Stranica 11 od 16

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 11 Dec 2016, 23:26
od methane.master
Saša napisao:Dizel neću iz principa, radije ću voziti bicikl. :)
Ekološki svestan ;)

Sent from mTalk

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 11 Dec 2016, 23:27
od Heinz
Heinz napisao:1.0 Sce je 4 cyl.
Sorry, ipak su 3.

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 10:13
od Darko
Saša napisao:Dizel neću iz principa, radije ću voziti bicikl. :)
Kupi 0.9 pa ces nauciti na tezi nacin :mrgreen:

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 10:30
od Saša
Pa vidi, obzirom da Punto kojeg vozim ima samo 60 KS i 102 Nm mislim da će mi njegovih 90 konja i 135 Nm biti i više nego dovoljni. No, o tom potom, videćemo... :)

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 10:35
od Darko
Zapravo imam iskustva sa dva 0.9. Sestra mi vozi stepway sa tim motorom. Nije toliko ni do performansi koje su upitne jer je ispod 2500rpm mrtav iako na reklami govore da razvija 90% obrtnog na 1500rpm. Posle tihog rafinisanog motora u puntu neces moci da se naviknes na konstante vibracije, kao i veoma lose proracunat spoj menjaca i motora.
Dci 90 iako ima isto konja, u voznji deluje duplo jaci.

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 10:48
od McGruja
Deluje samo

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 10:53
od Darko
Nije tako. Dci je jako efikasan od 1500-2500rpm sto ti itekako znaci u gradskoj voznji.
0.9 tce cimne tek na 2500rpm, pre toga je kilav, pogotovo ispod 2000rpm gde ga je i nemoguce voziti jer se gusi i prenosi vibracije.
Pritom je solidan potrosac. U ns ce ti potrositi 8 litara. Ako na to dodas plin, vecu tezinu, dodjes na 9-10 litara plus svi troskovi koje gas nosi za sobom. Sto u finansijama dodje skoro na nivo Dci a dci je veoma rafinisan i opustajuc u voznju u odnosu na trocilindrasa.
Svakodnevno mogu da vozim i dci 90 i tce 90 i neuporedivo je iako licno vise volim benzince.
Cak je i menjac skroz drugaciji i precizniji na dizelu.

Konkretno duster dci 90 trosi 5.9-6 u ns, i to na vecu tezinu od sandera i velike pnematike 215/65/16.
Sandero sigurno moze da se vozi i sa 5 litara bez problema ako ne i manje.

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 11:23
od Saša
Znači, ima ponešto da se čačka i dorađuje i na njemu. Odgovara mi. Hebeš auto na kome nemaš šta da čačkaš. :kezo:

TT

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 12:30
od Saša
Darko napisao:0.9 tce cimne tek na 2500rpm, pre toga je kilav, pogotovo ispod 2000rpm gde ga je i nemoguce voziti jer se gusi i prenosi vibracije.
Pa gde si video da benzinca voziš ispod 2000 obrtaja? :D Pa i Punto se takođe guši ispod 2000, sem ako ga nećeš voziti trećom i ići pritom 60 km/h. Vidi se da nisi sklon vožnji benzinca... :D

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 13:13
od Darko
1.2 tce se sasvim lepo ponasa i ispod 2000rpm.

Zapravo takav je menjac da si u 4 brzini na 60kmh ispod 2000rpm.

Da se razumemo nisam pristalica voznje na jako niskim obrtajima. 1 litar potrosnje gore dole mi ne igra bitnu ulogu.

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 14:26
od Saša
Batali i bolje stisni malo više papučicu gasa, ne boli ništa. :D A pogotovo kad se vozi na TNG. :)

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 14:40
od passenger
Ako financije nisu problem, onda 1.5 dCI. Princip na stranu i vozi taj dizel motor. Mercedes ga ugradjuje u A, B i možda C klasu, nisam siguran, da ne guglam sada.
Živahniji je, ne traži obrtaje, a trošiće ti isto kao LPG.

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 12 Dec 2016, 14:47
od Heinz
Mercedes ugrađuje otprilike blok od tog motora. Ostalo su sami poboljšavali (ležajeve radilice i dr.)

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 13 Dec 2016, 00:05
od pedja
Kako god, i dalje se cuje kao pravi Reno :D

TapaT

Re: Dacia Sandero 2013

Poslato: 13 Dec 2016, 09:31
od methane.master
Heinz napisao:Mercedes ugrađuje otprilike blok od tog motora. Ostalo su sami poboljšavali (ležajeve radilice i dr.)
1.5 dci je u MB išao as-is.