Stranica 2 od 3

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 19 Feb 2025, 20:30
od BPropeler
swemir napisao: 19 Feb 2025, 17:05 Ako je to b47 nema on dve turbine ja mislim

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Nema dve nego turbinu i predturbinu ili tzv mala i velika...

BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 19 Feb 2025, 20:35
od ftj
Ima jedan twinscroll turbo, a to twinscroll znaci da turbina koristi dve odvojene izduvne grane tj. dva kanala.

Jesi odustao od trojke ili ides da gledas?

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 07:42
od BPropeler
Auto je u dolasku iz DE. Naravno kad dodje otici cu da pogledam. Jbg pitam svog majstora kaze da bi on to uzeo, jedino sto ga brine i nije mu za sada jasno zasto je nakon zamene motora i turba ponovo skidana turbina?

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 08:06
od swemir
Ovo sto je ftj napisao tako je to znam malu i veliku turbinu nema. To imaju drugi jaci modeli.
I problem sa turbinom je nesto novo za mene i pre ce biti da je iizuzetak jer bih verovatno cuo..

Sent from my SM-N986B using Tapatalk


Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 09:02
od BPropeler
swemir napisao: 20 Feb 2025, 08:06 Ovo sto je ftj napisao tako je to znam malu i veliku turbinu nema. To imaju drugi jaci modeli.
I problem sa turbinom je nesto novo za mene i pre ce biti da je iizuzetak jer bih verovatno cuo..

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
I mene je iznenadilo. Mislio sam da je BMW resio probleme nakon N motora ali eto... Na Nemačkom forumu sam našao par slučajeva gde se isto dešavalo na veoma malim kilometražama. Ja bi svakako više od svakog voleo da im to nije neki čest slučaj. Gore sam priložio deo ispisa održavanja iz BMW-a i na njemu je vidljivo šta je i kada menjano. Bez razmišljanja bi uzeo auto ali jedino što me sprečava je poslednja servisna intervencija kada je ponovo skidana turbina i tu ostaje pitanje zašto

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 09:27
od AleksandarAca
Ja bih svakako zaobisao u sirokom luku taj primerak, sem ako nije nesto drasticno ispod cene.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 09:31
od blaugrana


Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk


Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 11:13
od swemir
Zavisi koliko je mali procenat.
Svakako uvek imas odredjen procenat ljudi koji ne voze pravilno pa naravno da ce riknuti ako hladan ide u obrtaje...
Pre ce biti izuzetak a ne pravilo ali proverim pa napisem ovde...

Sent from my SM-N986B using Tapatalk


Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 12:09
od milosg
Mene bi to što mu je menjan motor pre odbilo, nego navelo da ga kupim posebno što je i nakon toga imao neki problem... Deluje kao potencijalna glavobolja od auta. I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 12:13
od BPropeler
milosg napisao: 20 Feb 2025, 12:09 Mene bi to što mu je menjan motor pre odbilo, nego navelo da ga kupim posebno što je i nakon toga imao neki problem... Deluje kao potencijalna glavobolja od auta. I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora
Upravo to, jer je očito da je nakon zamene motora ponovo "nešta" rađeno, nakon čega je vožen još par hiljada i prodat...

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 14:29
od BPropeler
ftj napisao: 19 Feb 2025, 20:35 Ima jedan twinscroll turbo, a to twinscroll znaci da turbina koristi dve odvojene izduvne grane tj. dva kanala.

Jesi odustao od trojke ili ides da gledas?
Usput evo pojašnjenja o "turbinama" kod ovih motora.

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 16:37
od Dzoni_m
milosg napisao: 20 Feb 2025, 12:09 I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora
Ne mora da znaci da ga se resio zbog toga, vec je to KM na kome se menjaju, godine, istek lizinga/finansiranja. Tako da to nista ne mora da znaci.

Ja bih to uzeo. Zato sto znajuci kako radi ovalsceni, dok je auto u garanciji, ili je auto firme, to se ne pita, ide redom sve novo.

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 16:42
od BPropeler
:D
Dzoni_m napisao: 20 Feb 2025, 16:37
milosg napisao: 20 Feb 2025, 12:09 I dodatno, neko se neko rešio tog auta par hiljada nakon zamene motora
Ne mora da znaci da ga se resio zbog toga, vec je to KM na kome se menjaju, godine, istek lizinga/finansiranja. Tako da to nista ne mora da znaci.
Dzoni, svakako cu sacekati da dodje. Prvenstveno da mi je saznati zasto je posle zamene svega ponovo skidan turbo? A iz prilozenog auto je vise nego redovno odrzavan.

Ja bih to uzeo. Zato sto znajuci kako radi ovalsceni, dok je auto u garanciji, ili je auto firme, to se ne pita, ide redom sve novo.
Svakako... Jedino sto me brine je ovaj poslednji servis, odnosno zasto je opet skidana turbina? Imam celu setvisnu istoriju i vrlo je redovno odrzavan.

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 18:38
od ljubitelj
Piše-
skidano je i vraćano komplet prednji deo izduva, sa sve izduvnom granom turbinom, šelnom i pratećim pribnorom.

Radjen je auspuh, a zašto....

Uglavnom ako na motor-talk.de je onoliko ispisano i komentarisano, BMW ima taj problem sa tim motorom očigledno.
Da li u samoj konstrukciji, lošoj softverskoj zaštiti, ili preoptimističkom održavanju (piše na tome što si kopirao da se ulje menja na 24 meseca ili 25,000km) u smislu da je BMW auto koji se ganja a ulje naravno da nijedno (?) ne izdržava 25,000km trkača za volanom.

Ja bih pregledao auto i uzeo, to što je uradjena detaljna i kompletna popravka zamenom je po meni plus.< pogotovu što je radjeno u BMW servisnoj mreži pa je ugradjeno original što se delova tiče.

Ali BMW ne bih ni pod razhno kupio, sve i da nema tog servisiranja, da je sve tip top bilo do tada.

Re: BMW G21 Ispis održavanja

Poslato: 20 Feb 2025, 19:33
od BPropeler
ljubitelj napisao: 20 Feb 2025, 18:38 Piše-
skidano je i vraćano komplet prednji deo izduva, sa sve izduvnom granom turbinom, šelnom i pratećim pribnorom.

Radjen je auspuh, a zašto....

Uglavnom ako na motor-talk.de je onoliko ispisano i komentarisano, BMW ima taj problem sa tim motorom očigledno.
Da li u samoj konstrukciji, lošoj softverskoj zaštiti, ili preoptimističkom održavanju (piše na tome što si kopirao da se ulje menja na 24 meseca ili 25,000km) u smislu da je BMW auto koji se ganja a ulje naravno da nijedno (?) ne izdržava 25,000km trkača za volanom.

Ja bih pregledao auto i uzeo, to što je uradjena detaljna i kompletna popravka zamenom je po meni plus.< pogotovu što je radjeno u BMW servisnoj mreži pa je ugradjeno original što se delova tiče.

Ali BMW ne bih ni pod razhno kupio, sve i da nema tog servisiranja, da je sve tip top bilo do tada.
Zaista hvala na detaljnom odgovoru. Cesto se zapitam kakav je to auto. Ja i otac vozimo passate od 2ke do evo 8ce... Npr najizdrzljiviji je bio 5.5 i 6. Obzirom da je otac bio taksi prevoznik ali uglavnom na duze relacije, sa ta dva auta je presao nesto vise od 600000km, onda se pitas kakva su ta danasnja auta.