Stranica 2 od 12
Re: Autobusi
Poslato: 11 Feb 2014, 19:18
od Geza
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 17:09
od Geza
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 17:15
od kvcali
nadam se da su konacno resili pitanje prednje i zadnje strane jer se na ikarbusima to uvek prvo i odmah raspadalo
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 17:49
od Libero
Najbitnije od svega je da ga mi pravimo, da se koristi naša radna snaga i da opstaje Ikarbus.
A kolko sam video duplo je jefiniji od onih poljaka što nam je nadenuo dotični gradonačelnik....
Siguran sam da ta dva sigurno duže traju od tog jednog Poljaka, a o ostalim prednostima da ne govorim.
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 19:09
od ljubitelj
Mi pravimo sasije, menjace, motore, elektroniku, i Mercedes je nase vlasnistvo a ono u Nemackoj je kopija, i 10 puta jeftinije, proizvodne serije u hiljadama komada i.... u snovima sve moguce.
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 19:13
od Rakhil
Bila ta rasprava mnogo puta, cak i konkretno za Ikarbus. Uopste ne kontam otkud podatak da je ovaj bus dvaput jeftiniji od Solarisa, ni otkud to da traje vise od pola radnog veka doticnog. Da ne pominjem ostale prednosti, tek njih ne vidim...
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 19:22
od Heinz
Ikarbus nije firma koja moze da opstane na trzistu.
TT
Re: Autobusi
Poslato: 09 Mar 2014, 19:33
od nuk
Do 16. marta opstaje sigurno za dalje, videćemo
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 00:28
od Ogi
Heinz napisao:Ikarbus nije firma koja moze da opstane na trzistu.
TT
Zbog ?
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 00:37
od swemir
Ja mislim da bi mogla da opstane samo da imamo manje diletanata u politici...
Kao i simpo i mnogo jos firmi...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 01:26
od Libero
Pa dobro, opšte je poznato da smo najbolji u negativnoj kritici, onako pošteno volimo da kakimo po nama...
Ja sam mišljenja, da ipak tih 300 ljudi što rade tamo, treba da prehrane svoje porodice. I da je nekad ta firma
imala 1200 radnika...Tako da pozitivni impulsi i događaji treba da budu podstrek i za ostale da se bore.
Dovoljno nam je uništena industrija, tako da svaki mali korak je sad veliki.
Možda sam preterao da je duplo skuplji, ali jeste dosta skuplji "Poljak". Ali kad već možemo sami da pravimo
autobuse, ne vidim što bi kupovali tuđe i skuplje i skrnjavali još više ionako već sknavljenu industriju...
A biti deo Mercedesovog programa, je veliki uspeh, kolko god nekima to teško palo da priznaju.
A što se tiče tih "Poljaka", znaju i mala deca da je to namešten tender.
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 01:33
od Uroš S.
A koji tender nije? Konkretno, poslednje generacije zglobnih Ikarbus su tuga za Solaris(koji ima svoje mane)
I ne treba nam fabrika koja će da opstaje nego da radi. Fabrika koja opstaje pravi više štete nego koristi.
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 02:05
od ljubitelj
Libero napisao:
Ja sam mišljenja, da ipak tih 300 ljudi što rade tamo, treba da prehrane svoje porodice.Ali kad već možemo sami da pravimo
autobuse, ne vidim što bi kupovali tuđe i skuplje i skrnjavali još više ionako već sknavljenu industriju...
A biti deo Mercedesovog programa, je veliki uspeh, kolko god nekima to teško palo da priznaju.
.
Ja sam misljenja da populisticka bajka ne pije vodu kada se stigne do stvarnih mogucnosti realizacije finih zelja.
Ti ljudi koji tamo dolaze na posao uglavnom ne prehranjuju svoje porodice, to rade poreski obveznici.
Sami ne mozemo da proizvodimo niti sopstveni automobil a kamoli autobus, to nismo nikada ni radili a tek sada nema nikakvih preduslova.
Ranije su autobusi pod znackom Ikarbusa pravljeni u Madjarskoj u Djeru, po nemackoj licenci, a ovde vrsena dorada i sklapanje od uvezenih delova autobusa. Firma Dinara je godinama vodila taj posao.
Ovo sada nije nikakav deo Mercdesovog programa, treba procitati izjavu predstavnika Mercedesa da oni nikakav interes nemaju i da su prodali 1 (jedan) komad u delovima radi testa.
To je isto izjavio i direktor Ikarbusa, da je obicna kupoprodaja u pitanju. Taj jedan komad je sklopljen za 6 meseci rada. Takva produktivnost rada je neisplativa, valjda je jasno.
Ako vec pricamo o autobusima i Mercedesu, ne treba zaboraviti firmu iz Ivanjice koja se time bavi. Uopsteno, Nibus i Neobus su daleko vise u poslu sa autobusima od Ikarbusa.
Za tender za poljske autobuse je jasno da Ikarbus nije ni mogao da se bavi time, prosto Ikarbus firma nije sa podrucja EU odakle su pozajmljene pare. Ko zajmi pare odreduje i da se kupuje njegova roba, uobicajena praksa robnih kredita, Pri tome sam Ikarbus je zvanicno saopstio da nije u stanju da sklopi toliko komada u tom roku pa sve da otvore fabriku da radi 24 sata.
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 08:17
od swemir
A i neobus propao...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Autobusi
Poslato: 10 Mar 2014, 10:32
od Uroš S.
Ova sedišta kao u IK-218 pa još bez tapacirunga, da li je moguće da ne uzmu jednog čoveka, posade ga da sedne i po njemu naprave sedište, i vide kako se ponaša u vožnji pa koriguju eventualno, a ne da ti sklizne dupe čim zakoči.