20:30
Nema dve nego turbinu i predturbinu ili tzv mala i velika...swemir napisao: 19 Feb 2025, 17:05 Ako je to b47 nema on dve turbine ja mislim
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Nema dve nego turbinu i predturbinu ili tzv mala i velika...swemir napisao: 19 Feb 2025, 17:05 Ako je to b47 nema on dve turbine ja mislim
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
I mene je iznenadilo. Mislio sam da je BMW resio probleme nakon N motora ali eto... Na Nemačkom forumu sam našao par slučajeva gde se isto dešavalo na veoma malim kilometražama. Ja bi svakako više od svakog voleo da im to nije neki čest slučaj. Gore sam priložio deo ispisa održavanja iz BMW-a i na njemu je vidljivo šta je i kada menjano. Bez razmišljanja bi uzeo auto ali jedino što me sprečava je poslednja servisna intervencija kada je ponovo skidana turbina i tu ostaje pitanje zaštoswemir napisao: 20 Feb 2025, 08:06 Ovo sto je ftj napisao tako je to znam malu i veliku turbinu nema. To imaju drugi jaci modeli.
I problem sa turbinom je nesto novo za mene i pre ce biti da je iizuzetak jer bih verovatno cuo..
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Upravo to, jer je očito da je nakon zamene motora ponovo "nešta" rađeno, nakon čega je vožen još par hiljada i prodat...milosg napisao: 20 Feb 2025, 12:09 Mene bi to što mu je menjan motor pre odbilo, nego navelo da ga kupim posebno što je i nakon toga imao neki problem... Deluje kao potencijalna glavobolja od auta. I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora
Usput evo pojašnjenja o "turbinama" kod ovih motora.ftj napisao: 19 Feb 2025, 20:35 Ima jedan twinscroll turbo, a to twinscroll znaci da turbina koristi dve odvojene izduvne grane tj. dva kanala.
Jesi odustao od trojke ili ides da gledas?
Ne mora da znaci da ga se resio zbog toga, vec je to KM na kome se menjaju, godine, istek lizinga/finansiranja. Tako da to nista ne mora da znaci.milosg napisao: 20 Feb 2025, 12:09 I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora
Svakako... Jedino sto me brine je ovaj poslednji servis, odnosno zasto je opet skidana turbina? Imam celu setvisnu istoriju i vrlo je redovno odrzavan.Dzoni_m napisao: 20 Feb 2025, 16:37Ne mora da znaci da ga se resio zbog toga, vec je to KM na kome se menjaju, godine, istek lizinga/finansiranja. Tako da to nista ne mora da znaci.milosg napisao: 20 Feb 2025, 12:09 I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora
Dzoni, svakako cu sacekati da dodje. Prvenstveno da mi je saznati zasto je posle zamene svega ponovo skidan turbo? A iz prilozenog auto je vise nego redovno odrzavan.
Ja bih to uzeo. Zato sto znajuci kako radi ovalsceni, dok je auto u garanciji, ili je auto firme, to se ne pita, ide redom sve novo.
Zaista hvala na detaljnom odgovoru. Cesto se zapitam kakav je to auto. Ja i otac vozimo passate od 2ke do evo 8ce... Npr najizdrzljiviji je bio 5.5 i 6. Obzirom da je otac bio taksi prevoznik ali uglavnom na duze relacije, sa ta dva auta je presao nesto vise od 600000km, onda se pitas kakva su ta danasnja auta.ljubitelj napisao: 20 Feb 2025, 18:38 Piše-
skidano je i vraćano komplet prednji deo izduva, sa sve izduvnom granom turbinom, šelnom i pratećim pribnorom.
Radjen je auspuh, a zašto....
Uglavnom ako na motor-talk.de je onoliko ispisano i komentarisano, BMW ima taj problem sa tim motorom očigledno.
Da li u samoj konstrukciji, lošoj softverskoj zaštiti, ili preoptimističkom održavanju (piše na tome što si kopirao da se ulje menja na 24 meseca ili 25,000km) u smislu da je BMW auto koji se ganja a ulje naravno da nijedno (?) ne izdržava 25,000km trkača za volanom.
Ja bih pregledao auto i uzeo, to što je uradjena detaljna i kompletna popravka zamenom je po meni plus.< pogotovu što je radjeno u BMW servisnoj mreži pa je ugradjeno original što se delova tiče.
Ali BMW ne bih ni pod razhno kupio, sve i da nema tog servisiranja, da je sve tip top bilo do tada.