Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7
Poslato: 13 Maj 2012, 13:09
Ne bilo kakvog, već novog Classic-a. I to sa svetlom u gepeku.steva_anya napisao:Off topic
Da ubrazmo stvar i odmah preporucimo Punta

forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Ne bilo kakvog, već novog Classic-a. I to sa svetlom u gepeku.steva_anya napisao:Off topic
Da ubrazmo stvar i odmah preporucimo Punta
Ja mislim da je slab za tu klasu ali ako pravimo kompromise onda je svaki motor zadovoljavajuci.NexT napisao:Nije 2.0 slab za A6. Vozio sam ga i jako lepo povlaci...
10 sek do 100, 215 max brzina... Po meni sasvim ok...
i on i 3.0 tdi ce na auto-putu lagano odrzavati 150-160...
Nije velika razlika u tezini izmedju A4 i A6 ali je razilka to sto je A4 jos uvek aktuelni model koji ce se proizvoditi bar jos 3 godine dok je A6 o kome se prica odavno u "penziji". Zato sam i preporucio A4 a ne da stvaram konfuziju.Texonja napisao:Za 2.0 TDI mogu da se slozim da je slab (nekome) za A6 , ali isto tako moras uzeti u obzir da je za 90% "korisnika automobila" sasvim ok. Ima dovoljno dobar obrtni momenat, necu da trazim sad tezinu, ali sumnjam da je A6 mnogo tezi od A4. Mozda i gresim (ali to je cena toga sto me mrzi da trazim po netu)
O tom od 140ks ni ne pricamo. To je motor za Golfa i A3... Mada je Audi taj motor stavljao cak i u Q5, iako na nasem trzistu nije bilo u ponudi takve Q5-ice vec minimalno sa 170ks i taj od 170ks je motor na koji mislim kada kazem Audi i 2.0 TDI u istoj recenici.Floyd napisao:Uostalom ako mu je dovoljan 2.0 od 140ks onda samo napred...moje misljenje u tom slucaju nije mnogo bitno![]()