Stranica 2 od 2

Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7

Poslato: 13 Maj 2012, 13:09
od Sloba
steva_anya napisao:Off topic
Da ubrazmo stvar i odmah preporucimo Punta :kezo:
Ne bilo kakvog, već novog Classic-a. I to sa svetlom u gepeku. :D

Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7

Poslato: 13 Maj 2012, 15:20
od Floyd
NexT napisao:Nije 2.0 slab za A6. Vozio sam ga i jako lepo povlaci...
10 sek do 100, 215 max brzina... Po meni sasvim ok...

i on i 3.0 tdi ce na auto-putu lagano odrzavati 150-160...
Ja mislim da je slab za tu klasu ali ako pravimo kompromise onda je svaki motor zadovoljavajuci.
Brzinu od 150-160 na autoputu ce opustno odrzavati i Clio 1.5dci ali to ne govori nista...

Texonja napisao:Za 2.0 TDI mogu da se slozim da je slab (nekome) za A6 , ali isto tako moras uzeti u obzir da je za 90% "korisnika automobila" sasvim ok. Ima dovoljno dobar obrtni momenat, necu da trazim sad tezinu, ali sumnjam da je A6 mnogo tezi od A4. Mozda i gresim (ali to je cena toga sto me mrzi da trazim po netu) :)
Nije velika razlika u tezini izmedju A4 i A6 ali je razilka to sto je A4 jos uvek aktuelni model koji ce se proizvoditi bar jos 3 godine dok je A6 o kome se prica odavno u "penziji". Zato sam i preporucio A4 a ne da stvaram konfuziju.
Uostalom ako mu je dovoljan 2.0 od 140ks onda samo napred...moje misljenje u tom slucaju nije mnogo bitno :)
Ponavljam, Passat nema sta da trazi u ovoj prici.
Njegov enterijer je jedini razlog zasto sam jos prosle godine izbacio CC kao mogucu opciju.

Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7

Poslato: 13 Maj 2012, 15:27
od NexT
Floyd, mislim da razlika od 100.000+ godisnje za registraciju 3.0 TDI-a nije vredna tih nekoliko puta godisnje kad ce ti doci da ga poteras brze nego inace...
Inace, ne znam da li si vozio A6, ali ide jako lepo sa 2.0 motorom... Kao E 220, a dosta bolje od E 200 CDI...

Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7

Poslato: 13 Maj 2012, 15:52
od Floyd
Nisam vozio A6 ali podaci sa papira dosta govore.
3.0 (istina, bio ni idealan za 6icu) je naravno skuplji kako u nabavci tako i u eksploataciji ali ja nisam ni mislio na 3.0 nego na 2.0 170ks. To sam posle i dodao u postu i ako se u startu nisam dobro izrazio.
Danasnji cetvorocilindricni dizelasi su toliko uznapredovali da prete da u buducnosti ozbiljno ugroze vece.
Mene je 320d od 184 konja odusevio kako ide...mogu slobodno da kazem da je u 3ojci jaci motor apsolutno nepotreban (osim ako niste u fazonu "najveci mi je") :D

Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7

Poslato: 13 Maj 2012, 15:54
od NexT
pa moze i slabiji da se cipuje :kezo:

Re: Razlika između Pasata B6 i Pasata B7

Poslato: 13 Maj 2012, 16:08
od Texonja
Floyd napisao:Uostalom ako mu je dovoljan 2.0 od 140ks onda samo napred...moje misljenje u tom slucaju nije mnogo bitno :)
O tom od 140ks ni ne pricamo. To je motor za Golfa i A3... Mada je Audi taj motor stavljao cak i u Q5, iako na nasem trzistu nije bilo u ponudi takve Q5-ice vec minimalno sa 170ks i taj od 170ks je motor na koji mislim kada kazem Audi i 2.0 TDI u istoj recenici. :)
A ti da si u startu napisao ono sto si edit-ovao, zabune ne bi ni bilo. :P